شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۲۷ ب.ظ

Sonny boy/ 2021

یک مدرسه با دانش آموزاش به بُعد دیگری منتقل شده و تمام اطراف مدرسه رو سیاهی مطلقی در برگرفته؛ انگار که این مکان از جهان جدا شده! تعداد زیادی از دانش آموزان این مدرسه قدرت های ماورایی عجیبی به دست آوردن!

به شدت ایده جذابی داره اما گاهی واقعا حاشیه میره! یا شاید من چنین چیزی به نظرم اومد( مثل اختصاص یک قسمت به بیسبال و میمون ها!) و گاهی هم سردرگمه و انگار خودش هم نمی دونه که می خواد چی بگه!

بعضی از کاراکترها رو به باد فراموشی می سپاره و راجع به بعضی زیادی مبهمه. یه کاراکتر هندی باهوش هم داره.

اما با وجود کم تر شدن جذابیتش نسبت به قسمت های اول باز هم می تونه مخاطب رو با خودش همراه کنه. شاید به خاطر دلایلی که چند سطر قبل گفتم و گرافیک ساده ای که داره، زیاد بهش توجه نشده در صورتی که انیمه خاصیه و می شه چند بار دیگه هم تماشاش کرد.

چیز جالب دیگه در موردش اینه که تیتراژ ابتدایی نداره و از همون ثانیه اول پرتاب می شیم وسط داستان :) و آهنگ تیتراژ پایانیش هم خیلی خوش حس و حاله ( و خواننده اش توی قسمت آخر دیگه حلقشو پاره می کنه :) )

در کل تا بدین جا عجیب و غریب ترین انیمه ایه که دیدم و اگه از پیچ در پیچ شدن ذهنتون استقبال می کنین، می تونین شروعش کنین :دی

احتمالا بعدها دوباره می بینمش.

 بهم بگو یه آفتابگردونی یا یه قاصدک؟

 

اگه جایی درخشان‌تر از جایی که الان توشی وجود داشته باشه، می‌خوای بری و ببینیش یا یه جا می‌شینی و فقط بهش زل می‌زنی؟

+ درسته قرار بود Grand blue رو ببینم و تا قسمت 4،5 هم پیش رفتم اما دیگه حوصله ام رو سر برد و دراپش کردم و ادامه ندادم. انتظار کمدی باحالی ازش داشتم اما کمدیش سطحی و مبتذل بود! مشکلی با این نوع طنز و کمدی ندارم اما وقتی از یک موقعیت طنزِ این‌شکلی، هزار بار استفاده بشه و مدام هم تکرار بشه بی مزگیش بیش از پیش نمایان می شه. حالت های صوزت کاراکترها هم توی همچین مواقعی خیلی نچسب و بی مزه بود!

+ انیمه بعدی: (قبلی ذراپ شذ:دی) میرم سراغ Violet Evergarden. با ابنکه موقع دانلود براش ذوق داشتم، اما حس می کنم خوشم نیاد ازش! نمی دونم چرا!

۰۲/۰۳/۲۱
مهناز

نظرات  (۳)

نه فقط انیمه،کلا سبنمایی باشه 😁

پاسخ:
:))
نمی‌دونم فیلم سینمایی کی بتونم ببینم، از همین قدیمیا که دیدم و قبلا تو وبلاگ درباره‌اشون نوشتم چند تا قشنگاشو بهت بگم؟!

آخ جون :)) بین لیست انیمه هایی که داری میبینی یدونه هم هست که من دیدمش :))) اورگاردن و دیدم کامل. اون دوتا سینمایی متصل بهش رو هم دیدم حتی. وقتی نظرتو بنویسی و پستشو بذاری، یه نظر بلند بالای پر از اسپویل میتونم بدم و باهم حرف بزنیم :)))))

میتونی هم اون نظر اسپویلیه رو تایید نکنی و همینجور باهم حرف بزنیم. البته اگه دراپ نشه.

پاسخ:
به به :))) حقیقتا مشتاق شدم زودتر تمومش کنم.

فطعا که دراپ شدنی نیست :) سریالش دیگه رو به اتمامه. اون دو تا سینمایی رو هم قراره ببینم که احتمالا پستش میفته برا سه چهار روز دیگه :)

هورااا

پاسخ:
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">