شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸ ق.ظ

kiss sixth sense/2022

🥸 خیلی دلی نوشتمش، خواستید نخونید ؛)

هونگ‌یه‌سول هر کسی رو ببوسه، قسمتی از آینده اون شخص رو می‌بینه و سر همین قضیه هم سال‌ها پیش با دوست‌پسرش کات کرده و دلش نمی‌خواد دیگه وارد رابطه عاطفی بشه.

از این‌ور چامین‌هو هم که مدیر یه‌سوله، به یک اختلالی دچاره.

و خب از اونجایی که یه‌سول اتفاقی آینده چامین‌هو رو می‌بینه🤣زندگی‌شون به همدیگه گره می‌خوره.

سریال بر اساس یک وبتون ساخته شده. کمدی‌اش رو دوست داشتم. برا بازیگردانش هم دست می‌زنم، به غیر از کارگردانه که خوشم نمیاد ازش، همه عالی بودن.

فیلمنامه‌اش از این لحاظ که منطق داستان‌اش رو رعایت نمی‌کرد، گاهی تو ذوق می‌زد و اینکه داستان پتانسیل خیلی خیلی بیشتری داشت (واقعا دلم می‌خواست یه مشاوره‌ای با نویسنده‌اش می‌داشتم که آخه آدم حسابی این همه ویژگی نیک در چامین‌هو ازش استفاده می‌کردی دیگه، بعدشم از اون ور اصلا حس کنجکاوی در یه‌سول برای دیدن آینده دور و بری‌هاش نبود🥴)، شخصیت پردازیش هم با اون اتفاقات پایانی، جای کار داشت!

خدا شاهده کلیشه‌هاش هم کم نبود ولی بی مزه نبود؛ به قول صائب:

 یک عمر می‌توان سخن از زلف یار گفت، در بند آن مباش که مضمون نمانده است.

من دوستش داشتم؛ اگه دنبال یه سریال سرگرم‌کننده و حال‌خوب‌کن کمدی رمانتیک و فانتزی می‌گردین، امتحانش کنین پشیمون نمی‌شین :)

هیچ وقت دیر نیست، زندگی همه اش درباره زمان بندی مناسبه.

اگه می خوای گریه گنی، گریه کن؛ این یعنی قوی‌ای. اگه خوشحالی بخند... اگه اذیت می شی غر بزن.

+‌ پوستر به این زیبایی ، همه سایت‌ها چسبیدن به اون یکی که بی‌نمکه.

+آهنگ تیتراژ ابتدایی خیلی خوب بود.

+ خود سریال هم خیلی منو یاد دینر میت می‌نداخت و یک سری شباهت کلی داشتن.

+ و دیگه اسمش هم گویاست که خانوادگی نیست، من چی بگم :)

+اشاره به کتاب فیفتی...

+دیگه واقعا کم‌کم باید آژیر برای کره‌ای‌ها به صدا دربیاد که به کجا چنین شتابان🤣

۰۱/۰۴/۳۱
مهناز

نظرات  (۸)

منم یه فیلم به شما معرفی کنم rise2022 داستان یه پسر بسکتبالیست

پاسخ:
ممنونم. حیف با سلیقه‌ام جور نبود.
۰۱ مرداد ۰۱ ، ۰۲:۴۰ زهرا یگانه

من خیلی این بازیگر مرد رو دوست دارم، از بعد از دیدن سریال ِ شکلات.. 

اصلا شاید فقط به خاطر حضور ِ زیباش در این سریال؛ ببینمش. در حالت عادی این اتفاق نمیوفته چون به فیلمنامه خیلی اهمیت میدم، باید جوگیر بشم به واقع! :))  

پاسخ:
من اولین باری بود که می دیدمش. دیدمش، پسندیدمش :))
حالا فیلمنامه‌اش اونقدر هم بد نیست ولی خب یک سری چیزها رو نادیده می گیره و می گذره!
در کل سریالی بود که به من باهاش خیلی خوش گذشت. فان و با حال بود.

وکمه‌های لایک پست کجا هستند؟‌ :دی

پاسخ:
خودم برشون داشتم :))) یک مدت بود حس ناخوشایندی بهم می دادند؛ جدا از مثبت یا منفی بودنشون.

با دیدن چند تا تیکه کلیپ ازش حس کردم خیلی خوشم نیاد

ولی با این توصیفت ک حال خوب کن طوره مشتاق شدم ببینم..

 

من در حال حاضر تازه یومی 2 رو تموم کردم. وو یونگ وو + معشوقه جنیکس رو هم دارم میبینم همینجوری پخش آنلاین

پاسخ:
استثنائا با شناختی که ازت دارم شاید خیلی ازش خوشت نیاد. وایستا بیام یه کامنت خصوصی بهت بدم.


سلول های یومی چطوره؟ من از بازیگر زنش خوشم میاد ولی چون هم دو فصله هم خلاصه اش به مذاقم خوش نیومد نخواستم ببینمش.

یومی تا یه جایی خیییلی خوب پیش رفت. مخصوصا ک سبک ساختش ی جوریه که متفاوته. حالت نیمه انیمه نیمه فیلم داره و بانمکش کرده. کلی تیکه هاش لذت بردم.

ولی با افتی ک به نظرم تو پایان سریال داشت، موجب شد از چشمم بیفته.

فعلا رو بازیگر وو یونگ وو کراش زدم. وای که چقدددد این دختره ناز و کیوته. دلم میخواد بچلونمش. 

پاسخ:
هوووم پس همون نمی‌بینمش. دو فصل هم هست دافعه ایجاد می‌کنه 😁

اگه منظورت همین دختره نقش اوله کاملا باهات موافقم. من تو گابلین طرفدارش شدم :)))

نه. منظورم شخصیت اصلی اون یکی فیلم درحال پخشه. 

وکیل ووی خارق‌العاده 

خیلیییی نقش اصلیش نازه

تازگی تو فیلمه ک دختره پادشاه بود و بقیه نمیدونستن دختره هم بازی کرده بود. که اسم فیلمش یادم رفت

پاسخ:
آهااااااااااااااان!
من گاهی واقعا گیج می زنم :)))))))
فکر کنم منظورت «علاقه پادشاه» باشه.

آفرین آره

انقد از دختره اینجا خوشم اومد مصمم شدم اونم ببینم. 

پاسخ:
:)
علاقه پادشاه تو لیستم بود ولی بعد منصرف شدم. فعلا از بین در حال پخش ها می خوام کیمیای روح و آداماس جی سانگم رو ببینم :))

اره آداماس تو لیست منم هست. منتظرم قسمت های بیشتری بیاد ازش. 

پاسخ:
:)))) منم همینطور.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">