شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۰۴ ب.ظ

sÖylerim sÖylerim gÖnlüm hoş değil

این آهنگِ زمزمه وار، یه جورِ خاصی قشنگه!
خواننده های زیادی هم خوندنش. من سه تا از قشنگاشو انتخاب کردم که شما هم بشنوید.
اولی قدیمی تره و فکر می کنم اولین کسی باشه که خوندتش. تو دومی کمی صدا و لحن متفاوته و حس می کنم اندکی از آهنگ پررنگ تره. سومی رو هم یک خانوم خونده.



دریافت



دریافت


دریافت
۹۹/۰۵/۲۹
مهناز

نظرات  (۱)

اجرای اول چقدر شبیه شروه‌خوانی‌ جنوبی‌ها بود. با همون مقدار غم و اندوه. 

اجرای سوم رو دوست‌تر داشتم. 

چسبید خلاصه. :)

بازهم از این کارها بکنین:دی

 

پاسخ:
پس برم چند تا شروه گوش کنم ببینم چطورن چون از نحوه خوندنش خوشم اومده. مرسی که گفتین.
دو سه تا خانوم دیگه هم خونده بودنش ولی این بهتر بود.
خدا رو شکر. خوشحالم که خوشتون اومده ^_^
چشم چشم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">