شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ

Blue period/2021

12قسمت

یاتورا یاگوچی پسری دبیرستانی و از خانواده متوسطیه. اون درمیانه انتخاب رشته قرار داره و طبق تفکر خانواده اش که خودش هم تا حدی پذیرفته باید چیزی رو انتخاب کنه که امنیت شغلیش رو تامین بکنه اما ناگهان متوجه می شه نقاشی چیزیه که مجذوبش می کنه و بهش احساس زنده بودن می ده.  

در توصیفش می تونم بگم ساده، صمیمی و دلچسبه مخصوصا برای اونایی که نقاشی می کنن یا به نقاشی کشیدن علاقه دارن؛ نکاتی هست که می تونن ازش یاد بگیرن یا خود انیمه می تونه جرقه ای برای شروعشون باشه.
و اما نقد: می تونست هر اسم دیگه ای داشته باشه. چون فقط همون قسمت اول به دوره آبی و پیکاسو اشاره می شه و اولین نقاشی یاتورا یه نقاشی با تم آبیه.
یکی از کاراکترها [که اسمش یادم رفته :دی] و در گیری اش با جنسیتش به نظرم خیلی حاشیه ای بود و می تونست نباشه. دلیل این همه پرداختن بهش رو متوجه نشدم! همه کارکترها کم و بیش روی یاتورا و شکل دادن به مهارت و نوع بیانش با نقاشی تاثیر گذاشتن اما بیشتر از اون چه که باید به این کاراکتر پرداخته شد و شروعش هم ناگهانی بود! شاید چون نتفلیکس بالاخره باید اثرش رو بذاره!!
انجام دادن کاری که دوست داری مهم ترین چیز توی زندگیه.
حتی اگرم بدونی هدفت چیه باید بفهمی چطوری بهش برسی.
سرگرمی ای رو پیدا کن که دوست داری.
اگه یکی بهم بگه با استعداد، مثل این می مونه که انگار هیچ تلاشی از خودم نکردم.
هنر زبان بدون کلماته.
طبیعیه از یه چیز خوشت بیاد از یه چیز نیاد، غذاهای گرون همیشه بهترین مزه رو ندارن. بعضی وقت ها بعد از اینکه می فهمیم از کجا اومده شروع می کنیم به خودمون تلقین کنیم که چقدر خوشمزه است. حتی اگه به ذایقه ات هم نخوره وقتی همه جا توی سایتای نقد و بررسی حرفش می شه خود به خود جذبش می شی. حتی اگه آشغال به تمام معنا باشه، اگه یکی که برات مهمه درستش کنه، دوستش داری مگه نه؟
انیمه بعدی هم آبیه: Grand blue
۰۲/۰۳/۱۳
مهناز

نظرات  (۳)

۱۴ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۲۹ سُولْوِیْگ 🌻

اوکی، توی لیست اولویت‌هام یه کم رفت پایین. اول می‌رم سراغ چیزایی مثل beastars.

پاسخ:
انیمه قشنگیه ها ولی خب آره تو اولویت دادن، beastars کجا و این کجا.

جالب نوشتی و مکالمه هایی که ازش انتخاب کردی عالی بود. 

مهناز این مکالمه ها رو ک بعید میدونم حفظ باشی. 

ی جا مینویسی برای پست وبلاگ؟ 

پاسخ:
❤️
من اکثر اوقات کاغذ و خودکار دارم کنارم :)
حوصله نوشتن هم نداشته باشم دیگه متوسل می‌شم به اسکرین شات. که خیلی‌هاش فقط برا خودم معنا داره یا می‌ذارم کانال.
دارم یه جورایی خیلی زیادی به اسکرین شات عادت می‌کنم و باید سعی کنم کمتر ازش استفده کنم :)

اهاااا

اره راس میگی... 

با اسکرین راحت میشه. فقط پوشه اسکرین هات خیلی شلوغ میشه باید هرچند وقت ی بار ی نظمی بدی و اونا ک دیگ نمیخوایشون پاک کنی

پاسخ:
آفرین دقیقا. برا همین دیگه باید کمتر اسکرین بگیرم.
چون اکثراً آدم حوصله و وقت نظم دادن هم نداره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">