شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲، ۰۷:۰۹ ب.ظ

Evilive/2023

وکیل هانگ دونگ سو چون تومسیر درست قدم گذاشته باعث شدن که تعلیق بشه. اون حالا توی زندان ها دنبال موکل می گرده تا اینکه با یه گانگستر کله گنده آشنا می شه و: 

+ازش خسته نشدی؟ هر روز باختن؟ نمیخوای یک بار هم که شده برنده بشی؟نمیخوای بدون محدودیت کسی رو له کنی؟

-من نمی خوام اینجوری برنده بشم؛این عادت میشه.

+باختن هم یه عادته...

انتخاب کن که عادلانه مبارزه کنی و ببازی یا بدون محدودیت مبارزه کنی و برنده بشی؛ تصمیمش با توئه.

+ تو پست قبلی یادم رفته بود بگم که عزیزترینم صدمین سریال کی درامایی بود که دیدم تو حدود ده سالی که کی درامر هستم :) و این صدو یکمین :))

+ شروع میحکوب کننده ای داره و در کل سریال جالبی بود.

+موسیقی هاش خیلی خوب بودن و همراه با دیالوگ آخر منو یاد قاضی شیطانی می انداختن. احساس می کنم  خواننده اشون یکیه.

+نمی گه دقیقا تو چه دوره ای هستیم و وقتی گوشی دکمه ای رو تو دست کاراکترها می بینی می تونی یه حدس هایی بزنی. تازه دو سه قسمت آخر متوجه می شیم که کدوم ساله! شاید چندان مهم نباشه ولی به نظرم باید زودتر بهش اشاره می کردن.

+اسپویل: ولی واقعا نفهمیدم چرا مادرش رو هدف قرار دادن؟ هذف های بهتری وجود داشت. خیلی عجیب بود که وقتی ترسید اولین جایی که رفت، پیش مادرش بود در صورتی که قاعدتا باید می ذفت سمت خونه اش!

+ اسپویل: واقعا موندم که چرا هانگ دونگ سو مسیر سخت تر رو انتخاب کرد با اینکه خانواده اش رو دچار دردسر می کرد. می تونست خیلی مسالمت آمیزانه پیش بره و بعد که همه چی روبراه شد بذاره بره! یا حتی نره و کنار سو دویونگ بمونه و انقدر حریص نباشه! که حتی نقشه قتل یک پلیس درستکار رو بریزه!

+ واااای بدمن‌اش خیلی کراشه لامصب :))) (کیم یونگ کوانگ) ترسناک اما پرجذبه بود! با یه کم تغییر توی فیلمنامه می تونستن برومنس جذابی ازش دربیارن ولی خب :(

 یه کوچولو ته چهره اش منو یاد لی مین هو میندازه ولی این بازیش خوبتره و پسندیدمش :) کاش یه سریال رومنس خوب بازی کنه.

احساس می کردم قیافه اش آشناستا؛ الان دیدم سال ها پیش تو دکتر ایان دیدمش :))

+ از دست راست سو دویونگ هم خوشم اومد.

+ آبنبات هایی که شین هاکیون خرچ خرچ می خوردشون باعث می شد من به جاش دلم به حال دندوناش بسوزه :)

حقیقت مهم نیست، قدرته که مهمه.

آدمی که با هیولا می جنگه باید مراقب باشه، نه اینکه باهاش یکی بشه. وقتی به قلب هیولا نگاه می کنی، هیولا هم به تو نگاه می کنه.

۰۲/۱۰/۲۲
مهناز

نظرات  (۱۰)

وااای مهننااز؟! :دی من قبلاااا دو تا فیلم از کیم یونگ کوانگ دیده بودم وقتی نوجوون بودم!! به نظرم تو رومنس خیلی کیوته (: فیلمای

Hot Young bloods و On your wedding Day  ):)

+می دونی کی از همه جذآب تره؟! (=  "کیم وو بین" یعنی هرجایی این لعنتی حضور داشته باشه این هارته من یخ می زنه از جذااابیتش *-* . 

 

پاسخ:
جاااااانم :)))

آااااه حدس می زدم، واقعا دلم ازش یه سریال عاشقانه می خواد. دومی که از اسمش برمیاد غمگین باشه. اولی چطوره؟ نقشش پررنگه تو اولی؟

تا این حد جذاب؟!! باور می کنی من از کیم ووبین هیچچچچی ندیدم؟!!! کدوم سریالش رو بیش تر دوست داری؟

7تا بازیگر مرد مورد علاقه ات کیان؟

واااای مهناز 100 تا شد؟ ایوووول

به مناسبتش جا داشت یه مینی کیک درست کنی با یه نشونه از چند تا فیلمی که دوس داشتی.

یا مثلا یه عکس کلاژ کن از چیزهای مختلفی ک تو رو یاد این 100 تا میندازه یا بازیگرای محبوبی ک تو این 100 تا داشتی.

چ هیجان انگیز.

پاسخ:
^_^ البته همراه با مینی سریال های کوچولو کوچولو :)
وااای چه پیشنهادای خوبی *-* شاید آخر سال یه کار کوچولویی کردم که همشون رو کنار هم داشته باشم با بازیگرای محبوبم.
خیلییییی مرسی از پیشنهادایی که دادی پاییز جوووونم. [بوس و بغل]

من در حال دیدن شصت و دومین سریالمم... که " به سامدالری خوش آمدید" عه و در حال پخشه . و خب گفتن نداره معلومه که به خاطر نقش اصلی زن و مرد شروعش کردم. هم ووکی رو دوس هم دختره رو. تا الان ک قسمت فک کنم هشت ام، هنو ناامیدم نکرده و حسابی از دیدنش لذت میبرم.

قبلی روباه نه دم بود. فصل 1

از یه جایی ب بعدش و به زوووور ادامه دادم.

غم های ما رو هم یادت باشه داشتم میدیدم ولی چون خیلی دیگه رئال بود، فعلا تو فازش نیستم حالا گذاشتمش کنار شاید بعدا باز بهش سر زدم و بهش باز اجازه دفاع دادم.

پاسخ:
وااای تو هم خوب دیدی :)) ان شاالله صدمیش ؛)

من اصلا از دختره سریالی ندیدم. ووکی هم به خاطر انتخاباش یه مدته تو لیست سیاهمه :دی البته می دونم امسال با بدترین شیطان ترکونده ولی اونم مطابق سلیقه ام نبود و ندیدمش!
ان شااله تا آخر همینطور حسابی ازش لذت ببری.

روباه نه دم بازیگراش رو خیییلی دوست دارم اما چون شنیدم سده و فیلمنامه اش خیلی افت و خیز داره، اصلا شروعش نکردم :(

غم های ما یه کم سنگینه حق داری. منم دو تا سریال می بینم؛ هر دو تازه تموم شدن. یکیش بازی مرگه.
کفتار رو هم یه دو سه ماهی می شه شروع کردم رغبت نمی کنم ادامه اش برم هنوز تو قسمت سوم مونده. بازیگر زن بد و فیلمنامه کمی تا قسمتی متوسطش تو ذوقم زده. فقط بازیگر مردش خیلی باب میلمه.

شوخی نکن... آقای ملکه رو ندیدی ینی؟ یا آخرین ماموریت فرشته عشق...

 

آخرین ماموریت جزء فیلمایی بود ک دراپ کردم. ولی آقای ملکه بی شک جزء بهترین فیلمایی بود ک دیدم.

پاسخ:
به خداااا :))) آقااا منم همه سریال ها رو نمی بینم که :دی

آخرین ماموریت برام جالب نبود و به نظرم کار قوی ای هم نبود و ندیدمش اما آقای ملکه تو لیستم بود؛ وقتی زیادی معروف شد از خیرش گذشتم نمی دونم چرا! :دی هپی انده؟! به نظرت باید چند قسمت بهش فرصت بدم؟ عاشقانه و کمدی اش خوبه؟


آقای ملکه هپی انده

عاشقانه کمدیش خوبه

فک کنم همون قسمت اول کافی باشه برا اینکه ببینیش:)) من همون قسمت اول انقد خندیدم که انگیزه شد قسمتای بعدم ببینم.

دختره عااالی بازی میکنه:))

پاسخ:
پس می‌ذارمش تو لیستم و حتما بهش فرصت می دم. مرسی که برام نوشتی.

من چند تا فیلم دارم که اینا انقددد تو ذهنم برام محبوب و دوست داشتنی ان حاضرم بارها ببینمشون 

هیلر، پینوکیو،رسوایی سونگ کیون کوان بین فیلمای قدیمی

وکیل وو شگفت انگیز، آقای ملکه، ریپلای 1988 بین جدید تر ها

واقعا دوس دارم اینا رو.(الان این چند تا یادم اومد .بیشترن لیست محبوب هام)ب حالت فن گونه ای دوس دارم تیکه کلیپ و عکس و ایناشم ببینم :)))

پاسخ:
وای منم منم از این لیستا دارم  ^_^ ؛ مثلا "گابلین" و "کیمیای روح" و "کیل می هیل می" رو می تونم بارها ببینم.
یا مثلا "شکارچیان برده" رو دو بار دیدم یا "پاستا" رو چند بار دیدم-با اینکه دیگه فکر نکنم بعد از این بتونم با لبخند ببینمش :(-
منم لیست محبوبام طولانیه :) و منم دیدن عکس و کلیپاشون رو دوست دارم [ از این شکلک ها با چشم های اشکی ]؛ بزن قدش :))))

وای خیلی عجیبه که از لیست سریال هایی که گفتی هیچ کدوم رو ندیدم جز هیلر که اونم برام سریال متوسطی بود. 
آقای ملکه رو که امتحان می کنم و احتمالا ریپلای 1988 رو.
رسوایی سونگ کیون کوان رو اولین باره که اسمش رو می شنوم؛ در موردش کنجکاو شدم.

کیمیای روح و کیل می هیل می رو منم مواااافقمممم

جفتش خیلی خوب بود...

 

ریپلایم ندیدی؟؟؟ وای من دیگهههه دارم نمیتونم:))) چجوری دلت اومد ریپلای و نبینی. عالیه. سه قسمت بهش اجازه دفاع بده. یا 4 قسمت.

می ارزه.

 

پاستا رو چرا دیگه نمیتونی با لبخند ببینی؟

 

هیلر زمان خودش خیلی شاخ بود ب نظر من. و اولین بار بود ک ووکی و ادا اطوار هاشو میدیدم ب نظرم خیلیییی جذاب بود. بعد منم نوجوون بودم. میدونی ؟ خیلی تاثیر داره اولین بار ، فیلم رو تو چ سنی و با چه حال و هوایی دیده باشی.

مثلا سونگ کیون کوان رو هم من نوجوون بودم دیدم. جزء اولین کره ای هایی بود ک دیدم. مشهورم نشد خیلی. ولی انقدددد دوسش داشتم که حد نداشت. قشنگ دلم میخواد صحنه هاشو برا کسایی ک دوسشون دارم تعریف کنم:)) ازون فیلما که انقد سر شوق میاردت دلت میخواد حرف بزنی در موردش. ولی بعدها به یه دوستم پیشنهادش دادم( دیگه بزرگ تر شده بودیم) آقا این فیلمو شروع کرد، بهش یه قسمتم اجازه دفاع نداد. و بعد انقدددددر مسخره کرد و انقدددد گفت فیلم مزخرفیه که تصمیم گرفتم بهش هیچی معرفی نکنم:)) البته اونم اگر من میخواستم معرفی کنم جیغ زنان دور میشد :)))

ولی خب من تو موقعیتی دیدم که خیلیییی عزیز بود برام.

البته قبول دارم ازون فیلماست که باید چند قسمت اجازه دفاع بدی. تا خوشت بیاد .

ازون فیلما ک یه جاهاییش، نتیجه تلاش کردن رو میبینیم.

یه جاهاییش طنز داره

ولی باز برا معرفی کردنش مطمئن نیستم!

کلا اون لیستی ک گفتم این قدیمی ها، برا معرفی شون تو این سن و این زمونه مطمئن نیستم دیگه. چون خیلیییی همه چی و ذائقه ها و اینها تغییر کرده.

مثلا پینوکیو رو هم من دو بار دیدم هنوزم کیف میکنم تیکه کلیپ هاشو میبینم. با اینکه بازیگر زنش واقعا از بازیگراییه ک ب نظرم ماسته هیچم دوستش ندارم. اونجا دوس داشتم نقشش و فقط !:))

 

چقد حرف زدم.

خلاصه اگرررر خواستی به قدیمیا فرصت دفاع بدی ، بگو ک بگم کدوما رو بیشتر فرصت بده. :))

البته اگرم خوشت نیومد کااااملا اوکیه:)) فقط نگو "تو دیگهههه ب من فیلم معرفی نکن" دلم میشکنه🤣 واقعا چرا اون دختره اینجوووور تند در مورد چیزی ک میدونست دوسش دارم حرف زد ؟🤣

 

 

پاسخ:
:)))))
گابلین رو ندیدی؟

:))))))))))))))))) چشم :)

به خاطر لی سون کیونی که باعش شدن بمیره :((((((((( هر وقت بهش فکر می کنم قلبم به درد میاد.

در مورد هیلر و بحثی که گفتی هم موافقم. هر کی یه چند تا فیلم داره که اینطوری محبوب دلشه.
:)))) قبلنم گفتم که منم یه دوست این شکلی دارم که کلا با فیلم و سریال و زبان های آسیایی به غیر از ایران و فارسی مشکل داره :دی و همینطور فیلمای قرن نوزدهمی انگلستان. یه بار فیلم غرور و تعصب رو که عزیز دلمه چنان مسخره کرد که قلبم ترک برداشت و تصمیم گرفتم دیگه بهش عزیزای دلمو معرفی نکنم :(

حالا تیزرش  رو - و اگه ادیت داشت- می بینم اگه خوشم اومد دانلودش می کنم ؛)
 من اتفاقا عاشق اینم که بیاین اون فیلم و سریالایی که عزیزای دلتونن ولی کم بهشون بها داده شده و شما مثل یه گنجینه کشفش کردید، بهم معرفی کنید. 

وای بالاخره یکی پیدا شد که با هم هم‌نظر باشیم و از پارک شین هه خوشش نیاد :) واقعا خوشم نمیاد ازش و دلیل شهرتش هم نمی فهمم :دی

باشه :) اگه تو دیدن سریال قدیمی شک داشتم میام ازت می پرسم حتما و خیلی مرسی :))

نه نه نه من هیچ وقت به کسی نمی گم بهم فیلم معرفی نکنه مخصوصا تو :) و اگرم خوشم نیومد اصلا مهم نیست. مهم خودته که دوستش داری. نهایت می نویسم به این دلایل خوشم نیومد دیگه ؛))

بیا اینجوری فکر کنیم که دختره به دنیای کی دراما نمی خورده، ما هم هر کی رو به دنیامون راه نمی دیم  ؛)))

نگو چقدر حرف زدم. مرسی که انقدر واسم وقت گذاشتی. تو که دیگه می دونی من چقدر عاشق کامنت های طولانیم.

اولی نقشش پررنگ نیست. دومی نقش اصلیه و بله کمی غم انگیزه اما فیلمش کیوته.

*راستی تو فیلم و سریال ها رو بدون سانسور می بینی یا با سانسور؟!.

راستییی یادم نبود دو تا سریال هم از کیم یونگ کوانگ دیده بودم. Call it Love و The secret life of my secretary

.

"عزیزترینم" رو دیدم (: بازیگراش واقعا خوب بودن، خط داستانیش بعد از وسطای سریال گم شد!. یکم حوصلم سر رفت ولی به خاطر خلوص و معصومیت بازیگر مردش ادامه دادم :دی.

+ هفت نفر؟!. اممم اممممم

1.کیم وو بین.

2.لی دونگ ووک.

3.جوونگ وو سانگ.

4.پارک سو جون.

5.لی سون کیون.(الان متوجه شدم! فوت کرده. واقعا صداشو دوست داشتم)

*واقعا نمی دونم دیگه! من اصولا از کارکترا خوشم می یاد.

6. کیم بوم.

7.سونگ سئونگ هون.

پاسخ:
:(

بدون سانسور! واقعا حیفه سانسور شده ببینی.سانسور گاهی واقعا زیاده رویه. مخصوصا تو سریال های کره ای. خیلی کم پیش میاد بخوای بزنی جلو. 
تو فیلمای خارجی هم معمولا تو imdb چک می کنم که خیلی + 18 نباشه بعد دانلود می کنم. و اینکه چطور؟ :دی

این دو تا سریالش چطورن؟ کال ایت لاو که جدیده ولی ادیتی که ازش دیدم اون فیلتر صورتی رو مخم بود!

آااااخ خلوص و معصومیت :) واقعا هم. نام گونگ مین نمی ذاره که چشم ازش برداریم :)) من خیلی قبول ندارم که خط داستانیش گم شد ولی واقعا کمی زیاد کشش دادن. می تونستن نهایت تو 18 قسمت جمعش کنن.

حالا اگه من بودم به غیر از دو سه نفرِ ثابت، نمی دونستم اسم کیا رو بنویسم :دی
ولی لیستت قشنگه پسندیدم. به غیر ار دو نفر که چندان نمی شناسمشون.

آاااااااه لی سون کیون. خیلی حیف شد. خیلی خیلی زیاد :((((((

الان نظر پاییز رو خوندم. سریال اقای ملکه و

سه سری سریال reply 1988 و reply 1994 و reply 1997 واقعا خنده دارن. درباره ی سلیقه و علاقه ی جوونا به مد و فشن و موسیقی تو سه نسل مختلفه. فرهنگ کره رو خیلی قشنگ و خودمونی نشون می ده. یه حس نوستالژی داره. مطمئنم ببینیش ازش خوشت می یاد. سریالا مستقل از همن.

پاسخ:
دیگه تو هم تایید کردی تمومه.
بعد اکثرا معتقدن ریپلای 1988 بهتر از دو تا فصل دیگه اشه؛ تو هم نظزت همینه؟
و اینکه هر سه تا رو ببینم؟ یا اون دوتای دیگه اونقدرا خوب نیستن؟

نه گابلین ندیدم. گفته بودن غمگین تموم میشه دیگه شروعش نکردم اصلا.

و وای نمیدونستم لی سون کیون مرده. اخی...

واقعا بعید میدونم تیزر داشته باشه رسوایی:)) اونموقعا مد نبود :))))

 

 

دردناک تر اینه که اون دوستم ک اینجوری گفته بود خودش کی درام بود! فقط از این سریال خوشش نیومده بود. وگرنه یه فیلم کم شناخته شده ریسکی رو ب کسی ک کی درام نباشه ک اصلا معرفی نمیکنم

پاسخ:
واااااای خیلی حیفه که نبینی. من خودم معمولا طرف سد اند نمی رم ولی این فرق داره نمی شه گفت پایانش غمگینه؛ یک غم عمیقی همراهش داره ولی هپی هم هست :))) 
بذار اینجوری بهت بگم که گابلین محبوبترین سریال کره ایمه و فکر نکنم به این زودی سریالی بتونه جاشو بگیره. من حتی چند سال دیدنش رو به تعویق انداختم و خیلی راجع بهش گارد داشتم ولی با همون قسمت اولش این جوری بودم که کاش زودتر می دیدمش :(
و اگه از لحاظ مذهبی آدم حساسی نیستی، ببینش.

فکر کنم یه ماه هم از مرگش نمی گذره :(((((

حالا رفتم یه نگاهی به لیست بازیگراش کردم و دو تا از بازیگرای لیست سیاهم توش بازی می کنن! :(

:(( خب پس با سلیقه اش جور نبوده. می تونست نظرش رو ملایم تر بگه. بیا بغلت کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">