شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۲۵ ب.ظ

Bloody heart/ 2022

مشاور پارک با توطئه، پادشاه فعلی رو آورده سر کار اما خودش قدرت اصلی قصره؛ ولیعهد که از این اتفاق به تنگ اومده دلش نمی‌خواد مثل پدرش برای همیشه در موضع ضعف بمونه.

سریال توی ژانر تاریخی،سیاسی قوی ظاهر شده و اگه علاقمند به دیدن جنگ قدرت‌ها هستین، کاملا مناسب شماست.

عاشقانه سریال پخته و بالغانه است و فیلمنامه هم خیلی ریتم هیجانی نداره اما واقع‌گرایانه است.

شخصیت‌ها خاکستری‌اند و پرداختشون هم زیرکانه‌. یکی نوشته بود این سریال نبرد بین عقل و احساس توی سیاسته و واقعا هم همینه.

بازیگران درخشان سریال هم مشاور پارک با بازی جانگ هیوک و بازیگر نقش ملکه مادر هستند.

من خودم چون خیلیییی سیاسی دوست ندارم، جزو مورد علاقه‌هام نشد اما خب دیدنش خالی از لطف نبود.

۰۱/۰۵/۰۶
مهناز

نظرات  (۷)

۰۶ مرداد ۰۱ ، ۱۹:۴۸ یاس ارغوانی🌱

سلام.

چند قسمته؟

من چند مدت هست بعد از آقای ملکه سریال تاریخی ندیدم دوست داشتم ببینم منتها چنتاسرسال برام داستانش لو رفت ولی این یکی مه هنوز خداروشکر😅

پاسخ:
سلام یاس :)
۱۶قسمت ۱ساعته.
نمی‌دونم دوستش داشته باشی یا نه. دوز سیاسی سریال خیلی بالاست ودر مقابل عاشقانه‌اش کم‌رنگه چون تا جایی که می‌دونم آقای ملکه خیلی سریال فانی بوده.

من خیلی تاریخی دوست ندارم. سیاسی هم. فک کنم معجون تاریخی. سیاسی مناسبم نباشه با این اوصاف :))

ولیییی مهناز

وکیل ووی خارق العاده هرچی بیشتر میگذره بیشتر ازش خوشم میاد. به نظرم اگر تونستی بهش چند قسمت اجازه دفاع بده. 

پاسخ:
قطعا مناسب نیست :)))
من چون تاریخی قوی دیدم، انتظارم بالاست؛ اتفاقا تو اونم جانگ هیوک نفش اصلی بود و چقدرررر سریال خوبی بود🥺
نمی‌دونم چرا نسبت بهش دافعه دارم. اگه سریالی نبود که ببینم شاید در موردش تجدید نظر بکنم. داستانش هم خوبه یا فقط بازیگرش؟ عاشقانه‌اش چقدره و چقدرش مربوط به کارشه؟

داستانش رو خیلی دوست دارم من. از موفقیت ها و ایده هایی ک دختره برا حل پرونده ها میده واااقعا خوشم میاد. بازی هاشون هم ظرافت های خیلی قشنگی داره. ینی نقش ها رو خیلی خوب دراوردن.

عاشقانه اش به نظرم ملو و مهربونه. خیلی نیست ولی. موضوعش بیشتر سر همون پرونده هاست. ولی شیرینی عاشقانه اش زیر زبون آدم مزه میکنه :))

طبعا چون (احتمالا تو خلاصه خوندی) ک دختره اوتیسم داره، یکم قضیه عشق و عاشقی شون متفاوته و یکم دوز اش شاید کمتره. ولی همونا هم انقد دختره کیوته واقعا ناز شده.

به وکالت و اینا ب نظر من بیشتر مربوطه. و حل پرونده هاش واقعا جالب اتفاق میفته. 

پاسخ:
مرسی از توضیح جامع‌ات. 
آره خلاصه اش رو خونده بودم و احتمال می دادم که بیشترش مربوط به کاری باشه که دختره داره.

مهناز جان سلام 

یه سریال می‌خوام 

کوتاه و متفاوت 

عاشقانه اش خوب باشه ولی فقط عاشقانه نباشه 

و اینکه تعلیق و کشش هم کامل باشه 

سراغ داری آیا 

بی‌زحمت :`)

 

 

 

 

پاسخ:
سلام میخک عزیزم. 

اگه کره ای می خوای: splash splash love دو قسمته. هم عاشقانه است هم داستان به وجود اومدن زبانشون رو بانمک و فانتزی تعریف می کنه.

kill me heal me 16 قسمته. بعد روانشناسی داره و درباره یک آدمیه که دچار اختلال چند شخصیتیه. عاشقانه و کمدی‌اش هم خیلی خوبه. بازی ها هم معرکه.

uncle 16 قسمته. هم عاشقانه اش باحاله. هم روابط توی سریال، هم طنزش.درامه و زیباست.

فعلا اینا به نظرم رسید. چون هم می خوای عاشقانه داشته باشه هم یه موضوع پررنگ دیگه کنارش.

دیگه امیدوارم به کارت بیاد :)

آهان دوبونگ سون هم قشنگه: هم روانشناسانه است، هم جنایی هم فانتزی و هم عاشقانه.


مرسییی

 

خب الان که اومدم دانلود کنم با کمبود نت مواجه شدم 

یکی بیاد اینستای منو حذف کنه اینقدر نتم رو نخوره :/

 

پاسخ:
خواهش می کنم.


:دی
فدای سرت. ان شاالله بعدا دانلودشون می کنی :))))

سلام عزیزم یه سوال داشتم شما ملکه هفت روزه دیدی؟

پاسخ:
سلام.
یه زمانی دلم می خواست ببینمش ولی به خاطر پایانش منصرف شدم.
و از طرفی خیلی هم از پارک مین یانگ خوشم نمیاد :دی

وا بازیگر به این خوبی چشه مگه ؟! 

: |

 

پاسخ:
این چیزها سلیقه ایه دیگه. اگه دقت کنید نوشتم ازش خوشم نمیاد، نگفتم بازیگر خوبی نیست. بازیگر بدی نیست ولی من اون حسی رو که باید، ازش نمی گیرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">