شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۳ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

lovely complex/ 2007

 

1فصل 24قسمت

ریسا یه دختر قدبلنده که عاشق یه پسر خیلی کوتاه تر از خودش می شه.

جدای از انیمه بودنش، یکی از بانمک ترین و دلچسب ترین کمدی رمنس هایی بود که دیدم. کَل کَل هاشون و تصویرسازی هاش خیلییی بامزه بود.

شبیه انیمه مای لاو استوریه با این تفاوت که اونجا پسره خیلی تنومند بود و خشمگین به نظر می رسید اما قلبی از طلا داشت و دختره کوچولو موچولو بود. اونم انیمه خیلی زیبایی بود. 

هر کدومو دیدین و دوست داشتین اون یکی رو هم ببینین.

+ یادمه خیلی هم به سختی از تو یه کانال تل.گرامی پیداش کردم و متاسفانه با کیفیت 480 دیدمش :(  و خیلی جالب نبود کیفیتش. خیلی حیفم اومد :((

+ فقط 4 تا انیمه سریالیم مونده :)

۰۲/۰۹/۰۳
مهناز

نظرات  (۳)

مهنااااز

هق

تموم کردمش همین الان. 

 

معرفی که کردی رفتم سراغش و تو آپارات و نماشا یه قسمتاییشو آنلاین دیدم. یه سری قسمتام زیرنویس نداش آنلاینش. یا اصلا نبود. اونا رو دان کردم. 

خیلی خوب بوووود

دچار افسردگی پس از پایان سریال شدم. 

 

مهربونی و دوز عاشقانه اش ملایم و دوس داشتنی بود و دل و نمیزد. 

البته یکم عاشقانه ترم اگر بود اوکی بود. ولی خب این میخواسته طنزم باشه. 

یه جاهایی واقعا بلند بلند خندیدم

خیلی عالیییی بود. 

ممنونم از معرفیت

 

 

یه جاها از قیافه بانمک ریسا اسکرین شات گرفتم. کاملا ب درد استیکر شدن میخورد:))

اون حالت اغراق شده گریه کردنش

عصبانی شدن

کج کردن قیافش ک همش اوتانی میگفت چرا قیافتو اینجوری میکنی:)))

 

پاسخ:
من هر بار که میاین می گین صرفا به خاطر پیشنهادم چیزی رو دیدین و خوشتون اومده مثل بار اول دوق می کنم
 ^_^

 منم بعد از تموم شدنش همین حسو داشتم :(

درباره عاشقانه و طنزش هم باهات موافقم.
نوش جون چشم هات :)


حالا الان یه انیمه دیگه دارم می بینم که اونم یه شخصیتی داره که کاملا مناسب استیکر شدنه مثل همین و انیمه کومی سان. 

کلا ریسا خیلی کاراکتر بامزه ای بود و  انیمه هم یک جاهایی خیلی بالغانه و خوب بود. مثل ابراز احساسات ریسا و وقت خواستن اوتانی برای اینکه نمی دونست چه احساسی داره!
یا اونجا که اوتانی هی با کارهاش ناخواسته ریسا رو امیدوار می کنه و دوستش بهش تلنگر می زنه!
یا مثلا روابط زوج های فرعی که نمی خوان مانع پیشرفت هم باشن.

اره اره دقیقا

دوز بچگانه بودنش هم کم بود. 

اون همسایه اوتانی و هوراکا ک دوست ریسا بود(اگ اسم پسره رو درست گفته باشم) ک خیلی بالغانه باهاشون رفتار شد و چون همو دوس داشتن دائم با بقیه هم جوووری خوب برخورد نمیکردن ک ب اشتباه بیفتن. اینو دوس داشتم.

این مسئله یکی از چیزایی بود ک فصل دو یومی، از چشمم افتاد یکم. اینکه پسره هرکی از راه میرسید رو جوری خوب و عاشقانه باهاش رفتار میکرد مردم ب اشتباه میفتادن. انگار ن انگار ک این یکی و داره!

ولی اینا اینجوری نبودن تو انیمه. قشنگ با بقیه حد و مرز شون رو مشخص میکردن.

و اینکه لباساشونم عوض میشد مدل موهاشونم تغییر میکرد ک دوس داشتم:)))

یونیفرم مدرسشونم خیلی خوشگل بود:))) خصوصا اون سویی شرتشون. از رو نقاشی حس میکردم جنسش خوبه و ازون جنس هاست ک مرگ نداره:))) 

پاسخ:
اوهوم.

فکر می کنم هاروکا! 
درسته. همیشه حواسشون به رفتارشون بود و وقتی سوتفاهم هم پیش می اومد حتی اگه کمی دیر می شد سغی می کردن حلش کنن.

یومی رو ندیدم ولی یادمه که فصل دومش رو دوست نداشتی.

آره مثل وایولت فقط یه دست لباس نداشتن :دی

مرگ نداره [بامزه بود؛ از خنده روی زمین غلتیدن].

کره ای در حال پخش هم چیزی می بینی؟


نه. خلاصه هاشونو خوندم اونقدرا جذبم نکردن. 

دارم غم های ما رو میبینم. البته تازه شروعش کردم. تازه قسمت دومم 

 

تو میبینی کره ای در حال پخش ها رو؟ 

پاسخ:
تعریف غم های ما رو از اهلش شنیدم و سریال قوی ای هست ولی چون غمش کم نیست، خودم تصمیم ندارم ببینمش. امیدوارم لدت ببری از دیدنش.


من دارم عزیزترینم رو می بینم که تازه تموم شده و جذابه تا اینجا که دیدم؛ 4قسمت.
از در حال پخش ها هم به احتمال نود درصد این دو تا رو می بینم: شب فرارسیده، بگو که دوستم داری.

دو تا سریال جذاب دیگه هم تو راهه که منتظرم ببینم چه جوریان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">