شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۵۸ ب.ظ

Can you keep a secret?/2019

تندیس بی مزه ترین و مسخره ترین فیلم امسال رو هم تقدیم می کنم به این فیلم.

یک اقتباس بد و مصحک از یک کتاب بامزه! با بازیگرانی افتضاح!

با اینکه قبل از دیدنش هم انتظاری ازش نداشتم اما گفتم بیا و ندیده قضاوتش نکن اما حتی بدتر از اونی بود که فکرش رو می کردم.

 

اون پایین درباره کلی فیلم و سریال دیگه هم نوشتم که اگه دوست داشتید بخونیدشون. چندین باره یکدفعه ای کلی پست آپدیت می کنم و حس می کنم هر بار فقط همون پست اول رو می خونید. گفتم بگم :)

۰۱/۱۲/۰۲
مهناز

نظرات  (۲)

سلااام مهناز :)

 

من اوندفعه هم همه قبلی ها رو خونده بودم. ولی هیچ جایی نیافتم که کامنت بذارم. فک کنم کامنت هاشو بسته بودی.

 

منم این فیلمو دوس نداشتم. واقعا کتاب جالبِ سوفی عزیزم رو به گند کشید با این فیلم مضحک. 

پاسخ:
سلاااااام (:

آره کامنتا رو یه زمانی بسته بودم. الان نگاه کردم دیدم بعضی از پستای جدیدم چون همون موقع نوشته بودم، کامنتاشون همچنان بسته بوده و الان رفتم همه رو باز کردم.


خیلی بد بود واقعا!!! انگار اصلا کتابو سرسری خونده بودن و به گمونشون فیلم خفنی ساختن!
۰۵ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۲۳ نرگس بیانستان

مهناز جانم اسم کتابش چیه؟

پاسخ:
رازم را نگه دار/سوفی کینزلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">