شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲ ب.ظ

One ordinary day/2021

۸ قسمت ۱ساعته

کیم هیون سو تو یه روز معمولی با دختری آشنا می‌شه، می‌ره خونه دختره و نیمه‌های شب وقتی بیدار می‌شه، می‌بینه دختره به قتل رسیده! دستگیر می‌شه و اتفاقی پرونده‌اش رو یک وکیل درجه سه ولی هشیار به عهده می‌گیره.

سریال در نقد سیستم قضایی و پلیسیه. سیستمی که بیمار و فاسده! 

 

گویا از یه سریال دیگه اقتباس شده. بازی‌ها خوبه و بازی کیم سو هیون فیلم به فیلم داره بهتر می‌شه هر چند کاراکترش توی فیلم واقعا اعصابم رو به هم می‌ریخت.

اگه حوصله دنبال کردن پی‌درپی سکانس‌های دادگاه و زندان رو دارید، ارزش دیدن رو داره.

 

کراش اعظم: زندانی شماره 5690   :)

 

× مناسب دیدن با خانواده نیست.

۰۰/۱۲/۰۳
مهناز

نظرات  (۳)

۰۳ اسفند ۰۰ ، ۱۵:۰۹ یاس ارغوانی🌱

از کیم سوهیون ابتذال اخلاقی انتظار نداشتم.😂😂

پاسخ:
والا منم :دی
شوکه‌امون کرد!
چه کردن با اون پسر خجالتی :دی
۰۳ اسفند ۰۰ ، ۱۶:۲۸ یاس ارغوانی🌱

😄😄

پاسخ:
:)))))))))))))

من خلاصه و تیکه فیلم هاشو دیده بودم جذبم نکرد راستش. حس میکردم فضای خاکستری و غم انگیزی داره.

فعلا تا فیلم های خوش ساخت دارم سراغش نمیرم :)) 

پاسخ:
اونقدرا هم فضاش خاکستری و غم‌انگیز نیست، بیش‌تر حرص‌درآره. خوش ساخته ولی آره اگه سریال‌های بهتری تو لیستت داری فعلا سراغش نرو.

من به خاطر کراش اعظم، خوشحالم که دیدمش :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">