شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۴۴ ب.ظ

At a distance, Spring is green/2021

 

بالاخره بعد از مدت ها یه سریال تموم کردم :)

داستان حول محور سه کاراکتر اصلی -توی یک دانشگاه- می گرده؛ پسر مهرطلبی که خانواده بهش آسیب زیادی زده، دختری که طلاق والدینش باعث احساس گناه و بعدها کم‌اعتمادبه‌نفسیش شده و پسری که مرگ پدرش توی نوجوانی تمام بارهای زندگی رو روی دوشش گذاشته! تمرکز سریال روی پسر اوله!

سریالی نیست که خیلی قوی باشه. اتفاقات و بازی های یکدستی نداره. عاشقانه و برومنسش در حد متوسطه اما خوش حسه و حس و حال کی درامای سال های قبل رو داره و برای همین من از همون قسمت اول ازش خوشم اومد. نکته بسیار پررنگش دیالوگ های خیلی خوبشه که معلومه روی تک به تکشون فکر شده و همین برای همچین سریالی خیلی نجات بخشه و قاب های زیبایی هم داره.

بهترین بازیگرش هم پارک جیهونه که با این که در اصل یه خواننده است اما تونسته از پس نقشش به خوبی بر بیاد!  

تعداد زیادی اسکرین شات گرفتم ولی نمی شه کل دیالوگ ها رو نوشت بنابراین به پاره ایش بسنده می کنم:

عملا دنیا می گه از نظر فیزیکی بزرگسالم ولی خودم اینجوری حس نمی کنم.

جای زخم بلافاصله خوب نمی شه.

عشق یه طرفه بیشتر شبیه یه عادته؛ تنهایی عاشق یکی شدن، تنهایی صدمه دیدن، و امیدوار چیزهایی که مهم نیستن، بودن.

احساسات خیلی لجبازن؛ نمی دونن کی باید تسلیم بشن.

+ یه مدت بود حس دیدن، نداشتم بعد شروع کردم به ذیدن همزمان چند تا سریال که بیشتر مال سال های قبله که از زیر دستم دررفتن :دی و نمی دونم کی بتونم تمومشون کنم :)

۰۲/۰۷/۰۸
مهناز

نظرات  (۵)

دیالوگ سوم برام جالب بود...

بعضی وقتا عشق هم نیست، خودت تنهایی رو انتخاب میکنی و به همه چی ترجیح میدی

پاسخ:
آره خب ترجیح آدم ها متفاوته!

عشق یک طرفه یه جور گول زدن خودته تا وقتی که به زبون نیاد و تکلیف خودت رو مشخص نکنه! و اگه نخوای بری جلو باید رهاش کنی.
۱۲ مهر ۰۲ ، ۰۰:۵۰ صَبــآ ؛‌

وای جیهون! Weak hero class رو هم دیدی؟ :))

پاسخ:
نه اولین بار بود که بازیش رو می دیدم و خوشم اومد ازش :)

اسمش که آشناس و ازش برمیاد که درباره قلدری تو مدرسه باشه؛ درسته؟ 
تو این ژانر چند تا فیلم و سریال دیدم و دیگه یه ذره تو دیدن این ژانر تردید دارم. به خاطر اعصابم :دی

شما بهار در دوردست سبز است رو دیدی؟ اگه هنوز ندیدی فکر کنم به خاطر جیهون خوشت بیاد.

* مرسی که اسم جیهونو بردی یه دفعه دیگه پستمو نگاه کردم دیدم اشتباه نوشتمش!
۱۳ مهر ۰۲ ، ۲۱:۰۳ صَبــآ ؛‌

من این سریالی که معرفی کردی توی لیست‌مه دقیقا به خاطر جیهون. :دی چون که توی قهرمان ضعیف کلاس دیدمش و عاااااشق بازی‌ش شدم‌. اون‌جا واقعااا واقعاااا معرکه بازی کرده، حرف نداره جدی! خیلی هم سریال خوبیه و من دوستش دارم اما دقیقا همینی که گفتی. اعصاب نموند برام سر دیدن‌ش. خیلی هیجان داشت و خیلی خوب بود اما هنوزم وقتی یادش می‌افتم فشار عظیمی می‌خورم. XD

 

خواهش می‌کنم. :دی

پاسخ:
مشخصه که بااستعداده. توی این سریال هم از بین اون همه بازیگری که شغلشون همینه، جیهون بود که بازیش بهتر از همه بود مخصوصا وقتایی که غمگین یا عصبانی بود، پرقدرت ظاهر می شد.

مشخصه این جور سریالا همینه؛ هیجان و حرص خوردن بالا :))) برای همین وقتی یکی می بینی دیگه تو دیدن دومی تردید می کنی.

:)


امیدوارم اگه اینو دیدی، از دیدنش لذت ببری.
۱۴ مهر ۰۲ ، ۱۸:۴۰ صَبــآ ؛‌

دقیییقا!! توی ویک هیرو هم خشم‌ش اصلا الله الله. XD

ولی ببین‌ش ارزشش رو داره. :')

منمم!‌ ممنون از معرفی.

پاسخ:
:)))))) خوشحالم هم‌نظریم.
یادم می‌مونه. اگه یه روز از این ژانر چیزی دلم خواست ببینم، می‌بینمش.

خواهش می‌کنم❤️

وی قهرمان ضعیف کلاس را نیز به لیستش اضافه می‌کند 

پاسخ:
:)
اگه از ژانر قهرمان ضعیف کلاس خوشت اومد و خواستی بازم تو این ژانر چیزی ببینی پادشاه خوک ها هم خیلی قویه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">