شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۲ ب.ظ

365:repeat the year

داستانِ سریال از این قراره که یازده نفر انتخاب شدند تا از یه حفره زمانی، به یک سال پیش برگردند؛ اونا باید انتخاب بکنند که آیا می خوان این کارو بکنند یا نه! و این تازه شروع ماجراست.

من خیلی دوستش داشتم. داستان خوب شروع می شه و خوب هم جمع و جور می شه و پایان  دوست داشتنی داره. تعداد قسمت ها مناسبه؛ ریتم داستان از هیجان و نَفَس نمی افته و به شکلی هم نیست که یک دفعه کاملا اوج بگیره و یک دفعه فروکش کنه؛ می شه گفت که هیجان در تمام قسمت ها به شکلی تقریبا متعادل جریان داره و این نقطه مثبت سریاله؛ چیزی که برای من خیلی خیلی مهمه.

خودِ داستان هم کم عمق نیست و از سرنوشت و حتمی بودن و نبودنش و دیدگاه خوبی که بیان می کنه هم می تونم به عنوان یکی از نقاط مثبت دیگه ی سریال اسم ببرم و دیگه اینکه سریال بازیگرهای خوبی هم داره. به خصوص اینکه من خیلی مردِ اول سریال رو دوست دارم؛ قبلا ازش فقط یه مینی سریال دیده بودم :)

خدا رو شکر از عاشقانه ی لوس و مثلث عشقی هم خبری نبود :دی

در کل اگه از ژانر فانتزی و سفر در زمان و جنایی- معمایی خوشتون میاد، انتخاب مناسبیه.

 

+ یهو چی شده ترس برم داشته؟! مگه قرار بود تا ابد دووم بیارم؟!!!

- همه همینن. همیشه فکر می کنیم مرگ برای همسایه است! حس می کنی مرگ درست از بیخ گوشت رد شده. اینطوری می تونی دووم بیاری و اگه قرار باشه هر روزتو با ترس از مردن سرَ کنی که این نشد زندگی.

                                    ***

+ منم می ترسم؛ منم از مردن می ترسم اما می دونی چی بیشتر از همه منو می ترسونه؟ اینکه بقیه درست جلوی چشمم بمیرن.

 

و  آخرین جمله پایانی فیلم باعث می شه بخندی :)

۹۹/۰۵/۲۵
مهناز

نظرات  (۸)

به نظر فوق فوق العاده میاد!

مرسی از معرفی هات مهناز :)

 

راستی می بینی هوا چه سرد شده؟ :/

پاسخ:
 از جمله سریال های خوبیه که دیدم. به خصوص بعد از سه سریال آخری، روحم تازه شد :)
خواهش می کنم. می دونم ممکنه حوصله سربر هم باشه که هی از فیلم و سریال پست میذارم :دی

آره! خیلی سرده من قسمتی از روز رو با سوئیشرت سر کردم :/ امسال هیچی شبیه خودش نیست.

نه بابا چه حوصله سر بری...

فقط دلم برای شاهنامه نویسی هات تنگ شد

الان دوباره همه چیش یادم رفته:/

بزار یه امتحان کنم... افراسیاب بد بود اسفندیار خوب. نه یادمه :دی

 

 

 

 

در شگفتم که الان همه جا اینطوریه؟ یا شهر ما طبق معمول سیم هاش اتصالی پیدا کرده؟ الان می بینی از مهر ماه گرما شروع میشه:/ بعد از آبان هم برف میاد :/

پاسخ:
آاااااااه خیلی وقته شاهنامه نخوندم! 
باید زودتر دنیای سوفی رو تموم کنم برم سروقت شاهنامه.
:)))

اصلا اخبار نمی بینم که بدونم کجا چه خبره!
آب و هوای اینجا غیرقابل پیش بینیه :دی
من از آبان دلم برف نمی خواد :/

منتظر خوندن نظرت راجب دنیای سوفی هستم :)

 

 

 

 

با این اوضاع من میترسم همین فردا برف بیاد :/

 

پاسخ:
خوندیش؟!
این کتاب انگار طلسم شده برا من. فکر کن از اواخر بهمن از کتابخونه گرفتمش! و هنوز تمومش نکردم :/
اصلا من جنبه اینو که کتاب به مدت طولانی دستم بمونه، ندارم :دی

اوووه :(

آره ولی خب کم سن بودم و طبیعیه که زیاد نفهمیدمش

یعنی فهمیدم ها اما قطعا یه چیزایی داره که نفهمیدم که نفهمیدمشون آخه مگه میشه من برای اولین بار یک کتاب راجب فلسفه بخونم و کامل بفهمم؟

خلاصه میخوام یه مدت بعد دوباره بخونم و بعد نظرم رو بگم :)

 

 

 

 

ولی برف خوبه ها

یادته پارسال اریبهشت ماه برف میومد؟ من چه عشقی میکردم...

پاسخ:
درسته. دنیای سوفی رو یا باید چند بار خوند یا اگه می خوای یه بار هم بخونی باید عمیق بخونی.
می فهمم چی می گی.


آره خوبه منم دوست دارم ولی ترجیح می دم از اواخر آذر بارشش شروع شه هر چند وقتی غافلگیرت بکنه هم قشنگیای خودشو داره :)
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۱۹ فاطمه ‌‌‌‌

ژانرشو که دوست دارم مخصوصا با خلاصه‌ای که گفتی. ولی بگو ببینم چند قسمته؟😅

پاسخ:
همه اش دوازده قسمت ناقابل یک ساعته است😁
(البته نسخه ۲۴ قسمته نیم ساعته هم داره)
امیدوارم دوستش داشته باشی :)
دو یا سه قسمت ببین اگه دوست داشتی ادامه بده.
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۰۸ فاطمه ‌‌‌‌

خب خوبه جوری هست که برم دانلود کنم چند قسمتشو، مرسی :)

پاسخ:
:))
خواهش می کنم ؛)
۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۱ فاطمه ‌‌‌‌

مهناز تو از کجا دانلودش کردی؟ سرچ کردم لینکایی که آورد یا تو تلگرام بودن یا یه جوری بودن انگار کامل نداشتنش :/ شایدم من خوب دقت نکردم ولی گفتم اگه تو جای سرراستی می‌شناسی معرفی کنی :)

پاسخ:
اینم لینک دانلودش:
فقط لینکای دانلودش اون ته مه هاست. خودم اوایل که رفتم تو این سایت نمی یافتمش :دی
۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۵۷ فاطمه ‌‌‌‌

قایم کرده بودن لینک‌ها رو =)) ولی پیدا کردم. مچکرم :)

پاسخ:
اینجور به نظر می رسه  :)
خواهش میکنم 🍀

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">