شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۲۷ ب.ظ

این من هستم

به دعوتِ دختر دماغ گوجه ای و پاییز

 

1. یک درونگرایِ آرامِ کم حرف که ترجیح می دهد یک برونگرایِ پرحرفِ خوش مشرب باشد.

2. من، باور ندارد که شادی بدون غم معنا ندارد یا معنایش را از دست می دهد!

3. هر اتفاق غم انگیز و غیرمنصفانه ای می تواند او را تا منتهای خشم و اندوه ببرد!

4. به واسطه فراموشیِ رازها پیش از به گور بردنشان، می تواند لقبِ "فراموشکارِ رازها" را از آنِ خود بکند!

 

اطلاعات بیشتر و شرکت در چالش: اینجا

دعوت می کنم از نگار، اسمارتیز، زمزمه، بهار

 

۹۹/۰۸/۰۴
مهناز

نظرات  (۱۳)

۰۴ آبان ۹۹ ، ۲۰:۵۰ آقای عکس خوان

سلام

برای شما که صفت درونگرایی دارید حتما مطالعه یک کار بسیار لذت بخش با اهمیت است برای همین به شما چیزی معرفی می کنم که فوق العاده بدرد می خورد

یک سیستم مطالعه که از سال‌95 در ایران آموزش داده می شود که من خودم از آن استفاده می کنم و می توانم هر روز با آن طی دو ساعت یک کتاب بخوانم!! (فوق العاده پیشرفته است) و در وبلاگ جدیدم آن را معرفی می کنم برای راهنمایی به سمت آموزش این سیستم به وبلاگم یه سری بزنید

پاسخ:
سلام.
(:

1- یک برون گرای پرحرف وراج حوصله سر بر که ترجیح می دهد یک درونگرای کم حرف متشخص باشد و کم گوید و چون در گزیده بگوید

 

بقیه اش یکسانیم :)

پاسخ:
قدر برون گراییتو بدون سین. نیای بگی تو هم قدر درون گراییتو بدون :/  ؛) من به شدت احساس نیاز می کنم که یک مقداری برون گرا باشم.

:)
۰۴ آبان ۹۹ ، ۲۳:۱۷ عاشق بارون... ⠀

عاشق اون مورد 4 شدم یعنی! :)))))

پاسخ:
نمی دونی که مورد ۴ هم عاشقت شد :))))

دوست عزیزم

خیلی ممنونم که شرکت کردی

اسمت در لیست وارد شد . ازت بسیار ممنونم

پاسخ:
خواهش می کنم :)
مرسی ازت که این چالش رو شروع کردی.

منم واقعا دلم شادی بدون غم میخواد. یا حداقل با اتدکی غم 

پاسخ:
الهی که شادی به قلبت بباره.
حسنا نمی دونی که الان اینجا با دمپایی ابری خیس نشستم که فقط یکی بیاد بگه غم به زندگی معنا میده و شادی بدون اون معنا نداره، تا بیفتم دنبالش🥴

۰۵ آبان ۹۹ ، ۱۰:۱۸ هیـ ‌‌‌ـچ

مورد اول رو اگه نمی‌گفتی هم از مطالب وبلاگت قابل فهم بود (شایدم صرفاً برای من!) ولی جالب بود که خودتم تو اولین خط بهش اشاره کردی :)

یعنی خود «راز» یادت میره یا «راز بودنش»؟

پاسخ:
جدی؟! چقدر وبلاگم رو بازی می کنه! فکر نمی کردم تا این حد مشخص باشه. مخصوصا که شما مدت زیادی نیست می خونیدم.
دیگه اصلا مگه می شه به بارزترین ویژگی شخصیتت اشاره نکنی اونم تو مورد اول ؛))
می تونه چالش بعدی این باشه « منو چقدر و با چه ویژگی هایی می شناسی و چطوری به این نتیجه رسیدی». خیلی شرلوک هولمزانه :))

نه، راز بودنش یادم بره که دیگه خیلی کله پوکم!🙈 در واقع خود راز رو یادم میره‌. جزئیات رو کاملا فراموش می کنم :/
۰۵ آبان ۹۹ ، ۱۶:۱۹ هیـ ‌‌‌ـچ

خب این خوبه که! چون صاحب راز که نمی‌دونه تو یادت رفته، فکر می‌کنه خیلی راز نگهداری!

پاسخ:
حالا یادمم نرفته باشه به کسی نمی گما :دی :/ ؛)
۰۵ آبان ۹۹ ، ۱۷:۴۰ عاشق بارون... ⠀

دیدی یه وقتا می بینی یکی هم مثل خودته خوشحال می شی که تنها نیستی؟! :دی

من الان همون حس رو دارم! :)))))

پاسخ:
بلی بلی بارها تجربه اش کردم و حس گوارائیه ؛)
نوووووش :))
۰۶ آبان ۹۹ ، ۰۱:۰۱ زهرا یگانه

من به عنوان یک درونگرا، تمرین ِ حرف زدن رو از وویس ضبط کردن با گوشی شروع کردم -و چقدر خوب بود!- مخصوصا جهت تخلیه ی خشم و بغض.

پاسخ:
راه حل خوبی به نظر می رسه. باید منم امتحانش کنم و امیدوارم برا منم رضایت بخش باشه.
۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۷:۵۳ اسمارتیز :)

چقدر ۲ جالب بود برام (:

و همینطور ۴... (:

منم درونگرام. ‌دوست دارم برونگرایی بیشتری داشته باشم ولی دلم نمیخواد برونگرا باشم دی:

 

و 

مررررسی از دعوتت =))))

خیلی مرسی ^^

حتما شرکت میکنم

رفتم شرایطش رو خوندم

استرس گرفتم =`)

پاسخ:
واقعا؟! :)
خب پس بیاین رازهاتونو بِهِم بگین :دی
ولی من یه خرده بیش تر از تو دلم می خواد :)

خواهش می کنم ^_^
خیلی خواهش :)

قبول دارم یه کمی قوانینش زیاده. برای منم زمان بُرد نوشتنش!

سلااام 

ممنون بخاطر دعوتت ببخشید من یکم دیر دیدم ولی انجام دادم امروز :)

پاسخ:
سلام.
خواهش می کنم. اشکالی نداره.
خیلی هم عالی🌸

یادش بخیر :)

این چالش رو من وقتی بلاگفا بودم ساختم (حالا بماند به خاطر یه عده بخیل تهمت خودم که برای محبوبیت وبلاگم بوده) ولی اصلا پشیمان نیستم.

با این چالش کاری کردم که آدم‌ها یک بار خودشون رو کنکاش کنن ببینن مهم‌ترین خصلت و صفتی که دارند چیه. همه ما می‌تونیم صفحات زیادی از خودمون تعریف کنیم. ولی اگر بگن فقط ۵ تاشو بگو ... داستان خیلی سخت میشه و باید مهم‌ترین و بزرگترینش رو بگی و این پنج‌تا دقیقا شخص خود خود خودت رو نشون می‌دن

هدف دومش این بود که بلاگرها بیشتر همدیگه رو بشناسن که خیلی‌ها هم همو شناختن و خیلی‌ها صمیمی‌تر شدن و خیلی‌ها با هم دوست شدن .

بخیل‌ها هم فقط حرف مقت زدن و ایراد گرفتن :))

خوشحالم که حالا که برگشتم بیان و داشتم وبلاگ‌ها رو بیل می‌زدم پست‌هاشون رو به این پست رسیدم که چالشی بوده که من برگزار کردم :)

یادش بخیر. با اینکه دیگه کلا تا آخر عمرم هیچ چالشی رو استارت نمی‌زنم ولی حس قشنگی بهم داد . مرسی 

پاسخ:
منم یادمه که از چالشتون به خاطر قوانینش یک سری انتقادهایی شد و راستش رو بخواید نظر من اینه که اگه کسی چالشی رو دوست نداره می تونه انجامش نده یا به قوانینش احترام بذاره. چیز پیچیده‌ای نیست.
من دوست داشتم چالشتون رو و مرسی از شما.

مرسی . به من و چالشم لطف داشتی و بله درسته اگر یک چالشی رو دوست نداریم می‌تونیم انجامش ندیم :) خیلی از پاسخت ممنونم

پاسخ:
:)
خواهش می‌کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">