شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

عاشق کتاب، فیلم، سریال و موسیقی هستم و اینجا علاوه بر این‌ها از چیزهایی می‌نویسم که نوشتن ازشون باعث آروم‌تر و خلوت‌تر شدن ذهنم می‌شه.

می‌تونم یه لیست خیلی بلندبالا از شخصیت‌ها و چیزهای مورد علاقم بنویسم ولی می‌تونید منو لابلای نوشته‌ها و پست‌هام تا حدی پیدا کنید. 

+اگه وبلاگی رو دنبال بکنم به این معنیه که حتما می‌خونمش نه به این دلیل که متقابلا دنبال بشم و برعکسش دلم هم نمی‌خواد وبلاگی دنبالم کنه که هدفش دنبال شدنه! راجع به کامنت گذاشتن یا نگذاشتن هم آدم باید کاملا راحت باشه ... بیاید بپذیریم که هیچ‌وقت نمی‌تونیم همه کتاب‌ها، فیلم‌ها، وبلاگ‌ها و هر چیز دیگه‌ای رو بخونیم، ببینیم یا دنبال بکنیم! بنابراین بهتره با خودمون و دوست داشتنی هامون روراست باشیم! 

+ اگه حرفی، سخنی، انتقادی دارید، می‌تونید باهام در میون بذارید؛ می‌شنومتون؛ گوشم با شماست :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.