شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۴۶ ب.ظ

Emma/2022

بازیگران نچسب مخصوصا آنیا تیلور جوی که نقش اما اصلا هم قد و قواره اش نیست. بازی های نادلپذیر و گاها به قدری اغراق آمیز که سکانس ها رو مضحک می کنه مخصوصا بازی کشیش که آدمی دلش می خواهد موقع لبخند زدن دندان هایش را توی دهانش بریزد!

دیالوگ های مدام به دردنخور، گریم و طراحی نه چندان جالب، عدم بهره وری از منظره ها و قاب بندی های زیبای مخصوص این نوع فیلم ها و در کل طولانی و کسل کننده!

صد رحمت به امای 1996.
،

۰۱/۱۲/۰۲
مهناز

نظرات  (۲)

۰۴ اسفند ۰۱ ، ۰۸:۰۳ سُولْوِیْگ 🌻

دوست من به خاطر این فیلم و فقط به خاطر این فیلم، آنیا تیلر جوی رو "عشوه خرکی" صدا می‌کنه. :)) 

پاسخ:
بهش بگو «لقب برازنده‌ایه» :دی
کلا این دختره فقط با همین فیلم تو بلک لیست من هم رفته. فعلا هم قرار نیست بهش شانس دوباره ای بدم.
۰۴ اسفند ۰۱ ، ۲۲:۵۹ سُولْوِیْگ 🌻

منم باهاش خیلی حال نمی‌کنم راستش. تو فیلمای split و glass و ready player number one هم دوسش نداشتم. 

پاسخ:
اوه گااااد! من این ردی پلیر رو دارم ولی هنوز ندیدمش. نمی دونستم اینم توش هست😒

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">