شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷ ب.ظ

سلام :)

چقدر همه چیز با مانیتور بزرگ فرق می‌کنه. احساس کردم وبلاگم خیلی به هم ریخته‌ شده. یه تغییرات کوچولویی دادم.

دلم تنگ شده بود برای اینجا

ولی حس غریبگی ندارم :)

۰۰/۱۲/۰۱
مهناز

نظرات  (۱۲)

شما هرجا باشین قشنگ می‌نویسین خانم=)

پاسخ:
آقاااااا تو خودت انقدر قشنگ می‌نویسی که با همون دید، فکر می کنی که منم ؛)

علیک سلام :")

پاسخ:
:))
۰۱ اسفند ۰۰ ، ۱۵:۳۷ مترسک ‌‌‌‌‌

مبارکا باشه :)

پاسخ:
به به جناب مترسکی که یک‌هویی ناپدید می‌شوند!
کاش حداقل موقع غیب شدن، تو کانال خدابیامرزتون اعلامش می‌کردین.

:)

خوش برگشتید :)🤞🏻

پاسخ:
نرفته بودم که برگردما کم رنگ بودم فقط :) ولی ممنون :)

سلام خانوم :) 

پاسخ:
نوراااا ^_^
می‌خونمتا فقط نمیدونم چی بگم!

اونجا که میدونم هستی، اینجا بیشتر بنویس :))

پاسخ:
:)
ببینم چی می شه ولی با این پیامایی که اومده باید از خودم خجالت بکشم که ننویسم [استیکر اون میمونه که با دستاش جلو چشماشو گرفته :)]
۰۱ اسفند ۰۰ ، ۲۰:۳۱ زهرا یگانه

سلاااام. خوشحال شدم ستاره ی روشنت رو دیدم.  *--*

دکوراسیون جدید مبارک. بیشتر بیا، خوشحال میشیم. :D

پاسخ:
منم خوشحالم که اینجایی :)
ممنون. لباس قبلیشو پوشوندم :دی چششششم.

لطف داری به من:)

پاسخ:
حقیقته جانم :))

عزیزم سلااام:)

چه خوشحال شدم ستاره روشن وبلاگت رو دیدم. 

پاسخ:
پاییییییز :)
تو هم تو وبلاگت کم پیدائیا :(

به‌به رفیق جان 😍😍😍😍

پاسخ:
جاااان رفیق🤩😍😚

اره خیلی :( همون حس "اینا رو بنویسم که چی" طوری دارم...

و از طرفی هم خواننده های وبم کم شدن. هرمطلبی نیذارم بازخورد ها خیلی کمه. اون حالت " که چی حالا..." رو تشدید میکنه:)))) 

پاسخ:
امان از این «که چی حالاها»!
می‌دونی به نظرم ما علاوه بر اینکه دوست داریم مخاطب داشته باشیم یک دلیل دیگه‌ای هم برای نوشتن حرف‌هامون و وبلاگ‌نویسی داریم. اگه اون دلیله باشه تو می‌نویسی حتی اگه مخاطبت یکی دو نفر هم باشن. هر چند وقتی مخاطب باشه ما هزار برابر حسمون خوبه.
حالا اون دلیله می‌تونه آرشیو کردن یک‌سری چیزها باشه یا نظم دادن به یک‌سری افکار یا مثلا نوشتن برای خالی کردن ذهن و رسیدن به یک آرامش نسبی و حالا هر دلیل دیگه‌ای... 
اگه این دلایل شخصی رو داری بنویس... کم کم مخاطبت دوباره باهات همراه می‌شه و تعدادشون هم بیشتر.

:)

مهناز من از برگشتن تو خیلی خوشحال شدم.

بازم بنویس.... خوشحالمون میکنی :) 

پاسخ:
جانم خب🥺💓
چشم چشم، سعی می‌کنم. تو هم بنویس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">