شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷ ب.ظ

See/2021

 

نه واقعا see سریال من نیست و دیگه ادامه‌اش نمی‌دم.

اول اینکه دلیل این حجم از نودیتی بی‌جا رو نمی‌فهمم. 

دوم هم اینکه سریال حس آدم رو نسبت به کاراکترها برنمی‌انگیزه. از این لحاظ مشکل داره؛ کاراکترهایی که به نظر می‌تونن دوست داشتنی باشن رو یا رها می‌کنه یا می‌زنه می‌کشه و حسامون رو در نطفه خفه می‌کنه. بغیر از بابا واس و تاماکتی‌جون که می‌تونستن دوستای خوبی برای هم باشن و کمی هم لرد هارلان کس دیگه‌ای نیست؛ همه رها شده‌اند.

حس می‌کنم توی شخصیت‌پردازی و منطق داستانی هم لنگ می‌زنه و شانس خیلی بیشتر درش دخیله و خیلی هم قابل حدسه.

نگران بودن، از درد کشیدن هم بدتره.

 

+ بابا واس تو این فصل شبیه سامورایی‌ها بود.

۰۰/۱۲/۰۲
مهناز

نظرات  (۳)

این سریالو کلا ندیدم... 

فعلا در حال دیدن یه کره ای و یه چینی همزمان هستم:))) و البته خاتون هم بین ایرانیا میبینم :))) 

پاسخ:
ایده خوبی داشت، خیلی حیف بود که اینجوری پیش رفت.

کنجکاو شدم در مورد اسماشون :دی
خیلی وقته فیلم و سریال ایرانی ندیدم!

چینی : سرتو بذار رو شونم.

خیلی کیوته. داستان هم نرم و مهربون پیش میره. اما برا اینکه به شکل کامل وقت بذاری بشینی ببینیش مستقل شاید خستت کنه. روند انیمه طوری مهربونی داره. اما ساده و دودوتا چارتاست

کره ای:قاضی شیطانی

که یکم خشن طوره:)) و اجتماعی. ک میشناسی احتمالا.

 

من چینیه رو در کنار قاضی شیطانی میبینم ک یکم ملو و نرمش کنه. خیلی دیگ چیزای خشن نبینم. 

پاسخ:
رفتم خلاصه‌اش رو خوندم و باید بگم از داستانهای این شکلی که دو نفر مجبورن همو تحمل کنن بعد از همدیگه  خوششون میاد، خوشم میاد :دی این روند شناختن همدیگه رو دوست دارم :))) ولی تعداد قسمتاش زیاده :(

قاضی شیطانی فوق‌العاده است. جی سانگ قشنگم :))) معرفی‌شو نوشتم.

بازی جی سانگ عااالیه واقعا:) 

پاسخ:
معرکه است این مرد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">