شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

 

۳فصل؛ ۴۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای

کال لایتمن و گروهش متخصصان زبان بدن‌اند که سعی می‌کنند حقیقت رو توی پرونده‌هایی که بهشون واگذار می‌شه، پیدا کنند.

به نظرم برای اون سال‌ها واقعا سریال خیلی خوبی بوده و حتی الان هم به خاطر دکتر لایتمن‌اش چشمگیره اما من انتظار بیشتری ازش داشتم. به نظرم اکثر پرونده‌ها معمولی بودن و کمتر از اون‌چیزی که فکرش رو می‌کردم توی پرداختن به زبان بدن، عمیق‌ شده بود و پایانش خیلی معمولی بود انگار ما رو بی‌هوا از توی سریال پرت کرد بیرون تا توی دنیای خودش ادامه داشته باشه. آخرشم کال ما رو تو خماری گذاشت :/

در کل ارزش تماشا کردن رو داره.

و اما می‌رسیم به کاراکتر منحصربه‌فرد و جذاب دکتر لایتمن، کسی که برای عمیق شدن توی زبان بدن به مدت سه سال توی قبیله‌ای آفریقایی زندگی کرده. این آدم تمام حرکات و رفتارش پر از جذبه است، از لبخند و نگاه و حرف زدنش بگیر تاااا نشستن و ایستادن و راه رفتنش و مزه‌پرانی‌ها و ارتباط جذاب‌ترش با دخترش. تنها اخلاقی که گاهی تو ذوق می‌زد، در معاشرت با خانوم‌ها، زود دل از کف دادنش بود🙄😁

از جیلیان خوشم می اومد و در عوض لوکر روی اعصابم قدم می‌زد، شخصیتی که انگار بعد از قسمت اول و اون رک‌گویی عجیب که نوید یک شخصیت جذاب رو می‌داد، رها شد!

 

دیدنش به چه کسانی پیشنهاد می‌شه: به کسانی که به زبان بدن و سریال‌های جنایی که هر قسمتش مربوط به یک پرونده است، علاقه دارند و از همه مهم‌تر کسانی که مدت‌هاست دنبال یک کاراکتر جذاب و متفاوت مثل شرلوک‌اند :)

🏆 جایزه مردمی «مبارز محبوب جرم و جنایت»: تیم راث

[دلم برای دکتر لایتمن تنگ می‌شه😢]

 

 وقتی داری دروغ می‌گی، سخته که ماجرا رو از آخر به اول تعریف کنی چون خاطره واقعی در مورد اون‌چه که اتفاق افتاده، وجود نداره.

تو اون چیزی رو که می‌خوای، باور می‌کنی.

صورت انسان مثل یک پازل می‌مونه! باید بدونی دنبال چی بگردی.

می‌دونی یه شخصیت آشفته چه‌جوری خلق می‌شه؟انتقاد ثابت و فقدان محبت.

صدای رفتار بلندتر از کلماته.

۲ نظر ۲۴ فروردين ۰۱ ، ۲۲:۰۳
مهناز