شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱ ب.ظ

Goblin/2016

مجازات و همزمان پاداشی که برای کیم‌شین در نظر گرفته شده اینه که عمر جاودانه داشته باشه و مرگ نزدیکانش رو فراموش نکنه (:گابلین بشه). تنها راه رهایی اون از این اتفاق، اینه که عروس گابلین رو پیدا بکنه تا بعد از کشیدن شمشیری که هنوز در سینه گابلینه، مرگ به سراغش بیاد.

گابلین حالا ۹۳۹ساله است تا اینکه با جی‌اون‌تاکی روبرو می‌شه که توانایی دیدن ارواح رو داره و ممکنه که عروس نام‌برده باشه :)

فیلم‌نامه، بازیگران، بازی‌ها و طنزش [من تا ابد می‌تونم به سکانس‌های طنزش بخندم؛ مخصوصا شوخی گونگ‌یو با شکسپیر و تماشای قطاری به بوسان🤣] عالی بود. پایان تقریبا خوبی داشت و کلا همه چیز سر جای خودش بود.

انقدر سریال زیبائیه که یکی از ده تا سریال کره‌ای محبوبم شد و قطعا پیشنهادش می‌کنم (+۱۵ و اگر که تعصب خاصی روی مذهب ندارید)

از اون فیلم هایی که قلب آدمو لمس می کنه.

اگه خدای بزرگ فقط سختی‌هایی بهت می‌ده که بتونی از پس‌شون بربیای، فکر کنم من رو خیلی دست بالا گرفته :|

 هر زندگی‌ حداقل یه بار توسط خدا لمس می‌شه؛ درست وقتی که داری از دنیا می‌کشی کنار اگه کسی برِت گردوند توی مسیر درست، اون می‌تونه وقتی باشه که خدا انتخاب کرده به ملاقات‌ات بیاد.

🔥شعله‌های آبی داغ‌ترین شعله‌ها هستن🌀

 

+ اصلا اولش متوجه نشدم ووکی همون فراری از قصره 🥺

۰۱/۰۳/۲۳
مهناز

نظرات  (۴)

۲۳ خرداد ۰۱ ، ۱۶:۱۱ یاس ارغوانی🌱

من دلم میخواد ببینمش منتها میترسم پایانش غمگین باشه =(

پاسخ:
ببین من خودم نهایت سعی‌ام رو می کنم که فیلم و سریال هایی با پایان غم انگیز و تلخ نبینم و حساسم روش.
بنابراین بذار اینجوری بهت بگم که یه چند باری خون به جیگر آدم می کنن ولی پایانش غمگین نیست. شاد شاد هم نیست ولی خوب و متعادله و راضیت می کنه. 
به نظر من ببینش. من با خودم می گفتم چرا انقدر دیر دیدمش :(
۲۳ خرداد ۰۱ ، ۱۹:۲۸ یاس ارغوانی🌱

حالاکه گفتین بهتره تجدید نظر کنم و ببینمش. فوقش بعدش یه سریال با پایان خوب میبینم😅

پاسخ:
تجدید نظر بهترین کاره :)
پایانش تلخ نیست. طول می‌ده تا پایانشو خوش کنه.
ولی بعدش حتما بیا نتیجه رو بگو.

خیلی سریال خوبیه این، کاش سریال های جدید هم همینقدر خوب میبودن 

پاسخ:
خیلی تکه واقعا. 
ولی بازم بگردی سریال خوب پیدا می‌کنی شاید نه توی این ژانر ولی خب.

من اینو دیدمش😍 خیلی خوشگل بوددد... دوستش داشتم بسیار ...

کلااین فانتزی بودن کره ایا رودوس دارم😊😍

پاسخ:
منم اوقات خیلی خوشی رو باهاش گذروندم و خیلی باهاش کیف کردم.

منم منم :)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">