شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۰ ب.ظ

دل‌خوشی‌های صد کلمه‌ای

توی سریال جدیدی که دارم می بینم یکی از شخصیت ها می گه تجربه ها و اتفاقاتِ خوشحال کننده روی سیستم عصبیمون تاثیر می ذارن درست مثل اثر پروانه ای. من حرفشو قبول دارم :دی قبول دارم اینکه هنوز با دوستام می تونیم برای چندین دقیقه توی گروه گپ بزنیم، چرت و پرت بگیم و بخندیم و برای چند دقیقه توی فضای دیگه باشیم، حالمو بهتر می کنه.

همین که هنوز می تونم توی داستانِ فیلم و سریال ها گم بشم و بهشون پناه ببرم، دلخوشیِ جذابیه برام.

مثلا تماشای عکس العمل ننه که با دیدن یک سکانس عاشقانه لپاش گل گلی شده و زیرزیرکی می خنده :))) می تونه منو به وجد بیاره!

یا همین خبری که روزهای گذشته شنیدیم و دنیای کوچیکِمون رو رنگی تر کرد.

یا مثلا همین سوسوی امیدی که در کنار تمام روزمرگی ها و ناامیدی ها اون گوشه موشه ها مصرانه داره به زندگیش ادامه می ده.

ما نیاز داریم که این دلخوشی ها رو ببینیم و برای خودمون یادآوریش کنیم.


ممنون از رادیوبلاگی ها و حوریای عزیز به خاطر دعوتش.

فکر می کنم من دیگه جزو آخرین نفراتی باشم که نوشتمش ولی اگه دوست داشتید، دوست دارم دل‌خوشی‌های شما رو هم بخونم؛ بهار، ارکیده، حسنا.

۹۹/۰۷/۲۵
مهناز

نظرات  (۷)

خیلی جذاب بود دلخوشی هات مهناز. مخصوصا اونجاش که ننه زیرزیرکی میخنده :)

با شما زندگی میکنن؟ 

خدا همتون رو کنار هم با دلخوشی های زیاد حفظ کنه...

پاسخ:
:)))) تازه یواشکی ازش فیلمم گرفتم. باید نشون خودشم بدم 🙈
بلی. با هم زندگی می کنیم.
الهی آمین. همه رو. شما رو نیز💓
۲۵ مهر ۹۹ ، ۲۰:۳۴ زهرا یگانه

احیانا سریال ِ مذکور کره ای نبود؟ :D

Fix you مثلا؟

 

پاسخ:
چرا! خودشه :دی
اِ وا :) شما هم دیدینش؟ چه دقیقم یادتونه :)))
اصلا به فکرم هم خطور نمی کرد کسی بتونه حدس بزنه :)
۲۵ مهر ۹۹ ، ۲۱:۱۰ ارکیده ‌‌‌‌

کدوم خبر مهناز؟ بگو منم خوشحال بشم :))

 

مرسی از دعوتت، اگه تونستم حتما‌ مینویسم :*

پاسخ:
یه خبر خوشحال کننده خونوادگی بود. الان یه بار دیگه پستو خوندم. فکر کنم اینجاشو یه کم بد نوشتم!

قربونت. ان شاالله⁦ ⁦^_^⁩
۲۵ مهر ۹۹ ، ۲۲:۳۳ زهرا یگانه

وی تمام پادکست های دکتر شین رو یادداشت کرده بود! :))

چقدر از وجهه ی روانپزشکی سریال رو دوست داشتم، تک تک کیس ها و روش مواجهه باهاشون رو. جوری که دلت می خواست سریال ادامه پیدا کنه فقط به خاطر بیمار ها.
 

پاسخ:
وی بسیار کار نیکویی کرده ؛)
آره خیلی خوب بودن کیس ها. کلا سریال از این نظر خیلی پرمحتوا و در عین حال جذاب بود.
من هنوز سه قسمتم مونده :)

عه وا. فیلمی که داشتید میدیدید رو چطوری حدس زدن؟ ایول بابا

پاسخ:
چون که باهوش و دقیقن :))
کامنت دومشونم ببین.
۲۶ مهر ۹۹ ، ۱۰:۱۱ هیـ ‌‌‌ـچ

زندگی چیه مگه؟ همین چیزاست دیگه ^_^

پاسخ:
درسته :) چیزایی که ممکنه ساده از کنارشون بگذریم.

چه قشنگ جانا :)

پاسخ:
⁦^_^⁩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">