شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴ ب.ظ

Alef/ 2020

یه سریال ترکی ۸ قسمتی توی ژانر جنایی- معمایی.

داستان هم درباره چند قتله که به هم ربط دارن و قاتل داره آدم‌هایی رو می‌کشه که نقطه اشتراکشون می‌رسه به تصوف و یه فرقه صوفیه و این بین یک حرفهایی از تصوف و وحدت وجود و وحدت موجود هم زده می‌شه. در کل سریال متوسطیه چون حداقل بازی‌های خوبی رو ندیدم.

 

دو تا شخصیت نچسب و سرد داره و نویسنده هر چی فحش و ناسزا بلد بوده ریخته تو فیلمنامه :دی من بین این همه فیلم و سریالی که دیدم اینهمه بی‌تربیتی زبانی ندیدم واقعا. انقدر که استحقاق اینو داشت رهاش کنم.

فقط سکانس‌های سماعشون خیلی خوب بود.

 

یک نکته‌ای هم راجع به نحوه تماشا کردنش بگم؛ از یه کانالی تو تلگرام دانلود کردم که زیرنویس چسبیده داشت. بعد یهو دیدم هی وسطش می‌نویسه اگر از فلان سایت و فلان کانال دانلودش نکردید، شما دزدید. رفتم سایت و کانالشون و نااابود! در نتیجه به خاطر حس عذاب وجدانی که می‌دادن رفتم آنلاین تماشاش کردم و اتفاقا خیلی بهتر هم شد با کیفیت ۷۲۰

والا.... با این کاراشون.

 

ولی بدون زیرنویس قسمتای تخصصیش رو در حد چهل پنجاه می‌فهمیدم فقط. زیرنویس انگلیسی داشت ولی ترکیم خیلی بهتره.

۰۰/۱۲/۰۳
مهناز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">