شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۹ ب.ظ

secret garden/ 2010

داستان سریال از این قراره که روح های دو شخصیت اصلی با هم جابه جا می شن و این تو بدن اون قراره می گیره و اون تو بدن این! دختره یک بدلکاره و پسره یک بچه پولدار!

خوب بود ولی نه اونقدری که تو لیست دوست داشتنی هام قرار بگیره. یعنی ایده خیلی جذابه و پتانسیل زیادی داشته تا داستان قوی تری رو بسازه ولی آنچنان که باید بهش پرداخته نشده و به جاش داستان کشدار شده. البته بازم به نظرم برای ده سال پیش سریال خوبی بوده. 

اما درباره بازیگراش؛ بازیگر زنش رو دوست نداشتم یعنی اینطوری نبود که بگم بازیش خوب نبود ولی بازیگر نچسبیه :/ و بالاخره هیون بین رو هم زیارت کردم. خیلی شگفت زده ام نکرد ولی خوب بود. اسکای و نقش مقابلش رو هم دوست داشتم.

+ اوه یه سکانس بامزه داشت که من هی کشیدم عقب نگاش کردم و از ته دل خندیدم. سکانس جاخالی دادن دختره موقعی که مامانه می خواست آبو با تحقیر رو صورتش بریزه :دی

+ آهنگ های متنش خیلی خوب بودن. چون الان نتم کمه نمی تونم آپلودش کنم بعدا اضافه می کنم.


+ پول چطور؟ 

- اونو دولت به من می داد.

+ پس تمام مالیات های هنگفت منو به تو دادن.

- به نظر میاد برباد رفته؟

+ من باید بیش تر پول می دادم اگه می دونستم دارم تو رو بزرگ می کنم.

 ***

+برای چیزای دیگه نقشه بکش اما واسه احساساتت نه، احساسات مثل ماشین وِندینگ نیست و چون فقط تو می خوای ازش نوشابه بیرون نمیاد!

۹۹/۰۵/۰۳
مهناز

نظرات  (۶)

به نظر سریال جالبیه ولی همیشه برای دیدنش دچار تردید میشم و نهایتا بیخیال میشم:|

ولی اگه کمدیش خوب باشه به نظرم ارزش داشته باشه شروع کنم ببینمش. دلم یه کمدی خوب می خواد*__*

 

این ایده ی جابجایی روح خیلی خوبه ولی همه نمی تونن از پسش بر بیان و انیمه ی اسم تو شاهکار کرده تو این موردD:

پاسخ:
حق میدم داستان وسوسه کننده ای داره :دی
نمی تونم بگم سطح کمدیش خوبه! فکر کن دو روحی که عوض می شن ممکنه به چی بخندن؟! :دی در همین حده و  شوخی هایی از این دست مثلا برای درآوردن حرص همدیگه با پارتنر هم دیگه شوخی می کردن! اگه خیلی مرددی بخش هایی از قسمت یک و شش (چون تو این قسمت جابه جا می شن) رو ببین اگه خوشت اومد ادامه بده اگه نه که هیچی.

کیل می هیل می رو دیدی؟! همه اش کمدی نیست ولی تو یه قسمت هایی اندازه یه فیلم سینماییِ کمدی، تو رو می خندونه :)

دقیقا :))) من یه مینی سریال کره ای هم دیدم که یکی آرزو کرد با هم جابه جا بشن و این اتفاق افتاد. معمولی بود ولی چون یکیشون خیلی تپلی بود، بامزه بود.

خیلییییییی تعریف این سریالو شنیده بودم. پس نبینمش دیگه. راحتم کردی D: 

پاسخ:
اونقدرا هم بد نیست ولی از این طرف اونقدرا هم که تعریفش رو می کنن خوب نیست :/ متوسطه؛ خیلی افت و خیز داره.
یعنی می شه به جاش وقتت رو صرف سریال های بهتری بکنی!
اما بازم سلیقه ها متفاوته دیگه!

به نظر میاد تو کیل می هیل، راس سوم مثلث عشقی پارک سئو جونه. بدآموزی نداره این؟XD پارک نباید انتخاب اول باشه؟D:

پاسخ:
:دی
اونجا این مثلث عشقی :) به خاطر یه اختلال به وجود میاد ولی فکر کن تو همین باغ مخفی یه مثلث عشقی این شکلی بین شخصیت های فرعی پیش میاد. اصلا یه وضعی ://

من دوسش داشتم...

البته یه جاهاییش به نظرم جذابیتش کم میشد ولی در کل خوب بود:)

پاسخ:
منم می گم خوب بود ولی واقعا نه اونقدری که این همه ازش تعریف بشه!
خیییییلی طولش داده بودن(من واقعا با کش دادن بی خودی مشکل دارم :دی) علت جابه جا شدنشون هم یکجوری بود و خیلی از اتفاقات هم مدام تکرار می شد!! 

عید یه فیلم تو این تیپ دیدم خیلی هم خوشم اومد ازش اما اصلا اسمش یادم نیس🙄

پاسخ:
کاش یادت می اومد :)
کلا این تیپ داستان های فانتزی خیلی جذاب به نظر می رسن.

آره... همین چیزاش از جذابیتش کم می کرد

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">