شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ

گزارش سالانه

امسال سرجمع 39 تا فیلم و سریال دیدم! که 26 تاش سریال بوده (نصفش کره‌ای) و 13 تاش فیلم. تقریبا با هم دیگه می شن 347 قسمت. هر روز کمتر از یک قسمت :دی و بطور تقریبی یک ساعت!

تایم همه هم طبعا برابر نبوده، قسمت های پونزده دقیقه ای تا 2 ساعته! فقط یه فیلم سه ساعته داشتم.

و از این بین 8 تا رو دوست نداشتم (۳تافیلم، ۵تا سریال؛ ۲تاش کره‌ای) که سه تاش رو همینطوری جوگیرانه دانلود کردم و نتیجه شد آنچه نباید. پس پشت دستمان را داغ می کنیم و از این به بعد مثل همیشه به حسمان اعتماد می کنیم :)

فکر می کردم کمتر از پارسال بوده اما در کمال تعجب بیشتر از پارسال! با تخفیف تقریبا دو برابرِ پارسال!!!

 

شما چند تا دیدین؟ قشنگاشو به منم پیشنهاد بدین. از همونایی که خودتون کشفش کردین :)

 

۰۱/۱۲/۲۵
مهناز

نظرات  (۴)

این خیلی جالب بود، اگه بشه سال بعد یه همچین لیستی تهیه کنم ببنم واقعا دارم با زندگیم چیکار میکنم...:)
شما با یه محاسبات دم دستی میشه هر سریال 13 قسمت و در نتیجه احتمالا نصف بیشترشون مینی سریال بودن. من بجاش سینمایی میبینم خیلی. ولی خب مینی سریال اینام جذابه. ولی خیلیه ها 26 تا سریال...:)) ماشالا

پاسخ:
:)
ذهن گاهی خیلی فریبکاره؛ تازه وقتی اون چیزایی رو که می‌خوای میاری روی کاغذ می‌فهمی چیکار کردی!
به غیر از دو تا بقیه مینی سریال بودن. راستش فعلا خیلی حوصله فیلم و سریالای طولانی رو ندارم.
آره به نظر زیاد میاد ولی برای منی که خیییلی دوست دارم ببینم، نرماله. چون نمی‌ذارم از تعادل خارج بشه.یعنی مثلا امسال پیش اومده که حتی یه ماه کامل و پشت سر هم هیچی ندیدم. 
۲۵ اسفند ۰۱ ، ۲۰:۵۳ زهرا یگانه

چقدر دوست دارم این جمع و تفریق ها-جمع بندی ها- رو!

بودجه ی فیلم در سال جدید تجدید نظر بشه، مسئولین رسیدگی کنند لطفا. :))

انیمه و انیمیشن چه طور؟

 

من دوساله که به دلیل زبان آموزی مستمر، تعداد دیدنی هام کم شدن، اما طیفشون گسترده تر شده. مثلا از کی دراما کنده شدم و بنا به اولویت بندی رفتم سراغ چیزهای دیگه.

پاسخ:
منم منم :))))
:)))))))))))))))))) خودت هم به نظر میاد بیشتر سریال بینی تا فیلم بین، درسته؟
مع الاسف امسال هیچ انیمه و انیمیشنی ندیدم فقط دانلودشون کردم :دی ولی سال بعد سعی می‌کنم ببینم.

می‌فهمم. منم به خاطر استانبولی سریالای ترکی رو تو برنامه‌ام گنجوندم. امسال فکر می‌کنم سه تا دیدم.  من ولی کی‌دراما رو نمی‌تونم ول کنم. بین دیدنش گریزی هم به چیزای دیگه می‌زنم :دی
از بین این ۲۶ تا سریال تقریبا نصفش کره‌ای بوده :) یعنی یک سوم دیدنی های امسال!
۲۶ اسفند ۰۱ ، ۲۲:۵۳ سُولْوِیْگ 🌻

وای، چه کارنامه‌ی خفنی!

من امسال تابستون قرار بود ۱۳تا سریال ببینم، ولی سال تموم شد و این‌همه ندیدم. :))

فکر کنم هرچیز جالبی که دیده‌م رو خودت قبلا دیده‌ی. :) 

پاسخ:
خفنی از خودتونه :)))
ان‌شاءالله امسال.
آقا چرا همه همین فکرو می‌کنن؟! :(

سلام زهرا جان سال نوت مبارک باشه پیشاپیش و به خوبی و خوشی و در پناه خدا باشی با عزیزانت♡♡♡

منکه امسال خیلی زور زده باشم سر جمع با احتساب دقیقه به دقیقشون و حتی اون دقایقی که بخاطر کمبود حوصله زدم جلو باید بگم نهایتا ۷۵ قسمت سریال و ۳۳ تا سینمایی یک تا ۳ ساعته...

 

پاسخ:
سلام قشنگم. ممنونم سال نوی شما هم مبارک. ان شاالله شما هم سال فوق العاده ای داشته باشین [حتما موقع کامنت به یک زهرا نامی فکر می‌کردی و اشکالی نداره قبل از اینکه من چیزی بگم کامنت تکمیلی‌ات رسید ؛)]

تقریبا یک سوم چیزایی که من دیدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">