شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

2فصل 38قسمت

ساواکو به خاطر شباهت اسمی و ظاهری با کاراکتر فیلم ژاپنی ترسناک حلقه، توی مدرسه به اسم ساداکو شناخته می شه و همه ازش وحشت دارن. از طرفی خودش هم کاراکتری خجالتیه و نمی تونه با بقیه ارتباط برقرار کنه و همین داستان رو پیچیده تر می کنه تا زمانی که کازیهایا - به همراه آیو  و چیزو- که پسری محبوب توی مدرسه است بهش نزدیک می شه و کم کم باعث تغییر می شه.

شروع واقعا جذابی داره و اگه از حرص هایی که اوایل فصل دوم خوردم، بگذریم واقعا انیمه دلنشینی بود و دوستش داشتم. هر چند می تونست تو همون فصل اول جمع و جور بشه.

خیلی زیاد شبیه انیمه کومی سان بود. هم خودِ کاراکتر با مشکل ارتباط اجتماعی هم از لحاظ ظاهری -دختری با موی بلند- هم تا حدودی کاراکترهای فرعی، هم تصویرسازیش. احساس می کنم نیم نگاهی بهش داشتند. هر چند تفاوتشون هم کم نبود؛ -اما مدام یاد کومی سان می افتادم- توی این انیمه عشق پررنگ تر بود و در حاشیه قرار نداشت. کومی سان با وجود حرف نزدنش به خاطر زیبایی اش شخصیت محبوبی بود برعکس ساواکو و خب این مشکل برقراری ارتباط اینجا طبیعی تر بود.

+ موسیقی تیتراژ فصل اولش خوب بود.

۲ نظر ۱۵ آذر ۰۲ ، ۱۸:۵۵
مهناز

 

1فصل 24قسمت

ریسا یه دختر قدبلنده که عاشق یه پسر خیلی کوتاه تر از خودش می شه.

جدای از انیمه بودنش، یکی از بانمک ترین و دلچسب ترین کمدی رمنس هایی بود که دیدم. کَل کَل هاشون و تصویرسازی هاش خیلییی بامزه بود.

شبیه انیمه مای لاو استوریه با این تفاوت که اونجا پسره خیلی تنومند بود و خشمگین به نظر می رسید اما قلبی از طلا داشت و دختره کوچولو موچولو بود. اونم انیمه خیلی زیبایی بود. 

هر کدومو دیدین و دوست داشتین اون یکی رو هم ببینین.

+ یادمه خیلی هم به سختی از تو یه کانال تل.گرامی پیداش کردم و متاسفانه با کیفیت 480 دیدمش :(  و خیلی جالب نبود کیفیتش. خیلی حیفم اومد :((

+ فقط 4 تا انیمه سریالیم مونده :)

۳ نظر ۰۳ آذر ۰۲ ، ۱۹:۰۲
مهناز