شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲، ۰۶:۲۷ ب.ظ

Perfect marriage revenge/2023

هان یی جی از طرف خانواده پذیرفته شده نیست و حتی شوهرش هم دوستش نداره؛ درواقع مشکل از اون نیست و مشکل اصلی خانواده بی رحم و نامهربان و خیانتکارشه! تا اینکه با یک اتفاق به گذشته برمیگرده تا انتقام بگیره و دوگوگ شی رو به دست بیاره :)

"اومدم فقط یه قسمت امتحان کنم و برم اما نمک گیر شدم :)" اکثر کسایی که دیدنش این جمله رو می گن که در مورد من هم صادقه.

شبیه سریال های کی درامایی اصیله :)) قشنگ آدم نیاز داره که هر چند وقت یه بار همچین سریالی هم ببینه. و با اینکه می دونستم فیلم نامه کمی تا قسمتی معمولی‌ای داره اما ادیت هایی که ازش دیدم وسوسه ام کرد که شروعش کنم و واقعا هم سرگرم کننده است. و خب من عاشق موضوع اردواج های قراردادی هستم و دست خودم نیست :)))) چون یهویی عاشق هم نمی شن و طول می کشه :) امسال دو سه تا این مدلی بود ولی اونا بازیگراشونو دوست نداشتم و ندیدم.

شیمی بین زوج اصلی خیلی خوبه و عاشقانه بینشون رو دوست داشتم. مخصوصا پسره رو. قیافه اش خیلی خاصه و خیلی به درد کارهای تاریخی می خوره. همینجور که داشتم بیوگرافیش رو می خوندم دیدم اِ مثل اینکه قبلا تو سریال ایمان دیدمش! چه کاراکتری هم داشت لعنتی! بعد همینجور که داشتم عکسای سریال ایمان رو می دیدم دلم برای ریواچ کردنش تنگ شد :( چقدر فیلم نامه خوبی داشت.

مخفی کردن لطف کردن نیست؛ ناراحت کردنه.

بعد دیدن اون، احساس کردم خونه ام رو دیدم.

با چسبیدن به گذشته هیچی عوض نمی شه.

حالا ترکیه اگه سناریوی این سریال رو داشت می تونست قشنگ 20،30 قسمت دو ساعته ازش دربیاره :)) تازه شنیدم گویا فیلمنامه پادشاه زمین هم خریدن که سریالشو بسازن :دی

خب دیگه تقریبا همه اون سریال های امسال که چشمم رو گرفته بودن، دیدم و بریم برای سال 2024 که به گمونم طوفانی شروع شده. برعکس پارسال که 5 ماه مونده به آخر سال تازه سریال ها جذاب تر شذن.

۰۲/۱۰/۳۰
مهناز

نظرات  (۵)

۳۰ دی ۰۲ ، ۱۸:۳۲ سُولْوِیْگ 🌻

وای هورا، منم دقیقا به خاطر ادیت‌هایی که دیدم جذبش شدم و دانلودش کردم، ولی فرصت نشد ببینم. می‌خواستم بعد از تموم شدن سامدال‌ری برم سراغش ولی یه کم شک داشتم. الان دیگه حتما می‌بینمش. :)) 

پاسخ:
وای عشقشون آدم رو سر ذوق میاره واقعا. خیلی به هم میان و صدای بازیگر مردش خیلی خااااااااصه. فقط از فیلمنامه انتظار خاصی نداشته باش و عشقشون رو دریاب :)

توی سامدالری شیمی بین دو تا بازیگرش چطوره؟ً دهکده ساحلی چاچاچا رو دیدی؟ فیلمنامه اش معمولا با اون سریال مقایسه می شه. به پای اون می رسه؟
۳۰ دی ۰۲ ، ۱۹:۰۳ سُولْوِیْگ 🌻

اشکال نداره بابا، به قول تو آدم گاهی به همین چیزها نیاز داره. :دی

 

ببین من دهکده ساحلی رو ندیده‌م. فضای سامدال‌ری من رو یاد our blues می‌ندازه، ولی من اون رو خیلیییی دوست داشتم و این رو نه اون‌قدر. 

حالا این یه نظریه نامحبوبه و حتی هم‌اتاقی‌های خودم هم هر بار باهام دعوا می‌کنن سرش، ولی به نظرم سامدال‌ری اون‌قدرها که مردم خودشون رو براش تیکه‌تیکه می‌کنن هم خوب نیست. برای من یه سریال معمولی رو به بالاست که الان یه کم کِشدار شده و منتظرم تموم شه. می‌فهمم چرا مردم ازش خوششون میاد، حس خوبی داره و علاوه بر بازیگرهاش (من خودم به خاطر شین هه‌سان بود که سریال رو شروع کردم)، شخصیت اصلی مردش مثال بارز یه شریک عاطفی بی‌عیب و نقصه. دوستی‌های توش هم خیلی قشنگه. ولی خب... 

می‌بینی، همه‌ش دارم نکات مثبتش رو می‌گم ولی نمی‌دونم چی بوده که باعث شده نتونم بگم عاشقشم و این‌ها😭😂. حتی من با تک‌تک قسمت‌هاش تا الان گریه کرده‌م. 

در کل فکر کنم اگر ببینی، خوشت بیاد. چون به صورت کلی می‌شه گفت اثر خوبیه و شیمی بین زوج اصلی هم خوبه. (البته من طبق معمول اون زوج فرعی رو ترجیح می‌دم.) 

پاسخ:
آخهه خب من می دونی خود حی جانگ ووک به خاطر انتخاباش توی لیست سیاهمه. 
اوایل می خواستم دلمو بزنم به دریا و ببینمش به خاطر مقایسه ای که با چاچاچا می شد اما بعد که چند تا ادیت دیدم اصلا اون حسی که باید بهم می داد، رو نداد برای همین همه اش ار کسایی که می بیننش می پرسم.
 فعلا سریال زیاد دارم برای دیدن. اگه یه وقت هوس کردم، می بینمش. مرسی که برام نوشتی اون هم این همه.

و اینکه می دونی گاهی سریال ها به نظرت همه چیزشون خوبه اما اون آنی رو که باید ندارن با توضیحی که دادی احساس می کنم اینم از هموناست.

غم های ما واقعا خیلی غمگینه؟
انقدر سوال می پرسم دیگه می ری پشت سرتم نگاه نمی کنی :دی
ولی چاچاچا رو هم بذار تو لیستت. 
۳۰ دی ۰۲ ، ۲۲:۱۲ سُولْوِیْگ 🌻

هوم، آره، متوجه‌م که چی می‌گی. 

خواهش می‌کنم. 

 

آره، من هم همچین حسی دارم. 

 

برای من غمگین و خیلی زیبا بود، یکی از بهترین سریال‌هایی که امسال دیدم. جوری نبود که بگم خیلییییی غمگین. ولی خب این رو هم در نظر داشته باش که همین رو، دوستم می‌گفت دراپ کرده چون خیلی براش حوصله‌سربر بوده. ولی من عاشقش شدم.

نه بابا چه حرفیه، من که کیف می‌کنم. :دی

حتما. اگر عمری باشه... 

پاسخ:
بوس بهت.

می دونم سریال قوی ای بوده. معمولا سریال های درام، ملودرام طرفدارای کمتری دارن.


:)

دینگ...

توی لیست گذاشتم :))

پاسخ:
:)))
امیدوارم کیف کنی باهاش.

ووکی برا کدوم انتخاباش رفته تو لیست سیاهت؟

پاسخ:
کلا به نظرم بعد از هیلر و کی2، انتخابای خوبی نداشته بجز بدترین شیطان.البته صدای جادو! هم به نظر بد نبوده. در صورتی که به نظرم بازیگریه که پتانسیل بیشتری داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">