شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۵ ب.ظ

پیشهاد لطفا :)

یک مقدار اینترنت رایگان دارم ولی کفگیرم خورده ته لیستم :دی
خوشحال می شم بهم فیلم[انیمه، انیمیشن، مستند] معرفی بکنید. یه دونه فقط. اونی رو پیشنهاد کنید که فکر می کنید من دوستش خواهم داشت  :)
با تچکر ^_^


۹۹/۰۹/۲۹
مهناز

نظرات  (۱۵)

سریال my mister رو دیدی؟ 

پاسخ:
نه ندیدم! می دونم معروفه ولی داستانش خیلی جذبم نکرد!
یه فیلم دیگه لطفا ؛) ترجیحا مینی سریال یا فیلم!

انتخاب سخته.. ایمم! Better days 2019 . قشنگه. می دونم کره ای زیاد نگاه می کنی ولی این چینی!. اگر چینی نگاه نمی کنی The platform 2019 .

پاسخ:
بله بله :)
همون چینی رو برمی دارم چون اون یکی احساس می کنم با روحیه ام سازگار نباشه. بسیار ممنونم عاطفه :)

Tune in for Love اندکی فضای غمگینی داره ولی من خیلی دوستش داشتم:)

Midnight Runners اینم خیلی خنده داره البته اگه ندیدی.

انیمه ی سینمایی Tokyo Godfathers هم قشنگه و هم اینکه احوال کریسمسی داره:)

Maquia اینم خیلی انیمه ی قشنگیه، حس مادر بودنو به تصویر میکشه.

پاسخ:
هیچکدومو ندیدم. 
اونی که گفتی خیلی دوستش داشتی رو خیلی دوست دارم ببینم :)
ممنون گربه جان.

پارازیت رو چی دیدی؟ 

پاسخ:
نه ندیدم. تو شک و تردید بودم برا دیدنش. ببینم پس!؟
۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۵:۲۷ زهرا یگانه

Kiki's Derivery Service 

چون گفتی فقط یکی، گزینه ها رو بیشتر نکردم. :)) 

پاسخ:
مرسی ازت⁦❤️⁩

منم باید بیام کامنت های این پست رو بخونم بعدا لارممه :)

 

 

مینی سریال چیرهای تیز رو دیدی؟ 

پاسخ:
:))

ندیدم. ببینم؟ ؛) قشنگه؟

کاش میگفتی چی دوست داری

به عنوان مستند من سری مستند up رو پیشنهاد میکنم. البته برو توضیحاتش رو بخون تا با سلیقت همخوان باشه

[کلیک]

پاسخ:
+ گفتم شاید با معرفی هام و قسمت تماشاخانه دیگه لازم نباشه توضیح بدم. یعنی در واقع توجیه نکنم، اصلش اینه که تنبلی کردم😉 پزشکی و چندشناک و خیلی طولانی نباشه، پایانشم غمگین نباشه. سکانس های بدشم در حداقل میزان ممکن باشه! این مراحلو رد کنه دیگه داستانش به مذاقم خوش بیاد می بینم :))

الان این مستندی که گفتی خیلی خیلی خیلی زیاد جذاب به نظر میاد. لینک های دانلودشم پیدا کردم ولی زیرنویس نه! با زیرنویس فارسی دیدین یا زبان اصلی؟

خب از بین نظرات پدر خوانده های توکیو رو دیدم که نمیدونم چرا بهم نچسبید. انگل فوق العاده بود :) 

 

روانشناسی کاراگاهی طوره به نظر من که قشنگ بود :)

 

پاسخ:
اونو فعلا دانلودش نمی کنم. فکر می کنم با سلیقه ام جور نباشه.
ولی انگلو دانلود می کنم حالا که دو نفر تاییدش می کنن. مرسی.

دو تا موضوع جذاب کنار هم. باید جالب باشه.

به نظر من قشنگ بود. هرچند تلخ.

پاسخ:
تلخ دوست ندارم ولی اینو می بینم. مچکرم حسنا جانم🌸
۲۹ آذر ۹۹ ، ۲۲:۳۶ زهرا یگانه

tune in for love که گربه جان گفت رو من هم دیدم. 

اتفاقا دیروز یکی از سکانس هاش اومد به ذهنم! فضای آروم و کلا ریتم آرومی داره، اما من هم دوستش داشتم، بازی ها هم خوب بود. 

پاسخ:
خب اینم مهر تاییدش😊

الان رفتم چک کردم. من با زیرنویس انگلیسی دیدم. احتمالا زیرنویس فارسی پیدا نکرده بودم.

پاسخ:
مرسی از مهربونیت.
من انگلیسیم در اون حد خوب نیست :(
نگاه تو رو خدا بعضی فیلم و سریالای مسخره چند تا چندتا زیرنویس دارن اون وقت این :(
۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۱:۳۰ ارکیده ‌‌‌‌

مینی سریال UNORTHOSOX  :)

پاسخ:
مچکرم ارکیده 😚
۰۶ دی ۹۹ ، ۲۳:۱۵ یاسی ترین

سریال fleabag رو پیشنهاد میکنم :) 

هرچند سلیقه‌ت رو نمیدونم. دو فصل ۱۶ قسمت یا بیست اگر اشتباه نکنم. کمدیه. به نظر من که جالب بود.

 

سریال بلند که هنوز تموم نشده la casa de papel اسپانیایه درام جنایی.

 

این دو تا رو خودم در شش ماه گذشته دیدم :)

 

پاسخ:
آخ... داغ دلم تازه شد :| من اینو دانلود کرده بودم. بعد حس کردم به سلیقه ام نخوره پاکش کردم. همینقدر انتحاری :|| نتم به فنا رفت.

وای چقدر این روزها به این سریاله برمی خورم. میذارمش تو لیست. چون سریاله دانلود کردنش زمان می بره ولی ان شاالله می بینمش و ممنونم یاسی‌ترین ⁦؛)

حالا چی ها رو دیدی؟

نمیخوای راجع بهشون بنویسی؟

پاسخ:
فعلا در حد دانلود بوده هنوز ندیدمشون. چون که این روزها دارم یه سریال کره ای می بینم ولی انقدر پربرکته تموم نمی شه ؛)
ولی چشم بعد از تموم شدنش، اول میرم سراغ پیشنهادها و بعد میام راجع بهشون می گم. قول میدم⁦☺️⁩ 
۰۷ دی ۹۹ ، ۱۵:۰۶ یاسی ترین

شاید چند قسمت اولش برات جذاب نباشه ولی اکثرا هرکی دیده خوشش اومده 

یه غافلگیری هم داره که به نظرم عالی بود. 

هرچند پاکش کردی رفت 😂

 

آره اینم این روزا خیلی همه میبیننش و هیجانش فوق‌العاده‌س.

خواهش میکنم 😊

پاسخ:
آره دیگه کار از کار گذشته😂

خیلی هیجان دوست :))
^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">