شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۷:۵۵ ب.ظ

komi can't communicate/2021

2فصل: 24قسمت

کومی سان از اختلال ارتباطی رنج می بره و صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن براش بسیار سخته. وقتی با تادانو آشنا می شه این مسیر کمی براش هموارتر می شه.

زیاد دوستش داشتم و با سلیقه ام جور بود. داستانش جذابه. دو تا کاراکتر اصلی که خیلی زیاد دوست داشتنی بودن و بقیه هم جالب بودن. گرافیک و طراحیاش خیلی خوب بود و کمدی اش رو پسندیدم و مهم تر از همه اینکه اصلا کسل کننده نبود -:چون مشکل همیشگی من با اکثر انیمه ها همینه-

اگر از ژانر برشی از زندگی لذت می برین، ازش غافل نشید. توی این ژانر معمولا کمتر اثر باحالی رو می شه پیدا کرد چون کلیشه خیلی توش پررنگه اما نکته مهم اینه که بشه از کلیشه درست و جذاب استفاده کرد و کومی سان تونسته به خوبی از عهده اش بربیاد.

واقعا امیدوارم فصل سوم هم داشته باشه :(

۰۲/۰۷/۱۶
مهناز

نظرات  (۳)

۲۴ مهر ۰۲ ، ۰۰:۰۱ زهرا یگانه

میذارمش  تو لیست. (چه لیست دور و درازی هم شده) بهتر برشی از زندگی دوست.

 

پ.ن از این نوع عکس های شناسنامه ای برای انیمه ها و ملا دیدنی ها چه طور پیدا کنیم؟ جای خاصی؟ روش خاصی؟

پاسخ:
:))))
لذت ببری ازش.


من کلا جای خاصی نمیرم :دی همین تو گوگل اسم هاشون رو سرچ می کنم و میرم تو قسمت ایمیج اش و اولین عکسایی که نظرم رو جلب بکنن و سایزشون اوکی باشه سیو می کنم :))) اینم همین جوری پیدا کردم.

سلام مهناز (: حالت چطوره؟!.

من زیاد اهل انیمه های سریالی نیستم. قسمت اول و دومش رو دیدم و به دلم ننشست :(( .

از بین سریال کره ای هایی که اخیرا دیدم سریال  2021 adult trainee خیلی خوشم اومد. بهت پیشنهاد می کنم اگر ندیدی بیبینی.

* اون عکس های شناسنامه ای که زهرا پرسید.از اون ها تو "پینترست" زیاده.

بهشون می گن "pin on minimalist poster" مثلا اسم فیلم رو در ادامه ش بنویسی برات به حالت شناسنامه ای می یاد.

((::

 

پاسخ:
سلام :) خیلی ممنونم. خوبم. امید که شما هم خوب باشین.

کلا انیمه دیدن خیلی سلیقه‌ایه. باید بگردی ببینی چه ژانری به سلیقه‌ات نزدیکه. برای همین تاکید کردم کسایی ببیننش که این ژانر رو دوست دارن. چون ژانر برشی از زندگی خیلی بیشتر سلیقه‌ایه و معمولا دوستش ندارن.
من خودم تازه از امسال دارم انیمه بیشتری می‌بینم و فعلا در حال کشفم :))
حالا همین کومی سان هم انیمه محبوبیه ولی یه سری انیمه ها هستن که اکثر اونایی که می‌بینن دوستش دارن مثلا spy x family یا erased. شاید دوستشون داشتی.

برای بررسی می‌ذارمش تو لیستم. ممنون از پیشنهادت ❤️

• چه جذاااب! مرسی که روشن شدی و راجع بهش گفتی🌱
به زهرا می‌گم کامنتت رو بخونه.
۲۵ مهر ۰۲ ، ۲۳:۰۰ زهرا یگانه

سلاام، ممنون  e t . قبلا یه جا خونده بودم یه روش داره، تو ذهنم محو مونده بود و یادم نمی اومد! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">