شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸ ب.ظ

Uncle/2022

Uncle/ 2022

سریال درباره یه داییه و تاثیری که روی خواهرزاده و بقیه اطرافیانش می‌گذاره.

جزو سریال‌هاییه که خیلی دوستش دارم. اصلا اوایل که می‌دیدمش انقدر حسود شده بودم که دوست نداشتم معرفیش بکنم😅

کمدی‌اش توی ۵,۶ قسمت اول خیلی پررنگه و من واقعا باهاش خندیدم بعد کم کم سریال جدی‌تر می‌شه ولی در هر حال جذابیتش رو حفظ می‌کنه. واقعا دلم می‌خواست تعداد قسمتاش زیاد می‌بود.

اوه جونگ سه مثل همیشه معرکه‌است. فکر کنم ششمین سریالیه که ازش دیدم و این‌بار می‌شه گفت به تنهایی نقش اصلی سریاله و بار اصلی سریال روی دوش‌اش. می‌شه مثل گونگ هیو جین چشم‌بسته به انتخاباش اعتماد کرد :)

اگه ملت این همه اوپا پرست نبودن این سریال خیلی بیشتر دیده می‌شد. توی کره فکر می‌کنم ریتینگش بالا بوده ولی اینجا خیلی کم دیده شده :(

مخصوصا خیلی خوبه متاهل‌ها و پدر مادرا ببیننش ولی دیدنش برای همه بالای پونزده ساله‌ها خوبه.

خدا می‌دونه چقدر اسکرین‌شات ازش گرفتم🙈😌

 

وقتی بچه بودم، فکر می‌کردم پول مهم‌ترین چیزه ولی وقتی بزرگ شدم و دنیا رو دیدم، متوجه شدم پول واقعا مهم‌ترین چیزه :)))))))

 

❗ بچه‌ها چند تا پست پایینی معرفی فیلم رو هم اگه خواستید ببینید. پشت سر هم گذاشتم.

۰۰/۱۲/۰۳
مهناز

نظرات  (۴)

اینو مینویسم میذارم تو لیست. اسمش هم نشنیده بودم مع الاسف

ممنون ک با وجود حس "این سریال مال خودمه" طوری، ب ما هم معرفیش کردی:)) قشنگ میدونم چ حسی داره سریالی ک انقد دوس داریش رو معرفی کنی. 

پاسخ:
خیلی قشنگه.
هووووم! تازه خدا می‌دونه اگه سریال همونقدر با کمدی پررنگش ادامه می‌داشت، بازم انقدر بخشنده می‌بودم یا نه :دی
۰۳ اسفند ۰۰ ، ۱۵:۰۶ یاس ارغوانی🌱

من اوه جونگ سه رو توی مشکلی نیست خوب نباشی دیدم.

این سریال رفت توی لیستم :)

ممنون.

پاسخ:
من قبل از اون چند تا سریال ازش دیده بودم ولی نقشش فرعی بود. با این حال تو همه‌اشون خوب بود. توی کاملیا این نقش فرعیه پررنگ بود و فکر می‌کنم شاید برای اولین بار اونجا به چشم اومد.

لذت ببری از دیدنش :))

بغل برای تو.
۰۳ اسفند ۰۰ ، ۱۶:۲۹ یاس ارغوانی🌱

مچکر :)

 

🤍

 

پاسخ:
دیگه نیاز به ایموجی بود. دست به دامن گوشی شدم :)

🪴💚
۰۵ اسفند ۰۰ ، ۱۷:۳۶ اسمارتیز :)

سلام (:

این همون بازیگره‌س که تو سریال مکانیک روح بود؟ یا دارم اشتباه میزنم؟ =)

پاسخ:
سلام اسمارتیز🥺
نه اون نیست :))) اون شین ها کیون بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">