شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱ ب.ظ

Anne with an E/ 2017-2019

ناگفته مشخصه که کار آثار اقتباسی برای موفقیت، چقدر می تونه سخت تر باشه! چون اکثرا کسانی جزو بینندگانش هستند که قبلا اثر قبلی رو خوندن یا دیدن. بنابراین از تمام داستان و اتفاقات مهمی که قراره شاهدش باشند، خبر دارن؛ اینجاست که کار کارگردان و بقیه عوامل خیلی سخت می شه بخصوص اگه اثر نخستین یا قبلی خیلی درخشان باشه! و درست همین موقع است که یک روایتِ درست و نگاهِ جذاب می تونه ما رو غرق لذت شگرفی بکنه. اثری که این سریال روی من گذاشت دقیقا همینه. من با لذت کنار کاراکترهای سریال زندگی کردم :) یک تجربه زنده و جان‌دار.

 از همون موقعی که آنه گفت "من عاشق جین ایرم شما چطور؟" دلم گواهی داد که من این سریال رو دوست خواهم داشت ^_^

و تموم نشده، دلتنگش بودم :(

 

زندگی من یک گورستات کامل از امیدهای به خاک سپرده است.

مردم به چیزی که می خوان فکر می کنند نه حقیقت.

 

         

                       

فکر می کنم که کاملا واضحه  اگه فصل چهارمی در کار نباشه، من هرگز نمی بخشمشون :دی من هنوز نگرانِ کودکیِ  کاکوِتم! و دلم می خواد بازم گیلبرت، آنه و بقیه کاراکترها رو ببینم و باهاشون همراه شم.

شاید تنها چیزی که کمی در خلالِ دیدنش توی ذوقم زد، پرداختن به ه م-ج ن س-گ را ی ی بود! من واقعا انتظارش رو وسطِ یک اثرِ اقتباسی ندارم و نمی پسندم!

نسخه: روزی حداقل دو قسمت نوش جان شود!

توصیه: سعی کنید به کمتر از کیفیت 720 رضایت ندهید و حتما نسخه زبان اصلی را ببینید.

۹۹/۰۹/۰۳
مهناز

نظرات  (۱۰)

من شنیده بودم تازگیا حتی جزو قوانین شده که فقط اثاری که توشون یه همجنسگرا، یه رنگین پوست و نمیدونم دیگه چی چی داشته باشه حق شرکت توی اسکار رو دارن. نمیدونم واقعیت داره یا نه. 

 

من هنوز کتابشو نخوندم :(( اول کتابشو بخونم بعد باید فیلمشم ببینم. 

پاسخ:
امیدوارم که واقعیت نداشته باشه! چون واقعا خیلی مسخره است گذاشتن همچین قوانینی!
منم کتابشو نخوندم ولی چون کارتون و اون یکی سریالش رو دیدم، دیگه اینم دانلود کردم و شگفت زده ام کرد. حتما بعدا ببینش هم اینو هم کارتونش رو.

یادمه تابستون اول صبح تلوزیون فصل یکش رو پخش میکرد و من با عشق پا میشدم که ببینمش :) 

حالا نمیدونم تکرارش بود یا وقتی دیگه ای هم پخش میکرد یا نه :/

بقیه اش رو هم که کلا نشون نداد :/

واقعا قشنگ بود :)

برم بقیه اش رو پیدا کنم...

پاسخ:
چه خوب که تلویزیون بعضی سریال ها رو دوبله می کنه!
ولی احتمالا فصل دوم و سومش رو پخش نکنند. اگرم پخش بکنند خیلی تیکه پاره خواهد بود! 
امیدوارم بقیه اش هم برات همونقدر قشنگ باشه :)
۰۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۴۶ عاشق بارون... ⠀

من چون کتاباش رو خوندم نمی‌تونم سریال‌هاش رو ببینم! وسواس دارم! :دی

پاسخ:
ای بابا... ای بابا...!
اگه حساس نمی بودی، دوستش می داشتی ؛)
۰۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۴۸ کلمنتاین ‌‌

من کارتونش رو بچگیام خیلی تیکه‌‌تیکه دیده بودم توی تلویزیون. امسال کارتونش رو دوباره دیدم. این سریالش هم دانلود کرده بودم و گذاشته بودم یه وقت سر حوصله ببینم.

شاید امشب شروعش کنم.

پاسخ:
منم بعضی قسمتای کارتونش رو ندیدم و اتفاقا چند قسمتش رو دانلود کردم. منتظرم کامل شه ببینمش :)
به‌به... لذت ببری ازش :)
۰۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۰ زهرا یگانه

اا اتفاقا دو روز پیش فصل دوم سریال رو دانلود کرده بودم و در دوراهی ِ دیدن یا ندیدن به سر می بردم! :))

آنه ی خوبی از آب در اومده. فقط تفاوتی که در این آنه به نظرم رسید(الزاما بد نیست و اتفاقا جذاب هم شده) این بود که این یکی رفتارش با اعتماد بنفس و یه جور استحکام خاصی آمیخته شده بود. چیزی که در شخصیت کارتونی کم تر بود یا بهتر بگم لطیف تر بود. این نکته در فصل های بعدی هم مشاهده می شه؟
اگه قراره فصل های بعد از فصل اول همین طور جذاب باشن، شروع کنم به دیدن.

پاسخ:
:))
آره به نظر من و اتفاقا این اعتماد به نفس و استحکام رفته رفته بهتر و واقعی تر هم می شه. نه که فقط در ظاهر دیده بشه.
ببین؛ حیفه نبینی واقعا. من که خیلی خیلی دوستش دارم. شاید یکی دو قسمتِ فصل دوم به مقدار خیلی کمی اونجوری نباشه که باید ولی روند جذابش ادامه داره و افت نمی کنه.
۰۵ آذر ۹۹ ، ۰۱:۲۷ زهرا یگانه

ممنون از پیشنهادت، می ذارمش توی صف. فعلا دارم انیمه ی ناروتو رو میبینم و به اندازه جاده ی امامزاده داوود طولانیه! :)) 

پ.ن. شما سابقه ی انیمه/انیمیشن بینی داری مهناز جان؟

پاسخ:
چه توصیف بامزه ای ^_^

پ.ن. اووووم... انیمیشن که تا دلت بخواد ؛) انیمه ولی به نسبت انیمیشن خیلی کمتر. تو قسمت تماشاخانه‌ی وبلاگ اسم اکثر چیزهایی که دیدم رو نوشتم. الانم دارم جودی می بینم بعدشم نوبت آنه شرلیه :دی
ولی چه خوب شد که گفتی. اتفاقا دلم می خواد یه انیمه سریالی شروع کنم که در عین جذاب بودن، طولانی و خیلی پیچ در پیچ نباشه، پایانش غمگین و باز نباشه، فضا و داستان خوبی داشته باشه! ولی فعلا به غیر از یک انیمه دوازده قسمتی که تو ذهنمه به نتیجه خاصی نرسیدم. پیشنهادی داری؟

من عااااشقش شدم. اما خب قضیه نظرات فمنیستی، اون ه م ج ن س و اینا تغییراتی بود که کارگردان تو داستان به وجود آورده بود و توی اصل داستان ال ام مونتگمری نبود. یه جاهایی تغییراتی که داده بود اذیتم میکرد. 

ی چیزایی از دوستی آن و دیانا هم حذف کرده. مثلا همون علامت دادنشون با چراغ از پشت پنجره 

اما به طور کلی برام لذت بخش بود واقعا. 

پاسخ:
آره بالاخره تو آثار اقتباسی از این تغییرات هست من با جنبه های فمنیستیش مشکلی نداشتم؛ زیاده روی نداشت ولی اون ه م ج... خیلی زیاده روی بود!
علامت دادنشون با چراغ چیز جزئیی بود. من اگه بخوام بگم فقط حسرت خوابیدن آنه توی قایق و شناور شدنش روی دریاچه و سررسیدن گیلبرت به دلم موند :(
:))))) برای منم؛ جزو سریال های محبوبم شده.
۱۱ آذر ۹۹ ، ۰۱:۴۷ زهرا یگانه

سلام مجدد.
من هم تازه انیمه دیدن رو شروع کردم. البته اولین انیمه ای که دیدم psycho pass بود. جالب بود و با اینکه ژانر جنایی بود کلی هم مفاهیم فلسفی هم داشت حتی. زبانش هم انگلیسی بود. البته سه فصل هست، من فقط فصل یک رو دیدم.
هممم یکی از گزینه های پیشنهادی که خودم خیلی دوست دارم ببینم violet evergarden هست.
یه مدت هم میخواستم وقت بذار انیمیشن های سینمایی ژاپنی رو ببینم مثل کارهای هیائو میازاکی (این یکی کارهاش رو دیدم و خیلییی دوستشون داشتم، اما بقیه رو نه).

پاسخ:
علیک سلام :)
psycho pass انیمه معروفیه. یه زمانی تو لیستم هم بود ولی حذفش کردم احتمالا یک چیزی درباره پایانش خونده باشم!
به این انیمه ای که گفتی یه نگاه میندازم ببینم چه جوریاست. ممنون بابت پیشنهادش :)
من از کارهای میازاکی فقط چهارتاشو دیدم. اونجوری که باید جذبشون نشدم. یعنی مثلا من از اوناییم که با شهر اشباح نتونستم ارتباط بگیرم :/ تو هر چهارتا واقعا تو یک قسمت هایی حوصله ام سر رفت.

۱۱ دی ۹۹ ، ۲۰:۱۸ Sŧεℓℓą =]

وای این سریال که عالی بود (=

اولش از بازیگر آنه خوشم نمیومد ولی رفته رفته درست شد D:

پاسخ:
:)
منم اوایل یه حس اینجوری نسبت بهش داشتم ولی به قول شما رفته رفته انقدر خوب بود که نظرم رو کامل تغییر داد.

اگر فصل چهارش رو نسازن من نه تنها نمیبخشمشون بلکه نمیبخشمشون ( آخه کاری از دستم برنمیاد XD)

پاسخ:
واقعا جفاست اگه نسازنش :(( که احتمالش هم کم نیست و فعلا قرار بر همینه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">