شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۰۷ ب.ظ

Dinner mate/2020

فیلم‌نامه: معمولی

از بازیگرها شناخت چندانی نداشتم.

علت انتخابش برای تماشا: پوستر🙈🤣

نتیجه: خوشبختانه دوستش داشتم :)

[کلا حس ششم قابل اعتمادی دارم :))]

سریال درباره آدم‌ها و روابطه. داستان رابطه‌ها، ادامه دادن، ترک شدن، ترک کردن، تموم کردن و شروع دوباره یا گیر افتادن توی گذشته.

بُعد روانشناسی سریال، نقش پررنگ غذا، شخصیت اول مرد و خود بازیگرش❤️، رابطه عاطفی بین دو نقش اصلی و جو دوست داشتنی حاکم توی سریال رو پسندیدم. حس‌اش مثل وقتی بود که تازه شروع کرده بودم به دیدن سریال‌‌های کره‌ای :)

اشارات به:

 •فیلم صبحانه در تیفانی آدری

 •کتاب گتسبی بزرگ

 

غذای گرم علاوه بر بدن، قلب‌ رو هم گرم می‌کنه.

کلی کلمه وجود داره که می‌تونن احساسات رو توضیح بدن اما خیلی وقتا سخته کلمه‌ای پیدا کنی که احساساتت رو شرح بده چون برای خودت هم سخته که احساساتت رو درک کنی و سخت‌تر اینه که بخوای این احساسات رو برای دیگران هم شرح بدی.

ممکنه همزمان علاقه و تنفر رو با هم احساس کنی پس باید سخت باشه که متوجه بشی دقیقا چه احساسی داری و گذشته از همه، اینطور نیست که ندونی چه احساسی نسبت به خودت داری.

 

+اونجایی که هه کیونگ به جه هیوک گفت وو دوهی یه شی نیست که برنده‌اش بشیم، یه انسانه که قراره خودش انتخاب کنه😌

و اونجایی که کلمات مخففی که مراجع‌کننده نوجوونش استفاده می‌کرد و اون همگ بود و نمی‌فهمید یعنی چی😂

۰۱/۰۳/۲۰
مهناز

نظرات  (۳)

چقد جالب بود... 

دلم غذای گرم مامانم رو خواست. حال ندارم خودم غذا بپزم الان:/

پاسخ:
دیدیش؟

:)

سریال قشنگی بنظر میاددد

مرسی لز معرفیت^*^♡

پاسخ:
آره. به نظر من قشنگ بود.
قابلی نداشت ؛)

نه متاسفانه... 

:)) 

پاسخ:
آهان! چون گفتی جالب، گفتم شاید دیدیش. بد متوجه شدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">