شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰ ب.ظ

cunning single lady/2014

در کل از این سریالاست که فقط واسه کمی سرگرم شدن خوبه، اونم اگه اهل سریال کره‌ای‌ باشی. 

 ضعیفه واقعا، فیلم‌نامه قوی نداره، بیش از حد کشش دادن و حتی لی مین جونگم اینجا بازیش معمولیه و گاهی اکتاش مصنوعیه. کلا نقشش شخصیت پردازی خوبی هم نداره، واقعا گاهی شخصیتش اعصابمو خرد می‌کرد با این‌که نصف اتفاقات تقصیر خودش بود اصرار داشت که طرف خوب ماجرا خودشه.

 اما امان از جو سانگ ووک و سئو کانگ جون؛ الله اکبر از این همه زیبایی و جذابیت :)

۰۰/۱۲/۰۲
مهناز

نظرات  (۳)

۰۲ اسفند ۰۰ ، ۲۲:۳۶ یاس ارغوانی🌱

آی خیلی وقت بود که معرفی فیلم کره ای تو وبلاگی نخوندم. 😀😃

 

پاسخ:
جدی؟ :)
پس اگه دوست داری منتظر باش که چند تا پست دیگه تو راهه :))
۰۲ اسفند ۰۰ ، ۲۲:۴۱ یاس ارغوانی🌱

آرهههه. من خیلی کی دراما میبینم. دنبال فیلم خوب زیاد هستم. 

جو سانگ ووک واقعا شگفت انگیزه بازیش 😀

لی مین جونگ هم خیلی زیباست :))

 

وای وای حتماً. خیلی منتظر پست های بعدیتونم😀

پاسخ:
منم یه مدت مدیده سریال کره‌ای می‌بینم و بسیار راضی‌ام 😌
آه من اولین بار بود می‌دیدمش :) خیلی خوبه🥺
موافقم :)

دارم از کانال انتقالش می‌دم. سعی می‌کنم خیلی طولش ندم. نهایت تا فردا شب.
۰۲ اسفند ۰۰ ، ۲۲:۵۰ یاس ارغوانی🌱

خوشبختم.🤝

:))

پاسخ:
🤝
⁦^_^⁩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">