شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲، ۰۸:۳۶ ب.ظ

One day off/2023

داستان درباره معلمیه که هر وقت ذوق و شوقش کور می شه و می خواد ناپدید بشه، به یه سفر یک روزه میره :)

یک مینی سریال کوتاه هشت قسمته است که هر قسمتش حدودا 20 دقیقه است. سریال آرومیه اما قسمت هاش در نوسانند، بعضی قسمت ها خیلی خوبند و کیف می کنین باهاش و بعضی هاش معمولی، تبلیغی، مستندوار یا کلیشه ایه و جذابیت اون چند قسمت رو نداره.

اما در کل من دوستش داشتم و خوشحالم که دیدمش. 

اگه نمی دونین می خواین ببینیدش یا نه بهش یه قسمت فرصت بدین. من فقط تیزرش رو دیدم و خوشم اومد.

اگه بخوام یه پیشنهاد جذاب بکنم بهتون می گم که حتی اگه نمی خواین ببینیدش، فسمت سوم رو ببینید بعد اگه دوستش داشتید، قسمت چهارم رو هم ببینید و در نهایت با قسمت پنجم ازش خداحافظی کنین :) [با اینکه فکر نمی کنم اکثرا دلتون بیاد اینجوری ببینیدش]

+ داستان هاش چندان به هم پیوسته نیست و در نتیجه بدون پیش زمینه می تونید این قسمت هایی که گفتم رو ببینید. 

و اگه دیدین بیاین اینجا بهم بگین منم در جریان باشم :))

۰۲/۰۴/۰۶
مهناز

نظرات  (۲)

۰۷ تیر ۰۲ ، ۲۲:۰۵ عارفه صاد

کدوم قسمت هاش جذاب تر بود؟

پاسخ:
تو پست نوشتم؛
سه، چهار، پنج: با همین ترتیب.
۰۷ تیر ۰۲ ، ۲۳:۳۶ هِـ ‌‌‌‌‌‌‌‌ـنار

قسمت سه رو دیدم و دوست داشتم. به‌زودی از اول می‌بینمش. ممنون بابت معرفی.

بازیگر زنش رو خیلی دوست دارم. البته فقط یه سریال ازش دیدم. Romance Is a Bonus Book. اینم روند آروم و قشنگی داشت. 

من فقط دوتا مینی سریال کره‌ای دیدم. یه دونه رو خیلی سال پیش دیدم و اونقدر از دقیقه‌ی اول تا آخرش تبلیغ می‌بارید، که تهش نتیجه گرفتم مینی سریالا فقط برای تبلیغن و دیگه هیچی ندیدم. دومی‌ش «موسیقی متن شماره یک» بود که یکی‌دو سال پیش دیدمش. تا جایی که یادمه تبلیغ نداشت. یا اگه داشت اونقد کمرنگ بوده که تو ذهنم نمونده. خیلی هم دوست‌داشتنی بود و پشیمون نشدم از دیدنش. ولی انقدر داستان معمولی‌‌ای داشت که بازم ترغیبم نکرد به دیدن مینی سریالای بیشتر. 

پاسخ:
خواهش می کنم. امیدوارم که در کل دوستش داشته باشی.

من اولین بار بودم که می دیدمش و خوشم اومد ازش.

خب راستش نود درصد مینی سریالاشون به درد نمی خوره! اکثرا تبلیغیه یا فیلمنامه و بازیگرای ضعیفی داره.
اما خب اگه بگردی بینشون آثار خوب هم پیدا می کنی. من یه وقتی بود که فقط دنبال مینی سریالای خوبشون بودم و چون تجربه های خوبی داشتم و تعداد مینی سریال مورد علاقه کره ایم کم نیست برای همین اغلب حواسم بهشون هست.
راستش موسیقی متن شماره یک رو، با اینکه از هیونگ شیک خوشم میاد اما چون از دختره خوشم نمیاد و خیلی برام نچسبه ندیدمش :دی 

و یک مدت هم هست که ساخت مینی سریالای خوب کره ای با وجود شبکه های پخشی مثل نتفلیکس و هم قطارانش قوت گرفته. 

الان هم یه مینی سریال در حال پخشه که چشممو گرفته، منتظرم تموم شه اگه خوب بود ببینمش :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">