شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۷ دی ۱۴۰۲، ۰۶:۵۲ ب.ظ

Link click/ 2023

 

داستان این فصل همونطور که انتظار می رفت، برخلاف فصل اول اپیزودیک نیست و حول محور یک ماجرا می گرده،هیجانش بیشتر شده، همچنان جذابه و مثل قبل با موسیقی های زیبایی همراهه.

مشکلی که داشتم با شخصیت پردازی کاراکتر بد داستان بود-منظورم وکیل نیست-؛ نتونستم  سردربیارم که چرا این مسیر رو انتخاب می کنه یا حداقل برای من چندان قانع کننده نبود!

از اون انیمه هاییه که می شه بعد از مدتی ریواچش کرد و لذت برد. این انیمه رو همراه با موسیقی هاش به یاد خواهم آورد و بی صبرانه منتظر فصل سوم می مونم و امیدوارم بهتر بتونه به سوالاتی که ایجاد کرد، پاسخ بده.

 

+ قبل از این انیمه، انیمه کاگویا ساما رو شروع کردم که بعد از 7،8 قسمت دراپ شد. دلیل این همه شهرتش رو نمی فهمم. نه داستان آنچنان جالبی داره و نه گرافیک جذابی، نه کاراکترهای دلنشینی و نه شوخی های کمی سطح بالایی.  فقط ممکنه خلاصه یک خظی جالبی داشته باشه که شما رو ترغیب به شروعش بکنه. همه فصل هاشو پاک کردم. حیف نت :(

۰۲/۱۰/۰۷
مهناز

نظرات  (۴)

وآی مهناز! :دی

:دی سلام سلام حالت چطوره؟!

احساس می کنم برام مسئولیت شده هر دفعه یه سریال یا فیلم کره ای می بینم بهت اطلاع بدم. تو هم ببینی و مثل من لذت ببری. یه جورایی دلم نمی یاد تو نبینی آخه خیلیی قشنگ و جذاب سریالا رو دنبال می کنی و توضیح می دی ::(( *-*

حالا نگم براااااات یه سریال شروع کردم ریلیتی شو کره ای "single’s Inferno" جهنم سینگلی! به نظرم فصل سومش خیلی قشنگ تر و خنده دار تر و باحال تره. *-* وقت کن ببینش. امیدوارم لذت ببری. 

پاسخ:
:))
سلام سلام. خوبم مرسی. خودت چطوری؟

وااااای من عاااااشقتم :))) خیلی خوشحال می شم هر چی می بینی و دوست داری باهام به اشتراک بذاری.
اون یکی سریالی هم که گفتی بالای لیستمه اگه سریال های جدید فرصت بدن می بینمش. هر چی تا اواسط امسال سریالا بد بودن این دو سه ماه سریالای جذابی اومد که دارم دونه به دونه می بینم.

وای اتفاقا از کره هیچی ریلیتی شو ندیدم. همیشه دلم می خواسته امتحان کنم، فقط اینکه با کدوم شروع کنم سخت بود. خیلی مرسی. اسمش رو یادداشت کردم. فصل هاش به هم مربوطه یعنی از فصل 1 ببینم یا همین فصل 3 رو ببینم کافیه؟

حتما می بینمش. فقط نمی دونم کی زمان بشه. ممنونم و بوس بهت.

بعد لاولی کامپلکس دیگه انیمه ای ندیدم. در افسردگی تموم شدنشم هنوز😢😪

پاسخ:
احساس می کنم بیشتر انیمه های سافت و عاشقانه می بینی برا همین نمی تونم بهت انیمه دیگه ای پیشنهاد بدم.
 فرام می تو یو رو امتحان نکردی؟ احتمال خیلی زیاد دوست داشته باشی.
بهش فرصت بده و بشین یکی دو قسمت ببین شاید گفتی کاش رودتر شروعش می کردم ؛)

قربونت بشم قشنگم ((::

آررره اصلا من انقدر خوشم می یاد سریالی قشنگی و پختگی خاصی داشته باش که آدم جذبش بشه این اواخر هم خیلی سریالای جدید و جالبی ساخته شده.

کره ای ها ریلیتی شو کیوتی دارن (: انگار داری همون کی دراما ها رو تو واقعیت می بینی. نه فصلاش مستقلن.

اول فصل 2 رو نگاه کن. ((: فصل دو خیلی احساسیه در حین گریه لبخند می زنی.

بعدش فصل سوم نگاه کن  :دی این یکی در حال پخشه ولی از خنده اشکت در می یاد.

بعدددش فصل اول :)

ماچ به‌ لپات *.*

پاسخ:
فدات شم ^_^

اوهوم دقیقا.

باشه باشه. به نظر میاد خیلی جذاب باشه. مرسی که برام توضیح دادی :))

بعد حالا یه سوال: از سریال هایی که روند خیلی آرومی دارن، خوشت میاد؟

بستگی داره. بعضیا در حین آرومی(!) بازم جذابن. بعضیام جذابیتشون از دست می دن.

چطووور؟؟! :دی.

پاسخ:
می خواستم یکی از عزیزای دلمو بهت معرفی بکنم :))) نمی دونم دیدیش یا نه؟! 
بدار بیام درگوشی بهت بگم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">