شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۴۶ ب.ظ

Crash Course in Romance/2023

اینم از آخرین سریال امسال.

بعد از کیمیای روح و از بین سریال های 2023 هیچ کدوم چشممو نگرفته بود تا اینکه رسیدم به این سریال. پوسترش جالب نبود و بازیگراش رو نمی شناختم و توی دیدنش خیلی تردید داشتم. من کلا عادت ندارم قبل از سریالی تیزرش رو ببینم اما تا تیزر اینو دیدم گفتم این خودشه؛ این سریال منه :)[الان دیگه در مواقع شک، به تیزربینی روی میارم :دی]

نام هنگ سون شی :) از خواهرزاده و برادر اوتیستیکش مراقبت می کنه و به خاطرشون رویاش رو کنار گذشته و الان یک مغازه غذافروشی داره.

چوی چی یول هم یک معلم معروف ریاضیه که تمام زندگیش در کارش خلاصه می شه تا جایی که حتی نمی تونه درست غذا بخوره و بخوابه.

علاوه بر بخش عاطفی داستان درباره این دو نفر،کنکور و رقابت بچه ها و سخت گیری بیش از اندازه والدین که توی کره بسیار شایعه، بخش پررنگی از سریاله. این بین یک ماجرای جنایی هم موازی داستان این دو پیش میره و چندین نفر به شکل حاصی به قتل می رسن.

زوج های سریال رو خیلی دوست داشتم. شخصیتی که دچار آسپرگر بود بسیار باورپذیر بود. طنز سریال گاهی منو تا قهقهه پیش می برد، قسمت آخر کاملا حقش ادا شد و دم نویسنده گرم، بازیگرها هم رفتند توی لیست محبوب هام.

اگه مساله کنکور اذیتتون نمی کنه و دلتون برای کمدی رمانتیک های سال های قبل کره تنگ شده و دوست دارید یک زوج بسیار کیوت و یک عشق بالغانه و فیلمنامه خوب ببینید و حس خوبی بگیرید، بسم الله این سریال برای خود شماست :)

باهام رو راست باش تا بتونم درکت کنم.

ما همه‌مون دنبال جواب می گردیم؛ روش های مختلفو امتحان می کنیم.

ما نمی تونیم پدر مادرامون رو انتخاب کنیم. همه کاری که می تونیم بکنیم اینه که تلاش کنیم از اون ها آدم بهتری بشیم.

هیچ کس نمی تونه ذهن یه نفر دیگه رو بخونه؛ مهم هم نیست چقدر به هم نزدیکین.

احساساتت رو نشون بده.

+انی وی گفتن ها و لباس های نام هنگ سون شی. 

+ خدایی چقدر این جونگ کیونگ هو استعداد طنز داره؛ دلم می خواد یه سریال طنز ازش ببینم.

و اینکه جونگ کیونگ هو پارتنر چوی سو یونگه :)

۰۱/۱۲/۲۴
مهناز

نظرات  (۲)

از کیونگ هو پلی لیست بیمارستان حتما بیین اگر ندیدی 

اگر رابطه ات با سریال های ماورایی و فلسفی اوکیه وقتی شیطان نامت را فرامی‌خواند امتحان کن 

اما خب من کیونگ هو تو نقش های جدی مثل شهر بی‌رحم بیشتر دوست دارم تا کمدی البته اون سریال خیلی قدیمی و پر از سوتیه بعید میدونم خوشت بیاد 

پاسخ:
متاسفانه عموما سریال های پزشکی رو نمی بینم :(
اون دو تا رو هم که گفتی قبلا راجع بهشون خوندم و دلم باهاشون نیست.
فعلا سریال زندگی در مریخش چشممو گرفته تا ببینم چی می شه. دیدیش؟
مرسی از پیشنهاداتت نیلو جان.

ولی با شناختی که ازت دارم حس میکنم با پلی لیست بیمارستان بتونی خوب ارتباط برقرار کنی درسته پزشکیه اما بیشتر از اینکه بشه گفت پزشکیه روی سبک زندگی پزشکان تمرکز داره ... [ خون و جراحی و اصطلاحات خیلی پیچیده پزشکی نداره خداروشکر و بیشتر روی تم دوستانه ۵ نفر و رابطه پرشک با بیمار هاست ]

چه حیف البته حدس میزدم چون اون دوتا سریال خیلی سلیقه خاصی می‌طلبه 

نه متاسفانه خیلی وقته دوست دارم زندگی در مریخ و دفترچه زندان شو ببینم اما هنوز موقیتش پبش نیومده ولی فکر میکنم هردو سریال های خوبی هستن تعریف شون زیاد شندیم 

 

پاسخ:
من حتی دل شنیدن اسم بیماری و روند درمانیشو هم ندارم. یدونه پرستاران برای هفت پشتم بسه :دی
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">