شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

A Shop for Killers/2024

اگر هیجان خونتون افتاده و از سریال های اکشن خوشتون میاد و سکانس های کمی تا قسمتی خشونت آمیز، اذیتتون نمی کنه، واقعا پیشنهاد خوبیه. خیلی خفن و باحال بود. اکشنش هم خیلی جذاب بود. به شخصه بسیار لدت بردم و امیدوارم فصل دومش به زودی ساخته بشه. دوست دارم فصل اول رو یه بار دیگه هم ببینم چون واقعا خیلی تکه پاره دیدمش و حیف بود.

کاراکترهای خیلی جذابی داشت؛ علاوه بر جونگ جین مان، پاشین، مین هه و لی سونگ جو هم واقعا جذابیت های خودشون رو داشتن. پاشین که به شدت کراش بود :)))

نوع روایت داستان رو هم خیلی دوست داشتم.

اسپویل: فقط این کلیشه که کسی رو که دشمنته از مرگش مطمئن نمی شی بعد همون بلای جونت می شه، دیگه منو اذیت می کنه. بابا یک خلاقیتی به خرج بدین دیگه...اه.

۰۲/۱۲/۰۱
مهناز

نظرات  (۵)

سلام مهناز حالت چطوره؟! (:

من زیاد اکشن نگاه نمی کنم.

فروشگاهی برای قاتلان رو هم تا قسمتی که لی دونگ ووک زنده بود دیدم.

بعد از اون ضربه روحی خوردم ولش کردم :دی. تا اونجایی که من دیدم سریال خوبی بود.

پاسخ:
سلام قشنگم. ممنونم. امیدوارم تو هم خوب باشی. :)

پس بگو بعد از قسمت اول ولش کردی :دی
بذار سخن کوتاه کنم و فقط یه چیز بگم: ادامه بده ؛)


راستی اون سریالی رو که معرفی کرده بودی، دیدم و خیلی زیاد خوب بود و چسبید. تا جایی که لیست 10تایی‌ام رو تغییر داد. بوس بهت و بغل محکم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای!! واقعا قسمت اولش بود؟! یادمه دختره دانشگاه قبول شده بود و با کمک دوستش مراسم گرفته بودن تو خونه نشسته بودن یهو دشمنا حمله کردن :| خداییش همش یه قسمت دیدم؟! ^^ لی دونگ ووک چقدر رو من تاثیر می ذاره :دی

وای واقعا یه قسمت دیدم؟!. برگام. احساس می کردم بیشتر دیدم!.

چشم سرم خلوت بشه حتما نگاهش میکنم. کنجکاو شدم ببینم پاشین کیه :دی تا اونجایی که من دیدم پاشینی نبود شایدم بود شایدم نبود ::))

کدوم سریال؟! احساس می کنم سریال ********* ** *** **** رو می گی.آره؟!؟

خیلی خوشحالم لذت بردییی ((:

ماچ.بغغغغل. ^.^ .

پاسخ:
آره :))) - اگه حافظه ام قاطی نکرده باشه :دی-
انقدر توی هر قسمت کلی اتفاق می افته و فلش بک اینا داره، من خودمم حس می کنم بیشتر از 8 قسمت بود :))

نه نبوده :))) پاشین از قسمت 4 اینا وارد داستان می شه و کاراکتر خیلی جذاب و دوست داشتنی ایه.

آره آره. خیلی خیلی زیاد خوب بود انقدر که حسودیم می شه به کسی معرفیش بکنم :دی
البته دو قسمت آخر کمی ید بود ولی بازم در کل خوب بود.

خیلی زیااااااااد ممنونتم.
۰۲ اسفند ۰۲ ، ۲۰:۱۲ سُولْوِیْگ 🌻

خیلی دوسش داشتم و جیغ، همین. 

پاسخ:
منم.
واقعا خوش ساخت بود.

رفتممممم تو کارش.

فعلا دو قسمتشو دیدم 

 

 

آقاااا منم دوست خوب شما باشممم دیگههههه.

ب منم سریالی ک et معرفی کرده معرفی کننن:)))

پاسخ:
امیدوارم لذت ببری.
اگه دوست داشتی بعدش بیا نظرت رو بگو.


:)))
الان میام.

ممنووونممم

 

یک قسمت مونده تا تموم شه و با اینکه جین مان رو تو سردخونه نشونمون داد من هنو منتظرم زنده باشه یهووو بیاد کار بیل و دار و دستش و یه سره کنه و همشم میگم لابد الان برا این نیومده ک میخواد جین آن خودش ب مشکلاش رسیدگی کنه.

تف.

پاسخ:
شبیه خودمی و انتظارت هم بی جا نیست ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">