شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۳۷ ب.ظ

Fruits Basket/2019-21

 

3فصل؛ 63قسمت و 1 اسپین آف

یه دختر نوجوون به اسم هوندا توهورو به خاطر شرایطی که براش پیش اومده توی یک چادر زندگی می کنه. سوماها وقتی متوجه این موضوع می شن ازش می خوان که بیاد به خونه اون ها. خاندان سوما راز بزرگی دارن؛ وقتی که جنس مخالفی بغلشون بکنه تبدیل به یکی از حیوانات زودیاکی می شن.

 

این انیمه به خاطر کاراکترهای زیاد و جذابش که با صبر و حوصله بهشون می پردازه خسته کننده نمی شه و کلی داستان و ماجرای دراماتیک داره که احساساتتون رو نشونه می گیره و قلبتون رو مال خودش می کنه. برای من که اینجور بود و برای مدت طولانی (حدودا 4 ماه) باهاش زندگی کردم. انیمه گرم و بوسیدنیِ من.

و خوشبختانه :) عاشقانه سریال هم به همون سمتی رفت که من دوست داشتم و اولین کراش جدی انیمه ایم هم اینجا زدم؛ رو "کیو" ^_^

 

اگه بخوام به نقاط ضعفش اشاره کنم:

1- سرانجامِ آکیتو اصلا به مذاقم خوش نیومد و واقعا به نظرم حیفش کردن. اسپویل: یک عذرخواهی درست و حسابی نکرد و همه هم که بخشنده. اصلا تو کتم نرفت. تغییر یهویی اش هم یه جوری بود یا علاقه شیگوره بهش هم برام چندان قابل درک نبود. یا بخشندگی بیش از اندازه خرگوش و خروس هم اعصابمو به هم ریخت.

2- نیازی به اسپین آف نداشت؛ علاوه بر اینکه نصفش تکرار مکررات بود می تونستن همون در خلال داستان که درباره مادر توهرو بود تو دو قسمت بهش بپردازند.

 

+ دیگه انیمه سریالی هام تموم شدن. فقط اتک مونده.

۰۲/۱۲/۲۲
مهناز

نظرات  (۶)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خیلی خوب توصیف کردی 

گرم و بوسیدنی :`)

واقعا پر از احساس بود انیمه. همه جوره قلبت رو درگیر میکرد

 

 

اتفاقا عاشقانه اش رو من دوست نداشتم به این سمت بره 😅 و طرف *** بودم. حتی اسمش هم یادم نمیاد الان... برم دوباره ببینم؟ 

 

اون حرکت که *** زد گچ رو شکوند تا اون دختر شورای مدرسه اذیت نشه خیلی کراش بود. یادش بخیر :))

پاسخ:
^_^


اسپویل
((وای نه! یوکی (اسمش) خیلی سرد بود و رفتارش حس عاشقانه ای نداشت. خودشم آخرش گفت که بیش تر حس مادر و پسری داشت نسبت به توهورو. برعکس کیو که خیلی شیطون و پر از احساس بود در صورتی که طاهرش نشون نمی داد.

آره جذاب بود. خیلی نرم و خونسردانه این کارو کرد بعد به ادامه کارش رسید انگار نه انگار که کار خاصی کرده :)
یوکی یه همون دختره می اومد.))

+به نظرم اگه چیری نداری ببینی ریواچش کن وگرنه که کلی فیلم و سریال هست برای دیدن و ریواچ ها فعلا می تونن منتظرمون بمونن.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خیلیییییی هم عشقش ملایم و نرم و شیرین بود **** :`) 

لب ساحل برای مثال... در عوض عشق اون **** *** **** * ****** * **** **** ***. حس آرامش نمی‌داد. 

اون دیالوگ آخرش هم که مسخره ی محض، فقط برای اینکه بتونه نظر کارگردان و نویسنده رو توجیه کنه اومدن یه دیالوگ اینطوری چپوندن:/ هرچند زیاد غصه نمیخورم ****** ***** **** رو نداشته که نداشته والا دختر که قحط نیست 

 

اون دختره اصلا در حد و اندازه **** نبود. **** خیلی سرتره. و به نظرم رابطه‌اشون هم پایدار نیست و فقط گذران نوجوونیه. سطحشون بهم نمیخوره👩🏻‍🦯 

 

تازگیا اصلا نمی‌دونم چم شده. هیچی رو نمیتونم تموم کنم. نه کتاب نه سریال نه انیمه نه هیچی. همش رها میکنم. هیچی اونقدر که باید درگیرم نمیکنه به خودش. دلم برای حال خوشی که با تموم کردن یه اثر خوب بهم دست میداد تنگ شده. 

پاسخ:
اجازه بده با هیچ کدوم از صحبتات موافق نباشم :) چون به نظرم همه چی اون چیزی که در ظاهر نشون می ده نیست.

و حتی به نظرم با قطعیت هم نمی شه در مورد زوج دوم چنین نظری داد. چون اون خلقیات آرومشون به هم می خورد و خیلی هم ناپایدار و نوجوانانه به نظر نمی رسید اتفاقا کمی تا قسمتی بالغانه بود. و کاراکتر مدنظرت همچین خیلی هم سرتر نبود. شاید چون کاراکتر مورد علاقه اته همچین نظری داری.

و اینکه منظورت کدوم دیالوگه؟

شاید باید یه مدت چیری نبینی.

دلم برا انیمه تنگ شده. برا چینی دیدن هم تنگ شده...

حالا اول گابلین و ببینم بعد یا این انیمه که معرفی کردی و میبینم یا میرم سراغ یه سریال چینی.... که هیچی و در موردشون در نظر ندارم ولی دلم برا ساده بودن تئوری ها و شخصیت هاشون تنگ شده.:)) دیدی تا حالا سریال چینی؟ من فک کنم سه یا چهار تا دیدم. بامزگی خاص خودشونو دارن. 

پاسخ:
خوش بگذره با گابلین عزیز دلم. 

منم چند تا سریال چینی دیدم ولی فعلا به حد دوست داشتن نرسیده. شاید اونایی که من دیدم خیلی ضغیف بودن مثلا ویلای مجردها قوی نبود. یا نمی دونم عشق و خاکستر بود چی بود بعد از چند دقیقه ولش کردم انقدر که ضعیف بود. حتی ادیتاشونم خیلی نمی چسبن. اما تو برنامه دارم امسال ببینم چون زبانشون هم برام جالبه. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یه عادتی دارم برای طنز بعضی وقتا در بعضی مواضعم بزرگ نمایی و اغراق میکنم. بعد هیچوقت خدا این طنز نمیگیره و شوخی شکل پیدا نمیکنه و اصلا هم خنده‌دار از آب در نمیاذ، یعنی تو حضوری و با تن صدام چرا، تو مجازی و تایپی نه. اما بازهم انجامش میدم. اینم یکی از اون موارده. 

 

ناپایدار و نوجوانانه نه، سرنوشتشون بهم تنیده نشده بود. اونقدر عمیق نبود اتصالشون. حتی همینکه **** از رازش به دختره نگفت. هردوشون تازه از پیله در اومده بودن و تازه طعم آزادی رو می‌چشیدن، هنوز بعد باز کردن بال و پرشون تازه خواهند توانست تصمیم جدی برای آینده بگیرن. باز دلبستگی دختره عمیق‌تر بود ولی شاید اونم یه جورایی احساس دین بودش... 

 

 

شروع کردم منشی کیم چشه رو ببینم 👀✌🏻🌱

پاسخ:
:)))

اسپویل
((تا حدودی این چیزایی که گفتی رو قبول دارم. هر چند اگه به راز گفتنه که دختره مال خودشو گفت ولی مال یوکی راز بزرگ تری بود و به قول خودت که هنوز اول رابطه بودن ،گفتنش زمان زیادی می طلبید. اما بازم احساس می کنم اون آن و جذبه با هم بودن رو داشتن))


امیدوارم لذت ببری :) 
من ندیدمش و احساس می کنم سریالِ من نیست.

از اسمش و خلاصه اش اصلا خوشم نمیومد و میگفتم سریال من نیست. یهو چشمم به پوسترش خورد و دیدم دختره چقدر شیرینه قیافش. ترغیب شدم ببینم. اولش نشناختم بازیگر ملکه هفت روزه است. اونجا دختره به نظرم خوشگل نبود چون همیشه گریه میکرد و افسرده بود. یادمه موقع دیدن ملکه هفت روزه هم میگفتم وقتایی که لبخند میزنه قشنگ میشه کاش لبخند بزنه. 

تو اینجا همیشه لبخند میزنه و گریمش هم متفاوته. خییییلیییی خوشگل و ناز شده :))) 

اولین باره که یه سریال کره ای رو دارم دوبله میبینم 

و خب تجربه جالبیه 

 

 

دیگه دیگه ؛) 

پاسخ:
پارک مین یانگ سریال های شناخته شده ای داره. امسال هم یه سریال داشت که ریتینگش خوب بود. من فقط هیلر رو ازش دیدم. بازیش بد نیست اما متاسفانه جزو بازیگرای مورد علاقه ام نیست.

دوبله اصلا روی سریال های کره ای نمی شینه بجز تاریخی هاشون. 
:)

اره کلا ضعیفن:)))) و نمیدونم چرا دلم براشون تنگ شده:)))))))

پاسخ:
قطعا بینشون استثنا هم هست و سریال های خوبی رو می شه از بینشون پیدا کرد فقط متاسفانه به پستمون نخوردن :)
و هیچ اشکالی نداره آدم دلش تنگ بشه ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">