شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۳ ب.ظ

Singles Villa/ 2015

گفتم بذار یه سریال چینی هم تماشا کنم ببینم چه جوریاست!

ویلایی ساخته شده که اولین قانونش اینه که ساکنینش حتما باید مجرد باشند و اگه این قانون نقض بشه از اونجا با پرداخت جریمه اخراج می شن بنابراین این افراد مثلااااااااااا با وسواس انتخاب شدند! اما تقریبا همگیشون علاقه دارن که ازدواج کنن یا علاقه پیدا می کنن که ازدواج بکنن :دی از این طرف قاتل سریالی که هدفش دختران مجرده داره به قتل هاش ادامه میده و کاراگاه بازنشسته ی بامزه ای که کنجکاوانه داره دنبالش می گرده و زنی که داره حرص می زنه برای رسیدن به ریاست شرکت!

تقریبا با داستان سریال های کره ای مو نمی زد :دی یک داستان عاشقانه و مثلث عشقی که در کنارش یک داستان جنایی - پلیسی هم روایت می شه و همه شخصیت ها به شکل اتفاقی با هم مرتبطند و از اون طرف هم یه جنگ برای رسیدن به قدرت وجود داره و شخصیت اصلی هم یه مشکل روحی روانی داره! (اینجا فوبیا و ترس از ارتفاع بود؛ قاتل هم که یک روانی عقده ای خونسرد بود) و کلیشه فدارکاری های عاشقانه و...

 لوس بازی هام همونه حتی گاهی با چاشنی بیشتر :دی و تو عاشقانه اش هم دیگه گاهی شورشو درمیاوردن :دی ولی بازیگراشو دوست داشتم. داستان هم خیلی بد نبود ولی کشش میدن دیگه :/

انقدرررر سریال ها رو طولانی می کنند که مزه اش میره! دیگه بیش از اندازه رو این مورد حساس شدم! فکر می کنم به خاطر اینه که که سه تا سریالِ این شکلی رو پشت سر هم دیدم. در نتیجه ژانرو عوض می کنم و میرم دو تا سریال جنایی - معمایی خوب ببینم یه کم هیجان به رگ هام تزریق شه! :دی اَه.

 

            

از زبانشون بگم که یه چیز خیلی عجیبی بود. اکثر حروف انگار از ته گلوشون خارج می شه! و تقریبا صدای تمام شخصیت ها دو رگه بود. من البته دوست داشتما ولی شاید کیفیت خود نسخه هم روش تاثیر گذاشته بود. چون من کلی رو kmplayer کار کردم و تازه یه کم قابل تحمل شد! 

یه چیزی هم برای بهتر شدن کیفیت فیلم یاد گرفتم به شما هم بگم؛ وقتی کا ام رو باز می کنید:

f2 → video processing →  general → always use (strongly recommended

 

 video processing →  renderer → Haali’s Video Renderer → ok 

۹۹/۰۵/۲۰
مهناز

نظرات  (۵)

دوست های من تمام سریال های کره ای رو بلا استثنا دیدن و در حال پخش هاش رو هم می بینن و چون زیادی وقت آزاد دارن به چینی و تایلندی روی آوردن

نقشها دارن برای من که تا به امروز مقاومت کردم

فک کردم چینی شاید بهتر باشه ولی با توصیه های تو دیگه توی تله اشون نمی افتم :دی

 

 

 

وی جز جومونگ و دونگی و یانگوم و سرنوشت و امپراطور دریا  و قهرمان و سرنوشت سریال کره ای دیگری ندیده. اونها رو هم خب تلوزیون پخش میکرد. 

پاسخ:
من واقعا گاهی وقتا می مونم بعضی ها چه جوری این همممممه سریال کره ای می بینن. البته به منم می گن خیلی می بینی ولی روزی دو قسمت سریال دیدن نرماله دیگه!

 بعضی سریال هاشون خیلی قوی و دوست داشتنیه اما حداقل هفتاد درصدشون مثل همن بنابراین تو انتخابشون باید دقت و احتیاط به خرج بدی و قوی ترهاش رو ببنی نه معروفاشو!
 من الان فقط ده تا تو لیستم دارم :دی


قهرمانو ندیدم بقیه رو دیدم.
می تونی اگه وقت آزاد داری یکی از سریالاشونو امتحان کنی ولی قول نمیدم تو تله نیفتی :دی
تازه اگه هم می خوای ببینی کره ای ببین نه چینی و تایلندی.

آره بابا تو خوبی. من اگه شروع کنم دو روزه تموم میکنم یه سریال رو

 

 

قهرمان خیلی قشنگ بود اتفاقا

البته چون سریال باز حرفه ای نیستم نمیدونم کلیشه ای به حساب میاد یا نه

آخرش هم اشاره ای به منجی داشت (از دیدگاه خودشون البته) که من خوشم اومد

 

از همین تله می ترسم که شروع نمی کنم 

و اینکه میدونم جنبه ندارم :/

 

پاسخ:
پس مواظب خودت باش :)

دوتا سریال چینی شروع کردم ولی تا ته ندیدمش:| :)

یه بار Meteor garden بود که همون پسران فراتر از گله که دست از سرش ور نمیدارن!!!

این اول مانگا بود، بعد انیمه شو ساختن، بعد کره، ژاپن و چین اومدن سریالشم ساختنXD احتمالا چند کشور آسیایی دیگه هم سریالشو ساختن ولی ناشناخته موندهT_T

بعدی هم اسمش احتمالا دوره ی کامبرین بود که پسره خیلی تودلبرو بود منم نگاه کردم ولی هی جلو می زدم:|

پاسخ:
من اصلا نمی تونم سریالی رو نصفه بذارم، کنجکاوی اینکه آخرش چی می شه، نمی ذاره :دی یعنی دیگه خیلییییی باید بد باشه که بذارمش کنار.
پسران فراتر از گل رو هنوز ندیدم! ولی اینجوری که می گی از اون داستانائیه که شورش دیگه در اومده :دی
۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۴۳ عاشق بارون... ⠀

حرف زدنشون خیلی یه جوری نیست؟ من یه تایوانی دیدم چند قسمت طول کشید عادت کنم به صداشون! چینی خیلی رو اعصابه فکر کنم. ژاپنی رو باز می‌شه به سختی تحمل کرد.

پاسخ:
آره یه جور عجیبی بود ولی واقعا رو اعصاب نبود و بعد از چند قسمت بهش عادت کردم.
ژاپنی رو هم تو انیمه ها شنیدم و بدم نمیاد ازش. جالبه.
هنوز تایوانی چیزی نشنیدم.
ولی به نظرم کره ای و ژاپنی به نسبت چینی زبان های نرم و لطیف تری هستند.

کنجکاوی اینطوری رفع میشه که میری یوتیوب و میکس اپیزود آخر رو سرچ می کنی:)) کلی انسان خیر میان تیکه های خوبشو می چینن کنار هم و منتشر می کننXD

 

پاسخ:
بلی بلی درست می فرمایید :))))
فقط من از این ور حیفم میاد حجمی که صرفش کردم نبینم و تلف شه! به جاش الکی چشمامو خسته می کنم :/// ولی باید این اخلاق بدو بذارم کنار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">