شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۰۳ ب.ظ

Usagi drop/ 2011

سال رو با انیمه شروع کردم. اولین انیمه Kakushigoto بود که تو همون دو سه قسمت اول دراپ شد :دی مقدار بسیاری زیادی کسل کننده بود. داستان راجع به پدری بود که مانگاکا بود و مانگاهای ناجور می کشید و نمی خواست دختربچه اش متوجه این اتفاق بشه.

بعدش فکر کردم شاید دیگه نمی تونم با انیمه ارتباط برقرار کنم. رفتم سراغ بعدی که اینم مثل قبلی یکی از شخصیت های اصلیش یه بچه بود [می دونید که من عاشق فیلم و سریال هاییم که یکی از شخصیت های اصلیشون یه بچه یا یه پیرمرد باشه] بچه ای که دختر یه پیرمردی بود که تازه فوت شده بود و بالاخره خواهرزاده این بچه تصمیم گرفت بزرگش کنه. بله بچه، خاله دایکیچی بود :))

یازده قسمته و انیمه لطیفیه اما احساس کردم از قسمت هشت اون حالت جذاب و دوست داشتنیش رو از دست داد، نمی دونم چرا! کاش یک مقدار هم ارتباط بین پیرمرد و دختر جوون رو می شکافت که چرا چنین اتفاقی افتاده؛ فقط یه اشاره ای کرد و رد شد!

دایکیچی یه جایی از داستان می گه نمی دونم من دارم این بچه رو بزرگ می کنم یا این بچه داره منو بزرگ می کنه.

ارتباط با بچه ها دقیقا همینه.

در کل قشنگه و اگه حس و حالش رو داشتید، ببینیدش.

+ دایکیچی کاراکتر دوست داشتنی ای بود.

یه وقت هایی هست که حتی آدم بزرگا هم دوست دارن یه نفر بغلشون کنه.

قراره این ماه رو انیمه ببینم. پس پیش به سوی اردیبهشت انیمه ای. 

سعی می کنم توی معرفی ها بگم که انیمه بعدی که می خوام ببینم چیه، پس اگه دوست داشتید شما هم با من ببینیدش و بعد بیاین راجع بهش حرف بزنیم :)

الان  Barakamon رو شروع کردم که سخت نیست حدس بزنید که اینم یه بچه داره :)))

۰۲/۰۱/۳۱
مهناز

نظرات  (۲)

من هم usagi drop رو دیدم، باید بگم واقعا تحت تاثیر زیبایی و آرامش این انیمه قرار گرفتم. حس نزدیکی خاصی با دایکیچی می‌کنم از خیلی از جهات.

غم جذاب و معناداری داره این انیمه و جزو آثار برجسته‌ی انیمه‌ای هست که تا به حال دیدم. چه از نظر داستانی و طراحی و کارگردانی.

مانگاش رو هم خوندم که بدونم داستان آخرش به کجا میرسه و چطور بزرگ میشن و اینها اما واقعا انیمه یک سر و گردن از مانگا سرتر هست بر خلاف کارهایی مثل وان پیس و واقعا این انیمه جای دیدن و وقت گذاشتن داره.

مرسی از معرفی 😍🌹🙏

پاسخ:
بله جزو انیمه‌های بامعنا و مفهومه. طراحی‌اش رو من هم دوست داشتم و تماشاش واقعا لذت‌بخش بود.

من تا حالا مانگا نخوندنم!
توی مانگاش بالاخره مادره میاد دخترشو ببره؟
 دایکیچی با کی ازدواج می‌کنه؟😁

خواهش می‌کنم🥰🪴

هیچکدوم اتفاق نمیوفته ... داستان از این به بعد بیشتر روی احساسات کوکی و رین می‌چرخه و رین یه بار میره مادرش رو ببینه و دایکیچی هم به مادر کوکی پیشنهادی میده و اون رد می‌کنه ولی واقعا دوست داشتم دایکیچی ازدواج می‌کرد ... حیف شد.

شخصیت محبوبم دایکیچی هست.

پاسخ:
چه حیف واقعا! 
نود درصد جذابیت انیمه به دایکیچی‌اش بود :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">