شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۵۶ ب.ظ

گزارش سالانه (1402)

امسال 36 تا سریال دیدم. 3 تا از پارسال کمتر.

16 تا سریال کره ای و 20 تا انیمه سریالی.

در مجموع 610 اپیزود. تقریبا دو برابر پارسال از لحاط کمّی اما بیشتر از دو سومش انیمه بوده؛ یعنی اپیزودهای 20دقیقه ای. روی هم می شه حدودا 330 ساعت. یعنی میانگین هر روز کمتر از 1 ساعت بوده که به نظرم نرماله.

از این بین 4 تاش رو دوست نداشتم؛(2تا سریال کره ای- 2تا انیمه) پارسال 8 تا بود.

 

+ یه چیزی که امسال یاد گرفتم، توانایی دراپ کردن بود. یعنی مجبور نیستی سریالی رو که ازش خوشت نیومده ادامه بدی و باید وسواس ادامه دادن و کامل کردنش رو بذاری کنار. چون باید بدها رو بذاری کنار که فرصت دیدن خوب ها رو داشته باشی.

+ امسال سال انیمه و سریال کره ای بود. سال جدید اما سال فیلم های آسیاییه که انیمه و سریال های آسیایی رو هم در کنارشون ادامه می دم.

 

شما چند تا دیدین؟ قشنگاشو به منم پیشنهاد بدین.

۰۲/۱۲/۲۸
مهناز

نظرات  (۴)

۲۸ اسفند ۰۲ ، ۲۰:۰۶ سُولْوِیْگ 🌻

من نشمرده‌م، ولی قطعا خیلی کم‌تر از این بوده.

توانایی دراپ کردن هم خیلی چیز خوبیه، من هم دارم تمرینش می‌کنم. 

پاسخ:
خوبه. 
من اصلا نمی تونستم دراپ کنم. همیشه تا پایانش می رفتم. بعد دیدم واقعا دارم خودم رو الکی زجر می دم.
موفق باشی. فایتینگ :)

مهناز عزیز

واقعا بهت افتخار میکنم😍😍

 

و چ آرشیو ارزشمندی شده اینجا!

یه پیشنهاد:

فیلم هارو در اینده برحسب ژانر طبقه بندی کن.

 

 

پاسخ:
بوس بهت. من باید بهت افتخار کنم خانوم معلم مهربون، فهمیده و باهوش.
امیدوارم روز به روز مسیرت روشن تر بشه و قلبت گرم تر.


پیشنهاد خوبیه فقط عملی کردنش یه مقدار سخته و متاسفانه من یه کم تنبلم :دی

سلام مهناز جان (: پیشاپیش سال نو مبارک.

منم مثل سولویگ نشمردم . سریال کم دیدم و بیشتر سینمایی دیدم.

چون داری وارد سینمای آسیا می شی! بهت فیلم Little Forest winter/spring 2015 رو پیشنهاد می کنم *امیدوارم ندیده باشی :دی  البته یه ورژن کره ای ش هم هست. اما من این یکی رو بیشتر دوست دارم.

+کاش یه لیست از فیلم ها و سریال هایی که قراره تو سال 1403 ببینی درست می کردی :") نظرت؟!.

پاسخ:
سلام عزیزم :)
سال نوی تو هم مبارک و پرخاطره.

خیلی عجیب بود که من امسال تقریبا هیچی سینمایی ندیدم.
نه ندیدمش :)) مرسی از پیشنهادت رفتم خلاصه اش رو خوندم و با سلیقه ام خیییلی جوره. حتما می بینمش. کره ای اش رو هم بعدش می بینم هر چند کلا از کیم ته ری حس خوبی نمی گیرم.
بازم اگه پیشنهادی داشتی استقبال می کنم.

+ لیستم آماده است تقریبا، البته نه به شکل نوشته، فولدربندی کردم فیلما رو. نمی دونم که دوست دارین داشته باشینش یا نه؟! می تونم عکس بگیرم و تو وبلاگ بذارم یا مثلا اگه تو تل هستی اونجا بفرستم.

سلام

عیدت مبارک :))

 

جایی از فیلم و سریالهام نمینوبسم و خیلیاش رو یادم رفته کی دیدم 😶 

 

خیلی وبلاگت قشنگ و ارزشمند و کاربردیه خداوکیلی :`) 

 

من چند بار به نظرم رسیده کاش بر اساس سینمایی یا سریالی بودن

 

یا انیمیشن و فیلم بودن

 

یا کره ای آمریکایی ایرانی بودن تقسیم بندی بود 

 

چون خودم خیلی آرشیوت رو زیر و رو کردم بارها

 

ولی خب درک میکنم سخته یک عالم پسته

پاسخ:
سلام.  ممنونم. عید شما هم مبارک.
حالا شاید اونقدرها هم مهم نباشه ولی من دوست دارم آمارش دستم باشه چون به قول یه کاراکتری مساله در جریان بودن مهمه :))

آره من خودم هم از نظم دادن خوشم میاد ولی تعداد پستا واقعا زیاده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">