شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۲ ب.ظ

moon embracing the sun/ 2012

بعد از اینکه برای بار دوم و اینبار با زبان اصلی دیدمش باز هم همچنان نظرم بر اینه که بازی کیم سو هیون تو این سریال چند برابر بهتر و پخته تر از بازیش در «تو از ستاره ها اومدیه»؛ اصلا این کجا و آن کجا. با اینکه این قذیمی تره ولی انگار که این نقش اصلا برای خود کیم سو هیون نوشته شده باشه چون کاراکتر پادشاه در عین اینکه ضعیف به نظر می رسه ولی قویه و در عین حال پر احساسه و شیطنت های خاص خودش رو داره و همه ی این ها رو تیپ و قیافه ی کیم سو هیون می تونه نشون بده! قدرت تو کلوزآپ ها! (نمای خیلی نزدیک) تو چهره اش مشخصه در حالی که از دور خیلی ضعیف و شکننده به نظر میاد.

و اما کیا ببیننش؟! اونایی که ژانر تاریخیِ کره ای رو با توطئه های نهفته در بطنش می پسندن و داستان های عاشقانه دوست دارن.

 

۹۹/۰۷/۱۰
مهناز

نظرات  (۱)

وای خورشید و ماه!!!

یادش به خیر.

از شبکه سه می دیدمش:)))

منتها لی هون یکم از نظر شخصیتی ضعیف بود. مثلا امپراتور کشور بود! ولی نمی تونست پزکشش رو از زندان نجات بده و به جاش گریه می کرد!

ولی سریال دختر امپراتور رو از همه بیشتر دوست داشتم^__^

پاسخ:
اگه سریال های کره ای رو دیده باشی متوجه می شی که امپراطورهاشون به خاطر یک سری قوانینی که در قصر حاکمه یک سری محدودیت هایی دارند و صرفا چون قدرت دارند نمی تونند دستور آزادی کسی رو بدن. باید بتونن با قوانین موجود از کسایی که دوست دارن حفاظت کنند. لی هون هم همینطور بود ولی رفتارش با سیاست بود و کم کم رشد کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">