شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۲۲ ب.ظ

The devil judge/2021

 

سالن دادگاهی ایجاد می‌شه که قراره محاکمه‌های اون از طریق تلویزیون به شکل علنی و آنلاین نمایش داده بشه. کانگ یوهان به عنوان قاضی این دادگاه انتخاب می‌شه.یوهان آدم تنهائیه که گذشته و شخصیت مرموزی داره. اون تصمیم داره نظر مردم رو هم موقع حکم دادن به مجرم‌ها در نظر بگیره.

 

چند روز پیش تمومش کردم. ایده واقعا جذابی داره و هر چی که سریال پیش‌تر میره، متوجه می‌شید که چقدر شمشیر دو لبه بودن این ایده به هیجان داستان کمک کرده و اصل غافلگیری رو چقدر خوب بلده و همین چقدر به یک پایان غیرقابل حدس کمک کرده.

آه و بازی جی سانگ مثل همیشه بی‌نظیره. هیچ بازیگری رو نمی تونید به جاش، توی نقشی که بازی می‌کنه تصور بکنید.

البته قسمت اولش یک سکانس اغراق‌آمیز داره که ممکنه دلتونو بزنه ولی اوصیکم بالصبر.

پایانش منو یاد «بهم بگو چی دیدی» میندازه. درست به یک شکل.

هیولاها ساخته نمی‌شن، فقط هیولای درون بیدار می‌شه؛ هر وقت که بهونه‌ی خوبی برای نشون دادن خودش داشته باشه.

- اگه بیش از حد به پرتگاه نگاه کنی، پرتگاه هم به تو نگاه می‌کنه.

+ به نظر میاد سوءتفاهم شده؛ پرتگاه خود منم.

[خیلی قشنگی تو♥️]

[گاهی واقعا دلم می‌خواست کیم گائون رو یه دست مفصل با کیم‌چی بزنم مثل کاری که کلر توی دنیای سریال‌ها کرد]

من هیچ‌وقت رفتارم رو با عدالت اشتباه نگرفتم؛ فقط تصمیم‌های قاطع می‌گیرم.

هر کسی بدترین بدبختی خودش رو داره

 

دریافت

빛 을 잃은 이 어둠 속 에서 나를 꺼내 줘

منو از این تاریکی که نورش رو از دست داده، بیرون بیار

İ can't breathe..

Save me from myself..

 

۰۰/۰۸/۱۰
مهناز

نظرات  (۶)

چند قسمته؟ اگه کم باشه ببینمش 

بازی مرکب رو تازه تموم کردم

پاسخ:
۱۶ قسمت یک ساعته است.
حالا خوب بود بازی مرکب؟! من هنوز ندیدمش.

اوهوم..‌ نت داشتنی میزنم. تشکر :`)

 

 

خیییییلییییییی زیاد ازش تعریف و تمجید شده‌.اون تعریف و تمجیدها رو بنداز دور بدون پیش فرض ببین فیلم خوبیه :) ولی همین فیلم خوبیه ساهکار نیست

 

چیز سریال

پاسخ:
خواهش می‌کنم :)
چشم :))

!!

قسمت هفتم تموم شد و جیییییییییییییییییییییییییییییغ عالیه :"")

کاش آخرش گند نزنن :(

 

 

درگوشی: رو کانگ یوهان کراش زدم

پاسخ:
خوشحالم می‌بینم دوستش داشتی :))
آخرش قابل قبوله نگران نباش ؛) حالا تموم که کردی بیا بگو آخرش از نظرت چطور بود.

یک ملت روش کراش دارن آقا🤭 علاوه بر شخصیت کانگ یوهان، خود جی سانگ از کراش‌های همیشگیمه😁 حالا جی سانگ که کراش خودمه😅 ولی اگه دوستش داری بگو بگم کدوم سریالاش رو باید ببینی :)))))

جییییییییییییییییغ مرسی جواب دادی :)) نگران بودم واقعا واسه همین میخواستم در اوج نصفه کاره بذارم و نبینمش :/ 

آخه فقط 7 قسمت گذشت و این همههههه اتفاق؟؟ این همه اتفاق جذاب تازه! این همه شخصیت پردازی تر و تمیز؟ 

 

 

به نظر بازیگر خوبی میاد. حالا بذار اینو تموم کنم چشم خدمت میرسم :))

 

کلا همه بازیگراش غیر اون کیم گئون خوبن به نظرم. یون سه هیون که تو اشکالی نداره هم دوستش داشتم. اون قاضی اوه هم خوشگل نازه :")

و وای از اون زنیکه‌ی عوضی....... ://////////////

 

مشخصه زیادی ذوق دارم؟ :)))

پاسخ:
جییییغ متقابل :))) مرسی از خودت که میای ازش حرف می‌زنی :) تازه کجاش رو دیدی؟! کلی اتفاق هیجان‌انگیز دیگه تو راهه :)))) حیفه سریالهای خوب رو تو اوج رهاشون کنی.

خیلی خیلی خیلی تواناست.

آاااخ آی گفتی. منم ازش خوشم نمی‌اومد تو سریال. بازیشم در کل در حد متوسطه. یون سه هیون رو تو اشکالی نداره خیلی دوست نداشتم ولی اینجا باز بهتر بود. آره قاضی قشنگیه :دی من از بازیگر وزیره هم خیلی خوشم میاد. حالا که بحث به اینجا رسید بگم انقدرررررر دلم خنک شد کانگ زد ماشین پسرش رو داغون کرررررد😂

اونو نگوووووو عصبیم می‌کرد. 

من درکت می‌کنم؛ آخه خودمم همین شکلی بودم موقع دیدنش :)))

جیییییییغ قسمت ۱۱ تموم شد :)))

 

چقد خوبه لعنتی. مرسی از معرفی‌اش

 

باورم نمیشه ته دلم نمیخواستم بلایی سر وزیر چا و پسرش بیاد :/ 

چه میکنه این سریال! چقد خاکستری اخه! حتی دلم واسه جونگ سون‌آه هم سوخت :`) گناه داره طفلک دختره عاشق پیشه است. درسته عچضیه ولی خب یوهان هم عوضیه😁

بهم میان :`(

 

و یه نکته خیلی بد. مرگ سهیون رو اسپویل شدم😭😭😭😭😭

خیلی بد شد :((

پاسخ:
کامنت و پاسخش حاوی اسپویل
ماشاالله :)
خواهش می‌کنم. من هربار مثل بار اول ذوق می‌کنم وقتی کسی بابت معرفی فیلم یا کتاب ازم تشکر می‌کنه🥺😍♥️

آره اون اواخر دیگه آدم دلش به حالشون می‌سوخت چون که به اندازه کافی تنبیه شده بودن ولی وزیر هم دست بردار نبود می‌خواست هر طور شده غرورش رو حفظ کنه

حالا خیلی هم طفلک نیست دیگه😅 اگه حسش عشق هم باشه خیلی بیمارگونه ‌‌‌است بیشتر شبیه تحسین و حس تملکه با چاشنی عشق ؛) کانگ یوهان از نظر من عبضی نیست🥺 صبور باش فرزندم.

خیلی غم‌انگیز بود واقعا :((( من انتظارش رو نداشتم.

تموم شد :(((

پایانش شاهکار نبود اما قابل قبول....

 

ایش مین جونگ هو نباید فاسد میشد :/ واقعا زیاده روی بود باید یه نقطه‌ی روشن تو کل این کشور باشه دیگه :/ حداقل فسادش یه جور باورپذیر میشد یعنی چی آخه! چه دلیل منطقی داشت آخه!!

 

کاش حداقل یکی از زوجها بهم میرسیدن :(( هم سهیون مرد و گائون تنها موند هم سون‌آه :/ درسته خیلی روانی بود ولی دختر خوبی بود اگه یوهان کمکش میکرد آدم میشد :"( 

هی.....

ولی رئیس جمهور واقعا... شخصیت پردازی رو عالی درآورده بودن کلا

 

بازیگر گائون تو نشون دادن بدبختی و بیچارگی و گریه زاری عالیه. تو بقیه چیزها نه ولی اینها رو عالی نشون داد خیلی طبیعی بود خوشمان هم آمد :))

پاسخ:
 :(
نقطه روشنش قاضی کانگ بود :دی
ولی این مین جونگ از همون اول هم با دلیل و بی دلیل از یوخان بدش می‌اومد مشخص بود یه ریگی به کفششه. قدرت آدما رو عوض می‌کنه.
اجازه بده در مورد سون آه قانع نشم.
رئیس جمهور خیلی آشغال  بود واقعا. 
باهات در مورد گریه و زاری گائون موافقم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">