شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲، ۰۶:۴۰ ب.ظ

Death's game/2024

چوی یی جه به زندگی خود پایان می دهد و بعد از آن با مرگ روبه رو می شود؛ مجازات او این است که 12 بار دیگر مرگ و درد آن را با بدن های مختلف تجربه کند و برای اجتناب از رفتن به جهنم باید راهی برای زنده ماندن در یکی از این بدن ها پیدا کند.

این سریال رو در حالی دیدم که از بازیگر مردش خوشم نمیاد و نسبت به بازیگر زنش گارد داشتم اما فیلمنامه و اون خلاصه یک خطی، 4 بازیگر محبوبم و سرو صداهایی که کرد، داشت می گفت که نمی شه منو نادیده بگیری.

در کل خوب بود. ایده اش واقعا واقعا واقعا جذابه. سکانس ها و دیالوگ های خوبی داره؛ تقریبا تو همه قسمت ها چیزی داره که مبهوت، شوکه، هیجان زده و غافلگیرت کنه- به جز قسمت آخر- سکانس پایانیِ قسمت اول و اون چهره های مات، واقعا مبهوت کننده بود!- و هر قسمت پتانسیل تبدیل شدن به یک مینی سریال کوچیک رو داره.

 چند تا ایراد و سوال (با اسپویل):

"تو قسمت 6 همه چیز به شکل دقیقی برنامه ریزی شده بود که خیلی هم قابل باور و قانع کننده نبود و کمی تا قسمتی اون قسمت از سناریو مضحک بود"

قسمت آخر علاوه بر اینکه تمام اتفاقات این7 قسمت رو که برای کاراکترها افتاد، تقریبا هیچ و پوچ کرد؛ پیام اخلاقیش هم مستقیما، با ریتم کند و حوصله سربر گفت و حتی به نظر من پیامش قدرتمند هم نبود: "به جای اینکه بگه زندگی ارزش مبارزه و جنگیدن رو داره، گفت باید بخاطر خانواده (در اینجا مادر)، زندگی کرد! در صورتی که یکی از دلایل خودکشی می تونه فشار از جانب خانواده باشه "

"چرا وقتی مزگ ها به دنبال هم در یک خط زمانی بودن. یهو اون وسط یه بار به گذشته رفت؟"

 

* خشونت چند قسمتش بسیار زیاده؛ شکنجه طور و اذیت کننده. اگه می خواید ببینیدش حتما در نظر داشته باشید.

* پایان سریال رو حدس زده بودم :دی

۰۲/۱۱/۰۳
مهناز

نظرات  (۷)

۰۳ بهمن ۰۲ ، ۲۰:۳۵ سُولْوِیْگ 🌻

مهناز... من واقعا وقت ندارم همه‌ی این‌ها رو ببینم آخه این چه کاریه که با من می‌کنی😭😂؟

پاسخ:
ببخشید :))))))))
فکر کنم باید قید وبلاگمو بزنی :دی 

باور کن روزی نهایتِ نهایتش سه قسمت می بینم ولی چون خیلی وسواسی انتخاب می کنم، اکثرشون رو دوست دارم هی تعرفشون رو می کنم :)


فقط اگه خواستی ببینی حواست به خشونتش باشه!

تعریف های خیلی خیلی زیادی ازش شنیدم :`)

پاسخ:
به غیر از قسمت آخرش، واقعا شایسته اش بوده.
۰۳ بهمن ۰۲ ، ۲۲:۱۷ سُولْوِیْگ 🌻

من برای تعطیلات بین دو ترم، یه سر دارم و هزاران سودا. هق. :') 

پاسخ:
خوش بگذرررررره :)))
و به حس‌ات اعتماد کن ؛)

خشونت زیاد دوس ندارم ولی دوس دارم ببینمش.

میذارم علی الحساب تو لیست بمونه

من خیلیییی دیر ب دیر میرسم فیلم ببینم. فعلا سامدالری عزیزم تموم شده و حسابی راضی بودم ازش و کیف کردم باهاش.

پاسخ:
پس حواست به قسمت 5 باشه! قسمت 6 هم باز یه تیکه هایی از قسمت 5 رو نشون می ده. مخصوصا که می دونم خیلی اهل فیلم جنایی‌طور اینا نیستی و اگه چیز خشونت باری ندیده باشی با دیدن اون قسمت خیلی بیشتر اذیت می شی.
باز اگرکمک یا راهنمایی و اسپویل خواستی بگو ؛)

چقدر خوب که رضایت بخش بوده. سریال‌های این شکلی که آدم می بینه دلش می خواد کل سریالو بغل کنه.

مرسیییی

5 و 6 و با احتیاط میبینم:)))

 

ولی واقعا از دختره خوشم نمیاد :/ امیدوارم مث تو نظرم تو این فیلم درموردش متفاوت باشه.

 

 

اره با اعماق جان و محکم قسمت آخر سامدالری رو بغل کردم... حتی اون نمایشگاهی که آخرش میزنه رو ک بوسیدم:))

پاسخ:
^_^

بازیش واقعا خیلی زیاد خوب بود؛ انتظارش رو نداشتم.


:)))))

سلام به شمااا، من این سریال رو تماشا کردم و واقعا دوسش داشتم، البته باید بگم قسمت اخرش رو ویژه دوست داشتم اینکه یه عرصت دوباره بهش داده شد خیلی امیدبخش و شاد بود(:

پاسخ:
کامنت و پاسخ آن حاوی اسپویل
سلام :)
انصافا سریال خوبی بود.
بله اون فرصت دوباره واقعا پایان خوبی بود اما از طرف دیگه اینکه فقط به خاطر اطرافیانش دوست داشت برگرده خیلی سانتی مانتال بود. من با این قسمتش مشکل داشتم.
۰۷ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۵:۳۴ 🌺آسیــ هــ💚

من اصلا ازش خوشم نیومد 

پاسخ:
بالاخره سلیقه خیلی دخیله و شاید از ژانرهای مورد علاقه ات نبوده.
به نظر من یکی از بهترین های 2023-24 بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">