شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۲۹ ب.ظ

Only murders in the building/ 2022

بالاخره فصل دومش آماده شد و قسمت اولش واقعا شروع جذاب و بامزه ای داشت. قسمت دوم کمی از ریتم افتاد اما توی قسمت های بعدی تونست خودش رو پیدا بکنه و هنرمندانه ادامه بده. 

این فصل هم به خوبی فصل قبلی بود و بازی سلنا بهتر شده بود. اما چیزی که توی ذوق می زد تغییر مداوم بین سلنای لاغر و چاق بود و فاصله زمانی بین ضبط سکانس ها از این لحاظ زیبا نبود.
و یک چیز دیگه هم اینکه انگار تازه یادشون افتاده بود از جامعه هم.جن.س گرا.یان توی فیلمشون یادی نشده بنابراین تصمیم گرفته بودن به شکل اغراق شده و شعارگونه ای اضافه اش کنند.
پایانش هم جوری تموم شد که می شه ادامه اش داد.
 
در کل خیلی خیلی دوستش دارم و از اون کشف هاییه که به خاطرش ذوق می کنم :))
نکته خیلی خیلی قشنگی که توی فیلم وجود داره و تمام سعی ام اینه نهایت لذت رو ازش ببرم، اینه که کاراکترها خیلی خیلی از حرف زدن لذت می برند و این به شدت برای من نکته جذاب و دوست داشتنی ایه.
 
۰۱/۰۹/۰۵
مهناز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">