شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۲۶ ب.ظ

Alchemy of soul/2022

قصه کیمیای روح در سرزمینی تخیلی به اسم دهو می گذره که یک سری آدم ها به خاطر استعدادی که دارن جادو یاد می گیرن اما قرار نیست از اون برای نیت های پلید استفاده کنند چون عواقبش همه اون ها رو تهدید می کنه؛ کیمیای روح یکی از جادوهای بده که با استفاده ازش می تونن روح کسی رو به کالبد شخص دیگری جابه جا کنند و می تونید تصور کنید که چه اتفاقاتی ممکنه بیفته! نشانه کسی که این اتفاق براش افتاده لکه ای آب رنگ روی پوستش و بالاتر از قلبشه.
جانگ ووک پسر یکی از همین جادوگران بزرگه که منبع انرژی او توسط پدرش بسته شده چون در مورد تولد او رازی وجود داره و برای همین هر چقدر تلاش می کنه نمی تونه جادوگری یاد بگیره.
روح قاتل بزرگ، ناکسو که در کالبد مودوک گرفتار شده، ناگزیر به خدمت جانگ ووک میاد.
 

بین تمام سریال های کره ای 2022 بی شک بهترینشون بوده.

فیلمنامه جذاب و قوی؛ قصه گویی تماشایی، شخصیت پردازی های خوب، تیم بازیگری معرکه، طراحی لباس و گریم گیرا، ظرفیت داستان پردازی زیاد که برای همین برای فصل دوم تمدید شده، جلوه های ویژه مناسب، موسیقی خوب، کمدی و عاشقانه دل پسند، پر از رنگ و منظره و داستان.
 
والا در تعریفش دیگه نمی دونم چی بگم و به شدت منتظر فصل دومم.
 
تنها نکته منفی که به نظرم میاد اما خیلی معدود، تدوین نه چندان خوب در بعضی سکانس ها بود.
۰۱/۰۹/۰۵
مهناز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">