شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

مجازات و همزمان پاداشی که برای کیم‌شین در نظر گرفته شده اینه که عمر جاودانه داشته باشه و مرگ نزدیکانش رو فراموش نکنه (:گابلین بشه). تنها راه رهایی اون از این اتفاق، اینه که عروس گابلین رو پیدا بکنه تا بعد از کشیدن شمشیری که هنوز در سینه گابلینه، مرگ به سراغش بیاد.

گابلین حالا ۹۳۹ساله است تا اینکه با جی‌اون‌تاکی روبرو می‌شه که توانایی دیدن ارواح رو داره و ممکنه که عروس نام‌برده باشه :)

فیلم‌نامه، بازیگران، بازی‌ها و طنزش [من تا ابد می‌تونم به سکانس‌های طنزش بخندم؛ مخصوصا شوخی گونگ‌یو با شکسپیر و تماشای قطاری به بوسان🤣] عالی بود. پایان تقریبا خوبی داشت و کلا همه چیز سر جای خودش بود.

انقدر سریال زیبائیه که یکی از ده تا سریال کره‌ای محبوبم شد و قطعا پیشنهادش می‌کنم (+۱۵ و اگر که تعصب خاصی روی مذهب ندارید)

از اون فیلم هایی که قلب آدمو لمس می کنه.

اگه خدای بزرگ فقط سختی‌هایی بهت می‌ده که بتونی از پس‌شون بربیای، فکر کنم من رو خیلی دست بالا گرفته :|

 هر زندگی‌ حداقل یه بار توسط خدا لمس می‌شه؛ درست وقتی که داری از دنیا می‌کشی کنار اگه کسی برِت گردوند توی مسیر درست، اون می‌تونه وقتی باشه که خدا انتخاب کرده به ملاقات‌ات بیاد.

🔥شعله‌های آبی داغ‌ترین شعله‌ها هستن🌀

 

+ اصلا اولش متوجه نشدم ووکی همون فراری از قصره 🥺

۴ نظر ۲۳ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۳۱
مهناز

فیلم‌نامه: معمولی

از بازیگرها شناخت چندانی نداشتم.

علت انتخابش برای تماشا: پوستر🙈🤣

نتیجه: خوشبختانه دوستش داشتم :)

[کلا حس ششم قابل اعتمادی دارم :))]

سریال درباره آدم‌ها و روابطه. داستان رابطه‌ها، ادامه دادن، ترک شدن، ترک کردن، تموم کردن و شروع دوباره یا گیر افتادن توی گذشته.

بُعد روانشناسی سریال، نقش پررنگ غذا، شخصیت اول مرد و خود بازیگرش❤️، رابطه عاطفی بین دو نقش اصلی و جو دوست داشتنی حاکم توی سریال رو پسندیدم. حس‌اش مثل وقتی بود که تازه شروع کرده بودم به دیدن سریال‌‌های کره‌ای :)

اشارات به:

 •فیلم صبحانه در تیفانی آدری

 •کتاب گتسبی بزرگ

 

غذای گرم علاوه بر بدن، قلب‌ رو هم گرم می‌کنه.

کلی کلمه وجود داره که می‌تونن احساسات رو توضیح بدن اما خیلی وقتا سخته کلمه‌ای پیدا کنی که احساساتت رو شرح بده چون برای خودت هم سخته که احساساتت رو درک کنی و سخت‌تر اینه که بخوای این احساسات رو برای دیگران هم شرح بدی.

ممکنه همزمان علاقه و تنفر رو با هم احساس کنی پس باید سخت باشه که متوجه بشی دقیقا چه احساسی داری و گذشته از همه، اینطور نیست که ندونی چه احساسی نسبت به خودت داری.

 

+اونجایی که هه کیونگ به جه هیوک گفت وو دوهی یه شی نیست که برنده‌اش بشیم، یه انسانه که قراره خودش انتخاب کنه😌

و اونجایی که کلمات مخففی که مراجع‌کننده نوجوونش استفاده می‌کرد و اون همگ بود و نمی‌فهمید یعنی چی😂

۳ نظر ۲۰ خرداد ۰۱ ، ۱۹:۰۷
مهناز