شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

ننه هنوز هم موقعی که با تلفن حرف می زنه، انقدر تُن صداش بلنده که انگار هنوز باور نداره اونی که اون طرف خطه به راحتی می تونه صداشو بشنوه :)))

۹۹/۰۷/۰۳
مهناز

نظرات  (۲)

:)))) عادته فک کنم! مامان من انقدددر بلند حرف میزنه، که قطعاً بخاطر اینکه نمیدونه صداش میرسه نیست، ولی فک کنم تلفنای قدیمی واقعا اینجوری بوده که صدا به زحمت میرسیده به اونطرف. هرچی هم بهش میگیم، دیگه اصلا نمیتونه اروم حرف بزنه. 

پاسخ:
آره طفلیا عادت کردن :)
ما هم بهش می گیم ولی به قول تو دیگه نمی تونن آروم حرف بزنن!

کاش ما هم به تکنولوژی ایمان نیاورده بودیم!

سلام بر دوست

پاسخ:
ولی نه تکنولوژی خیلی جنبه های مثبتی داره اگه در راه درست و به شکل درست استفاده بشه. خوبه که ایمان آوردیم.
سلام :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">