شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۲۸ ب.ظ

مهناز به چند سوال پاسخ می دهد

خیلی وقت بود که توی چالشی شرکت نکرده بودم.

بعضی سوالات این چالش با یکی از چالش های قدیمی، مشترک بود ولی شاید جوابها در گذرِ زمان اندکی تغییر کرده باشه!

1. راست دست هستین یا چپ دست؟

راست دست.

2. نقاشیتون در چه حده؟

خوبه. راضی کننده است.

3. اسمتونو دوست دارین؟

تا یه زمانی دوستش نداشتم. بعدش ولی حس خوبی ازش گرفتم و خدا رو شکر اون حس تا حالا ادامه داشته :)

4. شیرینی یا فست فود؟

همیشه غذا، در هر حال غذا :) بنابراین فست فود انتخابمه. شیرینی زود دلمو میزنه.

5. دوست دارین قد همسر آیندتون چند سانت باشه؟ (سانت بگینااا)

بهش فکر نمی کنم ولی چون اصرار می کنین :دی لطفا بیشتر از 165 !

6. عمو یا دایی؟

عمو که ندارم! اگه قدیما بود می گفتم دایی! ولی الان فرقی نمی کنه!

7. خاله یا عمه؟

با یکی دو درصد اختلاف خاله! ولی بازم برام آنچنان فرقی نمی کنه!

8. عدد مورد علاقتون؟

1-3-7-11-27-33

9. اولین وبی که زدین رو حذف کردین؟

نه! بلاگفا و میهن بلاگ خودشون قبولِ زحمت کردن :/

10. تو بیان با کی بیشتر از همه صمیمی هستین؟

فاطمه سادات؛ البته الان دیگه وبلاگ نمی نویسه ولی تو فضای دیگه ای با هم در ارتباطیم :)

11. بابا و مامانتون تو بیان کیه؟

:/

12. رو جنس مخالف کراشی؟

در حال حاضر نه.

13. مترو یا قطار؟

تجربه هیچکدوم رو نداشتم ولی قطار فکر می کنم حس جالبتری داشته باشه :)

14. به نظرت شادی یعنی چی؟

یعنی حالت خوب باشه. خوبِ خوب. با خودت و جهان اطرافت در صلح باشی (به صلح رسیده باشی)

15. سه تا از صفاتت؟

آرام، قابل اعتماد، خجالتی

16. اگه می تونستی هویتت رو عوض کنی دوست داشتی جای کی باشی؟

خیلی ها!

از آدم های معروف و شخصیت های داستانی و آدم های موفق بگیر تا آدم های معمولی!

17. الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت می کنه؟

آینده! و اینکه این روزها خیلی دارم خودم رو با بقیه مقایسه می کنم! کار اشتباهیه می دونم ولی شروعش دست خودِ آدم نیست فقط می تونم تلاشم رو بکنم که ادامه ندم!

18. به چی اعتیاد داری؟

وقتی بی حوصله ام و کاری ندارم گوشی از دستم نمیفته! من هی این اتفاق رو کنترل می کنم و هی از دستم درمیره!  مدیریتش و تبدیل به عادت کردنش سخته.

19. اگه می تونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه چی می گفتی؟

نمی دونم! هر چی هم می گفتم دنیا گوشش به حرفها بدهکار نیست!

20. پنج تا چیز که خوشحالت می کنه؟

صدای خنده آدم هایی که دوستشون دارم و ایضا بقیه.

حرفهای خوشایندی که ممکنه کسی درباره ام بزنه و من اصلا قبل از اون حواسم به اون ویژگی و خصلت نبوده باشه!

غذاهای مورد علاقم. چون من برخلاف ظاهر نحیف و طفلکیم :دی کمی تا قسمتی شکموام :) کلا گرسنگی بدخلقم می کنه!

دیدنِ یه فیلم خوب که برای دقایقی منو با خودش همراه بکنه؛ از جهان اطرافم بگیره و ببره با خودش و حالمو خوب بکنه.

هدیه دادن و هدیه گرفتن :) سخت گیرم نیستم. در این حد که هدیه می تونه یه آبنبات چوبی هم باشه.

بعدا نوشت: پوووووول :دی

21. اگه می تونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت می کردی؟

بیشتر زندگی کن. قدر لحظاتت رو بدون و آینده نگر باش.

22. چه عادتها و رفتارهایی دارین که باعث آزار بقیه است؟

زود عصبانی می شم، کم هم لجباز نیستم! و خدا نکنه بخوام با کسی بحث کنم که اصلا ولش کن :/// تو این یه مورد آخر مدت هاست که دیگه سکوت رو انتخاب کردم.

23. صبح ها اگه مامان بابات بیدارت می کنن، چه جوری این کار رو انجام میدن؟

خودم بیدار می شم ولی چون خوابم صبح ها سبکه. همین که آروم صدام می کنن بلند می شم.

24. کراشاتون تو مدرسه؟

کسی رو یادم نمیاد!

25. تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟

چیز خاصی یادم نیست. یعنی دردسر نشده برام!

26. یه جمله تاثیرگذار برای مخ زنی؟

همین که کسی رو درست به موقع تحسین کنی فکر می کنم راه رو هموار می کنه :/ :دی 

27. چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین، وجود داره؟

اینجا می تونم راحت تر حرف بزنم! کمی از لاک درون گراییم بیرون میام! چون نوشتن راحت‌تر از حرف زدنه برام! و امکانِ فکر کردنِ بیشتر رو فراهم می کنه؛ بنابراین شاید توی واقعیت خیلی بیشتر ساکت باشم!

28. یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟

یادم نمیاد دروغی گفته باشم!

29. تو بیان چند تا اکانت دارین؟

همین یه دونه رو.

30. اولین دوستتون تو بیان؟

بهارِ در جستجوی لبخند.

31. چند بار تو وبتون چس‌تاله گذاشتین؟

چندین و چندبار... ؛)

 

چالش از اینجا شروع شده.

ممنونم از دعوت زهرا.

منم دعوت می کنم از ارکیده، پاییز، حسنا، بهار و فاطمه که اگر وقتش رو داشتید و این چالش رو دوست داشتید، شرکت بکنید.

۹۹/۱۱/۲۰
مهناز

نظرات  (۷)

آخی اولین دوست بیانی😅😅 شرمنده ام کردی 

دعوتت رو میپذیرم

پاسخ:
:)))) دشمنات شرمنده.
محبت می کنی :)

قابلیت منش کردن نو بیان اضافه شده؟

پاسخ:
فکر نمی کنم!
من فقط دوستامو لینک کردم.
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۰۳ فاطمه ‌‌‌‌

همینطور که پستای این چالش رو می‌خونم تقریبا تو ذهنم میاد اگه خودم باشم چی می‌نویسم براشون. ولی چند تا از سوالاش نیاز به فکر داره. می‌نویسم ایشالا، مرسی از دعوتت ^_^

پاسخ:
دیدم نوشتی :)
خواهش می کنم ؛)

جااانم مهناز مهربون ما :) چه خوب بود.

چالش دوست داشتنی ایه. 

ان شاء الله مینویسم. 

 

:) 

پاسخ:
مهربونی که از خودتونه ؛)
ان شاالله 

(:
۲۲ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۵۶ زهرا یگانه

8/ آقا ۲۷ جزء اعداد محبوب من هم هست، اما در رقابت، ۲۱ پیروز شد. :)) نکته ی جالب توجه بین اکثر جواب ها به این سوال این بود که تعداد ذکر کردن اعداد فرد بیشتر بود.. و جالب تر اینکه بین اعداد فرد عدد ۵ خیلی کم ذکر شده بود! (یا شاید من خوب دقت نکردم🤔)

17/ من هم در حال حاضر گرفتار این چرخه ی معیوب هستم متاسفانه. مقایسه ی بیشتر، حس منفی بیشتر، هدر رفت انرژی..

20/ با همه ی موارد احساس نزدیکی و هم ذات پنداری می نماییم. مخصوصا شکمویی :)) ، البته من حجم غذایی که می خورم کمه اما دوست دارم همه چی بخورم، همممممه چی! 

بیا بهت هدیه بدم.:))  

پاسخ:
- واقعا فکر نمی کردم کسی اینجا از 27 خوشش بیاد :) 21 هم عدد خوش حسیه :)) وااااو چه دقتی! راست می گی اکثرا از اعداد فرد نوشته بودن.
- دقیقا :(  امیدوارم رها کنیم و رها بشیم.
-  من به نظر خودم کم نمی خورم ولی یه همچین حسی هم دارم. برای همینه از نحوه غذا خوردن کره ای ها خوشم میاد. اکثرا ده بیست تا ظرف متنوع سر میز دارن :))))

من که استقبال می کنم ؛))))

۲۳ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۵۸ ارکیده ‌‌‌‌

مرسی مهناز قشنگم بابت دعوت :)*

پاسخ:
خواهش می کنم ارکیده‌‌ی زیبا :)
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۵۸ |•° ن.م °•|

جالبه ها من اخرش نفهمیدم علت پرسیدن قد همسر آینده چیه؟

اصن چه ارتباطی داره

پاسخ:
محض فانه احتمالا. سخت نگیر ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">