شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ب.ظ

تجربه های گران

دیروز برای اولین بار حنا گذاشتم و بعد از یک ساعت شستمش. فارغ از نتیجه اش! حین و بعدش به چنان سردردی دچار شدم که کاملا پشیمون شدم.

من سعی می کنم دارو هم نخورم موقع سردرد! چیزای ترش و نمکین معمولا حالمو بهتر می کنه. دیگه نهایتش به استامینوفن پناه می برم و خوب می شم ولی این یکی فرق داشت!

هر چی هم توی نت دنبال دلیلش گشتم، چیزی پیدا نکردم جز اینکه خودِ حنا برای از بین بردن سردردها خوبه :/

یک ساعت حنا و حدودا 14 ساعت سردرد و حال بد!

در عجبم ننه چطوری  15، 16 ساعت میذاره حنا رو سرش بمونه! من تو همون یک ساعت داشتم دیوونه می شدم! بعد تازه بعضی وقتا با آب خالی هم درستش نمی کنه و از جوشونده پونه کوهی استفاده می کنه! که این بار می گفت کل شب سرش نبض داشته! اوووف!


خلاصه که گفتم شما هم قبلش بدونید با چه ماده قدرتمندی طرفید :دی کسی به من نگفته بود :/

۹۹/۰۸/۰۵
مهناز

نظرات  (۶)

۰۵ آبان ۹۹ ، ۲۲:۳۰ فاطمه ‌‌‌‌

چه عجیب من نشنیده بودم تا حالا کسی سردرد بگیره.

ینی این بار حناهه مشکل داشته؟

پاسخ:
فکر نکنم مشکل از حنا باشه. من از مامان پرسیدم گفت بعضی ها با حنا گذاشتن سردرد می گیرن. حتی بعضی ها چشماشونم خیلی سرخ می شه! 
نمی دونم شاید فشارو می بره بالا یا یه همچین چیزی!
اگه ننه رو می گی که چون از جوشونده پونه استفاده کرده اینجوری شده چون خیلی چیز قوی ایه ولی عوضش سردرد و خارش ها بعدش از بین می ره و بهتر می شه

وای چه جالب. منم نشنیده بودم.

مادربزرگ منم حنا میذاره سرش رو. و عاشق اون موهای نارنجی قشنگشم که همیشه میبافه و روسری هم سرش میکنه . فقط موقعایی که تازه از حموم اومده تا وقتی شونه کنه و ببافه موهاشو میبینیم.

پاسخ:
ما هم موهاشو فقط مواقعی که شونه می کنه،می بینیم :))

من فکر میکردم همش رنگه :/ این که خیلی ماده قوی ای بنظر میاد

پاسخ:
نه خب! همشم فقط رنگ نیست. چون بالاخره یک ماده طبیعیه و خواص دیگه ای هم داره!
الان که گفتم طبیعی، یه چیزی به ذهنم رسید. رفتم سرچ کردم! و شاید یکی از دلایلش رو پیدا کرده باشم! طبع حنا سرد و خشکه و چون تو طب سنتی همه چیز به طبیعت بدن بستگی داره شاید حنا برای اونایی که مزاج و طبیعت گرم دارند مناسب تر باشه و  گذاشتنش باعث سردرد نشه!  

چه خوب که گفتی. منم قصد داشتم حنا بذارم. ولی حالا میشه رو پوست سر هم نذاشت نه؟ مثلاً فقط سر موهامو رنگ کنم؟ بعد حالا رنگش خوب شد؟ 

پاسخ:
همه با گذاشتنش سردرد نمی گیرن! ولی آره می تونی رو پوست سر هم نذاری. بقیه کامنتا رو هم بخون.
موهای من یک چیزی بین قهوه ای و زیتونیه! و خب یه کم پررنگ شد با یه هاله نارنجی! اما خب چون مامان یک دست نذاشته بود یه جاهاییش نارنجیش بیشتره :دی
۰۶ آبان ۹۹ ، ۰۷:۵۸ همطاف یلنیـــز

سلام سلام

ماشاءالله! یک ساااااعت دووم آوردی؟

من سالهای دووور حنا گذاشتند! سرم، با مخلفاتش نیدونم قهوه بود و تخم مرغ و سایر.

به یک ربع ساعت نرسید چنان سردرد (از اون مدل فشار روی چشم ها)، سراغم آمد که سریع شستم و تماام.

 بعد گذارنده حنا، فرمود حنا برام زور داشته. سر باید قوی باشه یا سرت قوت نداشته یه چیزی شبیه این.

پاسخ:
علیک سلام :)
دیگه گفتم حیف نشه زحمتمون :دی سردردم اینجوری نبود که یهویی شروع شه! آروم آروم شروع شد و یهو اوج گرفت! 
تازهئ حتی ساعت ها بعد از شستنش، سردردم نزدیک بود به پریدن پلک برسه!

آره منم قهوه و تخم مرغ رو شنیدم. قهوه رو برای متعادل کردن رنگ‌دهیش استفاده می کنند.

قوت نداشتن سر! برام جالب بود.

خیلی مرسی که از تجربه ات نوشتی.

ا چه خوب شد که گفتی من آخرین بار یک سال پیش موهامو رنگ کردم و یک هفته چنان سر دردی داشتم که دیگه توبه کردم که خطا نکنم😊

ولی تصور نمیکردم حنا سر درد بیاره! فک کنم حنا خیلی سرده ولی خیلی خاصیت داره .من از بوش بدم میاد برای همین تا حالا استفاده نکردم😁😁

پاسخ:
خدای من یعنی رنگ هم باعث سردرد می شه! 😒
سردرد منم هنوز کامل خوب نشده! و چنان توبه محکمی کردم که نگو!
آره سرده و خاصیت داره ولی باید ببینی می ارزه گذاشتنش؟🙄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">