شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۰۶:۵۵ ب.ظ

From me to you/ 2009

2فصل 38قسمت

ساواکو به خاطر شباهت اسمی و ظاهری با کاراکتر فیلم ژاپنی ترسناک حلقه، توی مدرسه به اسم ساداکو شناخته می شه و همه ازش وحشت دارن. از طرفی خودش هم کاراکتری خجالتیه و نمی تونه با بقیه ارتباط برقرار کنه و همین داستان رو پیچیده تر می کنه تا زمانی که کازیهایا - به همراه آیو  و چیزو- که پسری محبوب توی مدرسه است بهش نزدیک می شه و کم کم باعث تغییر می شه.

شروع واقعا جذابی داره و اگه از حرص هایی که اوایل فصل دوم خوردم، بگذریم واقعا انیمه دلنشینی بود و دوستش داشتم. هر چند می تونست تو همون فصل اول جمع و جور بشه.

خیلی زیاد شبیه انیمه کومی سان بود. هم خودِ کاراکتر با مشکل ارتباط اجتماعی هم از لحاظ ظاهری -دختری با موی بلند- هم تا حدودی کاراکترهای فرعی، هم تصویرسازیش. احساس می کنم نیم نگاهی بهش داشتند. هر چند تفاوتشون هم کم نبود؛ -اما مدام یاد کومی سان می افتادم- توی این انیمه عشق پررنگ تر بود و در حاشیه قرار نداشت. کومی سان با وجود حرف نزدنش به خاطر زیبایی اش شخصیت محبوبی بود برعکس ساواکو و خب این مشکل برقراری ارتباط اینجا طبیعی تر بود.

+ موسیقی تیتراژ فصل اولش خوب بود.

۰۲/۰۹/۱۵
مهناز

نظرات  (۲)

رفتم لیست انیمه های کمدی رومنس یه سایتی رو دیدم. لاولی کمپلکس و مبصر کلاس ما پیشخدمته و مای لاو استوری رو دیده بودم. بعد گفته بود انینه عشق جنگه، قشنگه و خیلی عالیه. قسمت اولش رو شروع کردم. واقعا خورد تو ذوقم. دیگه ادامه ندادم. تصویر سازی هاش یه چی تو مایه های بازی کامپیوتری بود به جای جزئیات قشنگ انیمه ها:'(

من یه چی تو مایه های همون دوتاااا میخواااام :') 

پاسخ:
:)

رفتم لیست انیمه های کمدی رومنس یه سایتی رو دیدم. لاولی کمپلکس و مبصر کلاس ما پیشخدمته و مای لاو استوری رو دیده بودم. بعد گفته بود انینه عشق جنگه، قشنگه و خیلی عالیه. قسمت اولش رو شروع کردم. واقعا خورد تو ذوقم. دیگه ادامه ندادم. تصویر سازی هاش یه چی تو مایه های بازی کامپیوتری بود به جای جزئیات قشنگ انیمه ها:'(

من یه چی تو مایه های همون دوتاااا میخواااام :') 

پاسخ:
این انیمه، انیمه بعدیه که می خوام ببینم. اینجوری گفتی منم امیدم کم شد برای اینکه خوشم بیاد ازش. ولی چند قسمت بهش فرصت می دم ببینم چه جوریاست.

حالا این "فرام می تو یو" رو دو قسمت ازش ببین انیمه قشنگیه احتمالا خوشت بیاد. اگه دوست داشتی ادامه اش بده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">