شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۱۴ ب.ظ

My perfect stranger/ 2023

هه جون یه خبرنگاره که  یه روز با ماشینی مواجه  می شه که می تونه باهاش به گذشته و آینده بره و می تونه جلوی یک سری قتل های سریالی رو بگیره [قتل هایی با این پیام که زنایی که کتاب می خونن، خطرناکن] و یون یونگ هم که یه ویراستاره خیلی اتفاقی باهاش همراه می شه و میره به گذشته والدینش، جایی که هنوز ازدواج نکردن!!

قسمت معمایی سریال خیلی خوب و پرکشش بود و تقریبا تا زمانی که خودش قاتل رو معرفی بکنه اون تعلیق و درگیری ذهنی رو داشت! و اون ارتباط با والدین توی گذشته هم خیلی جذاب بود. پایانش هم خوب بود و جز یک سری سوالات تقریبا جزئی که بی پاسخ موندن، قابل قبول بود. در کل من دوستش داشتم.

بازی ها هم خوب بود انقدر که چند تا از بازیگرای فرعی رفتن تو لیست محبوبام. پسره نقش بک هی سوب خیلی کراش بود :) آینده اش رو درخشان می بینم. دختر کافه چی رو هم خیلی دوست داشتم. بازیگر زن نقش اصلی رو هم اولین بار بود می دیدم و رفت تو لیست محبوبام. ذوونگ ووکم مگه می شه خوب نباشه. هر چند بازیش توی پادشاه خوک ها که کاراکتر خاص تری داشت، خیلی قوی تر بود.

اگه شرایط تغییر نکرد پس ما باید تغییرشون بدیم.

هیچ وقت خیلی دیر نیست چون الان گذشته آینده‌ته.

+ اگه خواستین ببینیدش کنار دستتون حتما پاستیل باشه که آب دهنتون راه نیفته :دی خیلی پاستیل‌خور بودن لعنتیا :)))

+ خیلی قشگ بود که کتاب قشنگم جین ایر رو هم تو خودش داشت.

+ ولی تیتراژ ابتدایی افتضاحی داشت.

+ اگه یه سریال شبیه این با دوز هیجانی بالاتر می خواین 365روز؛ سال را تکرار کن گزینه خیلی خوبیه. اونم دقیقا سفر به گذشته است اما به شکل گروهی و بخش معمایی اش هم دقیقا مثل همین راجع به یک سری قتله.

+ الان هیچ کدوم از در حال پخش های کره ای جالب و قوی نیستن به غیر از  "از گور برخاسته" که با اینکه یکی از بازیگرای محبوبم توشه، اما نوعِ ترسناکش باب میلم نیست و سریالِ دیگه دونگ ووک :)) که منتظرم تموم بشه ببینم خوبه یا نه.

فعلا منتظر سریال جدید جو این سانگم که ماه بعد میاد ^_^

۰۲/۰۴/۲۲
مهناز

نظرات  (۵)

۲۲ تیر ۰۲ ، ۲۰:۰۰ سُولْوِیْگ 🌻

ولی من دارم king the land رو می‌بینم😔😂. 

پاسخ:
امیدوارم از دیدنش لذت ببری😚

کمدی رمانتیک از ژانرهای محبوبمه ولی تیزر اینو به زور تحمل کردم🥴
۲۲ تیر ۰۲ ، ۲۲:۳۴ سُولْوِیْگ 🌻

ممنونم! :دی

نمی‌دونم، من دوسش دارم. آخر کلیشه‌ست از هر طرفی که نگاه می‌کنی. خبری از چیز جدیدی توش نیست. داستان، شخصیتا، بازی‌شون، همه اینا هم کاملا معمولیه. ولی خب نمی‌دونم واقعا چرا این‌قدر به دلم می‌شینه. 

پاسخ:
خب چه اشکالی داره، از دیدنش لذت ببر.
منم گاهی سریال های کلیشه می بینم، سریال هایی که شاید برای بقیه معمولی و ضعیف باشن اما خودم دوستشون داشته باشم منتها منم نمی دونم چرا نتونستم با این ارتباط بگیرم هم فضاش هم بازی ها و بازیگراش.
۲۳ تیر ۰۲ ، ۱۲:۱۱ هِـ ‌‌‌‌‌‌‌‌ـنار

وای چه خوب که خوشت اومد =) خوشحال شدم، انگار مثلاً من کارگردان سریال بودم :دی.

منم از بین در حال پخشا فقط ازگوربرخواسته رو می‌بینم. هر چقدر ماه قبل فراوانی نعمت بود، این ماه کی‌دراما کویره :))

من خیلی آدم ترسویی‌ام واسه همین شک داشتم تو دیدنش، ولی وقتی شروعش کردم انقد خوشم اومد که پشت‌ سر هم قسمتاشو دیدم و خودمو به پخش رسوندم. به این نتیجه رسیدم که اگه آخر شب و وقتی تنهام نبینمش، می‌تونم باهاش کنار بیام :دی.

اولین کاری بود که از کیم ته ری می‌دیدم و انقد بازی‌ش توی سریال خوبه (مخصوصاً وقتی روح تسخیرش می‌کنه :دی) که تو همین فاصله رفتم ۲۵۲۱ رو هم دیدم و بیشترتر ازش خوشم اومد. بقیه‌ی بازیگرا هم همه خیلی خوبن.

فکر می‌کردم از پادشاه زمین و نوزدهمین زندگی هم خوشم بیاد، مخصوصاً که هم جونهو و هم شین هه سان جزء موردعلاقه‌هامن ولی یه مقدار ازشون رو دیدم و جذبشون نشدم اصلاً. 

اون یکی سریال دونگ ووک هم تا قسمت ۷ و ۸ دیدم فعلاً.  موضوع جالبی داره و بازیگرا هم خیلی خوبن. از روندش و شخصیتا هم خوشم اومده. ولی خب اونقدرا هم به چشمم خاص نیومد که خیلی مشتاقانه نگاهش کنم. 

از بین بقیه‌ی در حال پخشا تعریف "دروغ‌های پنهان در باغچه‌ی من" رو هم شنیدم. جزء سریالایی نبود که خیلی سروصدا کنه ولی من کامنتاشو می‌خوندم می‌گفتن خیلی خوبه.

پاسخ:
می فهمم حالتو :)))
مرسی که ته دلمو قرص کردی برای دیدنش.
اسپویل فقط اون برگشت دوباره اشون استرسیم کرد!

من احساس می کنم نه فقط این ماه که امسال کویر شده :دی
مگه تو همین نیمه دوم سال، قشنگاش منتظرمون باشن. امسال گونگ هیو جین قشنگمم سریال داره ^_^

می دونی من از تسخیر بدن و ترسناک های جنی طور یک حالت ترس وسواس گونه ای دارم که ممکنه بعدا بیشتر اذیت بشم تا موقع دیدن سریال؛ برای همین ترجیح می دم نبینمش وگرنه که مگه می شه از اوه جونگ سه گذشت :(( خوشحالم که یک مدته دیده می شه. هر چند بازم معتقدم خیلی لیاقتش بالاتره.

وای 21، 25 گفتی یاد این پسره نام جو هیوک افتادم. تو لیست سیاهم کاملا بالاست. خیلی یخه! سریالاشو تا جای ممکن نمی بینم :دی

منم دقیقا همین فکرو می کردم ولی هر دو تو ذوقم زدن!

کمتر از اتفاقی دیدمت جذابه؟! داستانش برام خیلی جالب نیومد برا همین گفتم تموم بشه ببینم نظرات چطوره!

آفرین چقدر شبیه همیم. منم اون مینی سریالی که می گفتم زیر نظر گرفتمش همین بود. اما خب گویا یه عده از پایانش راضین یه عده نه! خیلی صفر و صدی طور! برای همین خیلی دو دل شدم برا دیدنش!

۲۴ تیر ۰۲ ، ۱۸:۳۱ هِـ ‌‌‌‌‌‌‌‌ـنار

اسپویل 

آخرش خیلی بامزه بود :))) اینا به سفر در زمان معتاد شدن :دی.

من وقتی که می‌خواستن به زمان حال برگردن همه‌ش استرس اینو داشتم که از تونل بیرون بیان و ببینم یکی‌شون غیب شده! :دی

 

گونگ هیو جین همون بازیگر کاملیاست؟ الآن یادم افتاد کاملیا رو هم قبلاً سه‌چهار قسمت دیدم و بقیه‌شو به بعداً موکول کردم ولی کلاً فراموشم شده بود :))

من از بین سریالای مرداد DP چشممو گرفته. البته فصل یکشو ندیدم ولی مشتاق شدم ببینمش.

 

آره می‌فهمم واقعاً. مثلاً همین من دیگه شبای پخش سریال جرئت نمی‌کنم از کنار آینه رد شم :)))

 

جدی؟ =)) من بدم نمی‌آد ازش.

 من وقتی حرف از بازیگر یخ می‌شه، اولین کسی که می‌آد تو ذهنم چا اون ووعه :)) دوتا سریال ازش دیدم و توی جفتش بازی‌ش طوریه که انگار یه عروسک چوبی متحرکه :))

 

آره برای من کمی از اتفاقی دیدمت کمتر جذاب بود.

من توی تشخیص مزه‌ی غذاها اینطوری‌ام که «این غذا یه چیزی‌ش کمه» ولی دیگه نمی‌تونم دقیق بگم نمکشه یا فلفلش :دی. نسبت به این سریالم همین حسو دارم که یه چیزی‌ش کمه ولی خب نمی‌دونم چی :)) اما در کل سریال خوبیه.

 

سریالای کمدی یا رمانتیک یا اینطور چیزا رو می‌شه اگه پایانشونم بد بود دید و از مسیر لذت برد (:دی) ولی معماییا اگه آخرشون خوب نباشه کل قسمتای قبلی‌شم دود می‌شه می‌ره هوا :/ کره‌ایا هم معمولاً تو پایان‌بندی لنگ می‌زنن :)) برای همین ترکیب معمایی + کره‌ای واقعاً ریسیکه :/

پاسخ:
:))) اسپویل آره ولی متاسفانه یا خوشبحتانه دیگه آخرین سفرشون بود :دی که حالا بازم باید کلی تلاش می کردن که جلوی قاتل شدنش رو بگیرن!

آره همونه. اون سریال هم خیلی عالی نبود ولی بازیگرای قشنگی داشت. از همون جا از کانگ ها نئول هم خوشم اومد :))

دی پی هم یه کلیپ دیدم ازش، جذاب می زنه ولی منم به قول خودت فصل یکشو ندیدم.

آره از تمام بازیگرای کره ای که می شناسم این در درجه اول لیست سیاهمه! یعنی اینجوریه که صد رحمت به لی مین هو :دی
از چا اون وو چیزی ندیدم.

هوووم! متوجه شدم! پس حالا بذارم تموم شه، بعد تصمیم بگیرم.

دقیقا! حالا من خودم کلا رو پایان خیلی حساسم جدای از این که ژانرش چی باشه! 

چند وقت بود هرچی سریال کره‌ای شروع میکردم همون اولش ول میکردم 

هوارانگ 

اجوشی من

دایی 

زیر چتر ملکه 

چندتا دیگه هم بود یادم نیست 

هیچی جذبم نمی‌کرد 

چرا یادم نیفتاد بیام وبلاگ تو پیدا کنم خوبش رو 👩🏻‍🦯

پاسخ:
مزسی از لطفت :)))

بقیه رو ندیدم ولی دایی خیلی قشنگ بود که :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">