شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۲۹ ب.ظ

Mouse/2021

پست اینو چون هنوز دو قسمت اسپین آفش رو ندیدم نمی خواستم بنویسم اما از طرفی چون می خواستم پست آخر جمع بندی امسال رو بنویسم، نوشتمش و اگه چیز دیگه ای بود بعدا ویرایش می کنم.

ماجرا در گذشته و زمان حال روایت می شه. درباره قاتلان سایکوپث و دکتری که درباره ژن سایکوپث ها تحقیق کرده. جنین هایی که این ژن رو دارن ممکنه نابغه بشن یا قاتل و به واسطه همین قراره تصمیم گرفته بشه که جنین هایی که این ژن رو دارن سقط بشن یا نه.

و داستان شکارچی سری که در گذشته سروصدا کرده و قتل های سریالی ای که تازه اتفاق می افتن و این دو داستان به هم ربط دارن.

احتمالا همه ی کی درامایی های جنایی پسند موش رو دیدن. سریالی که دو سال پیش خیلی سروصدا کرد اما به نظر من سریال اورریتدیه و در نهایت می تونه یه سریال جنایی- روانشناختی تا حدی خوب باشه نه بیشتر.

همراه با کمی اسپویل:

((معمایی اش رو خیلی دوست نداشتم و توی قسمت دوم تونستم قاتل رو حدس بزنم :/

فلش بک ها درسته تعلیق، هیجان و کشش داستان رو بیشتر می کرد اما گاها اشتباه توشون دیده می شد.

بازی ها در حد متوسط بود به غیر از کوموچی و بازیگر نوجوون نقش قاتل.

کاراکتر مجری/تهیه کننده واقعا شخصیت پردازی مزخرفی داشت که هیچگونه حس و درکی رو از جانب مخاطب برنمی انگیخت در حالی که سعی می کرد چنین باشه.برای من حماقتش غیرقابل درک بود. البته کاراکتر کشیش هم خیلی باب میلم نبود.

طبق معمول سریال های کره ای همه به هم مرتبط بودن. اینو من توی سریال جنایی نمی تونم بپذیرم مخصوصا وقتی لوکیشن محیط بزرگتریه.

اتفاقات شانسی کم نبود.

همه کاراکترها خودشون یه پا کاراگاه بودن و به راحتی هم به مدارک دسترسی داشتن.

پلیس ها به غیر از کوموچی احمق بودن.

شاهدها نادیده گرفته می شدن.

به مدارک اداره پلیس به راحتی می شد دسترسی پیدا کرد.

کاراگاه ها هر بلایی می خواستن می تونستن سر مدارک بیارن و تازه با خودشون این ور اون ور حملش می کردن و اون کش رفتن رم برام واقعا مضحک بود.

کشته شدن همکار کوموچی بیشتر برای دراماتیک تر کردن قضیه بود.

و اون سازمان مثلا مخوف که از خانواده های قربانی ها کمک می گرفتن هم خوب پرداخت نشده بود چرا که همچین آدم هایی چطور می تونستن خودشون همکار قاتل بشن و حتی تحریکش بکنن!... قابل هضم نبود برام.))

۰۲/۱۲/۲۷
مهناز

نظرات  (۴)

۲۷ اسفند ۰۲ ، ۲۰:۱۰ سُولْوِیْگ 🌻

موافقت کامل🤝. 

پاسخ:
:)

نمیدونم چرا جذبم نکرده بود ببینم...

من هرچند ماه یکبار میرم سراغ ژانر جنایی یا امنیتی یا پلیسی و اکشن. اونقدر ژانری نیس که پیگیرش باشم. 

 

پاسخ:
من یادمه اون سال تو لیستم بود بعد که خیلی معروف شد نمی دونم چرا حال نکردم ببینمش.
من ولی جنایی- معمایی دوست دارم. خیلی جذابه. امسال مثلا اتفاقی دیدمت خیلی خوب بود ژانرش البته جنابی- فانتزی بود. 
تو هم شاید اثر خوبی ندیدی که همچین حسی داری. احساس می کنم بهت گفته بودم شرلوک رو ببینی؛ دیدیش؟

راستی آخ جون جمع بندی سال دوس دارم.

برا ما هم میذاری؟ یا برا خودت؟

پاسخ:
عمومی می ذارم. 
مثل پارسال؛ درباره تعداد فیلم و سریال های امسال.

یادمه شرلوک و که گفتی تو بلبل جان شروع کردم دیدنش. بعد فیلتر شد همه فیلمایی ک نصفه دیدم و رها کردم و فیلمای جدید دیدم:)))

ببین در حدی نصفه که قسمت اولش تموم شده بود تازه.

پاسخ:
چطوری دلت اومد؟ :( 

نذاشتی اصلا داستان شروع بشه که قربونت برم :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">